LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] AEGON vliegwielcontract
AEGON vliegwielcontract
Overal lees ik over legio lease , sprintplan , enz enz maar heeft dan niemand zich er in laten luizen door het AEGON vliegwielcontract .Ooit afgesloten door de colporteurs van AFAB ( ja die het andere oranje )
Diverse brieven en mails naar Aegon hebben niet het voor mij gewenste resultaat , ze blijven dreigen en volhouden dat ik heb getekend ( is ook wel zo ) maar dat dit onder valse voorwendselen was zeggen ze er niet bij . ( eigen geld altijd terug , geen risico ) Ik sta nu tegen een afkoop van € 6000 aan te kijken of tegen een achterstand van betalen van 1500 .
En de deurwaarder hebben ze al wel snel gevonden ipv een passende menselijke oplossing met mij te zoeken .
Is er een instantie die mij kan helpen tegen Aegon , of is iedereen in de ban van legio lease .
Volgens mij is het toch dezelfde constructie , geld lenen om aandelen te kopen .
Diverse brieven en mails naar Aegon hebben niet het voor mij gewenste resultaat , ze blijven dreigen en volhouden dat ik heb getekend ( is ook wel zo ) maar dat dit onder valse voorwendselen was zeggen ze er niet bij . ( eigen geld altijd terug , geen risico ) Ik sta nu tegen een afkoop van € 6000 aan te kijken of tegen een achterstand van betalen van 1500 .
En de deurwaarder hebben ze al wel snel gevonden ipv een passende menselijke oplossing met mij te zoeken .
Is er een instantie die mij kan helpen tegen Aegon , of is iedereen in de ban van legio lease .
Volgens mij is het toch dezelfde constructie , geld lenen om aandelen te kopen .
Re: AEGON vliegwielcontract
Heb je ergens in het contract of in de folder staan dat je je eigen geld altijd terugkrijgt?
Nee , net als iedereen neem ik aan dat ik er ook met mooie praatjes door de verkoper ben ingestonken .
Ook dit is een lenen en aandelen kopen plan , ook hier is mij van alles beloofd (mondeling ) door de verkoper van Afab , maar de werkelijkheid ligt anders .
Ook dit is een lenen en aandelen kopen plan , ook hier is mij van alles beloofd (mondeling ) door de verkoper van Afab , maar de werkelijkheid ligt anders .
Theo, kijk eens bij het payback forum, daar staat genoeg over Aegon en vliegwiel. www.payback.nl.
groetjes , succes Ton
groetjes , succes Ton
Allemaal bekende toestanden! Zo ben ik er ook mee gevaren. Dat er geleend moest worden voor die aandelen wist ik zelfs helemaal niets van (was dit zelfs vermeld door de verkoper?!?) want anders had ik dat zeker nooit gedaan. En dan nog een beter: het is niet gegarandeerd of zelfs om te zeggen we zullen er zelfs niets aan winnen bij het aflopen van het contract. Is mij laatst nog gezegd. Mijn vraag was dan ook: indien ons contract afgelopen is en we hebben er geen winst uit gedaan (wat ons wel belooft was, maar ja de markt kan altijd instorten), ben ik dan verplicht om alles op te nemen of kan ik "mijn aandelen" gewoon laten staan en opnemen wanneer ze hoog zouden staan? Antwoordt van een AEGON agent (die ik niet wil beschuldigen, want die persoon deed ook maar zijn werk) was: "ja, maar dan moet er wel per maand een aflossing betaald worden."?!? Aflossing??? Waarvoor dan weer? Lucht? Daar begint het wel stilaan op te lijken. Een lening van 6500€ waar ik niets van wist waar ik zelfs niet om gevraagd heb, want hoe het bij mij overkwam, was dat het een spaarbeleg zou zijn, dat ik iedere maand geld zou sparen en kon opnemen wanneer ik maar wil. Wie of wat kunnen ons helpen, zonder dat we nog eens bergen geld in moeten steken?
MIj werd verteld dat de aandelen dan van mijn waren,
bij vliegwheel.
En dat ik ze dan kon laten staan,
dat ik rente zou blijven houden
want dat krijg ik nu ook 2x per jaar een heel
klein bedragje van die paar dingen.
Dus met andere woorden, die aandelen zouden van
mij worden en restschuld had ik nog nooit van gehoord.
ik kan mijn contract niet lezen want ben een beetje dom
nog steeds lukt het me niet.
Sonja.
bij vliegwheel.
En dat ik ze dan kon laten staan,
dat ik rente zou blijven houden
want dat krijg ik nu ook 2x per jaar een heel
klein bedragje van die paar dingen.
Dus met andere woorden, die aandelen zouden van
mij worden en restschuld had ik nog nooit van gehoord.
ik kan mijn contract niet lezen want ben een beetje dom
nog steeds lukt het me niet.
Sonja.
UIt het stuk van de TElegraaf van 10/12 blijkt dat een Haags adviesbureau een zaak tegen de Aegon heeft aangespannen...
Hallo Theo en alle andere Aegon Vliegwiel gedupeerden,
De Vereniging PAYBACK heeft een advocatenkantoor in de arm genomen om het Aegon Vliegwiel te gaan aanpakken.
Hieronder een stukje uit de informatie brief die alle PAYBACK leden krijgen als bijlage in de nog te verschijnen Nieuwsbrief.
De vereniging PAYBACK probeert de krachten te bundelen en één advocatenkantoor de rechtszaken tegen Aegon te laten behandelen. Hierdoor worden kennis en ervaring gebundeld en de kosten laag gehouden.
Deelnemers die recht hebben op gesubsidieerde rechtsbijstand(toevoeging) betalen eenmalig de eigen bijdrage.
De overigen betalen de overeengekomen kortingsprijs van 125 euro per uur(excl. 5% kantoorkosten en BTW)
Indien je in het bezit bent van het Vliegwiel contract zijn er twee mogelijkheden.
1) Het contract is afgelopen en je hebt alles betaald inclusief de restschuld.
Samen met de advocaat wordt de strategie bepaald hoe Aegon te dagvaarden en de vernietiging van het contract te vorderen, hierbij worden de reeds betaalde bedragen teruggevorderd, samen met de wettelijke rente.
2) Het contract is nog niet afgelopen cq het contract is afgelopen maar je hebt de restschuld nog niet betaald.
Samen met de advocaat wordt een brief opgesteld waarin vernietiging van het contract wordt gevorderd, hierbij worden de reeds betaalde bedragen teruggevorderd, samen met de wettelijke rente.
Meer hierover in de Informatie brief.
Naar onze mening zijn er twee mogelijkheden, of je berust in het verlies van al je geld, veroorzaakt door het Aegon Vliegwiel contract, of je probeert via de rechtsgang je geld terug te eisen.
Wat de totale kosten zullen worden van een eventuele rechtsgang verschilt per geval en zal door de advocaat worden toegelicht.
Verder wil de vereniging er op wijzen dat dit een informerende brief is waar geen rechten aan kunnen worden ontleend.
Vereniging PAYBACK
Wil je meer weten, mail naar [email protected]
www.pay-back.nl
Samen staan we sterk
Groeten,
Piet
De Vereniging PAYBACK heeft een advocatenkantoor in de arm genomen om het Aegon Vliegwiel te gaan aanpakken.
Hieronder een stukje uit de informatie brief die alle PAYBACK leden krijgen als bijlage in de nog te verschijnen Nieuwsbrief.
De vereniging PAYBACK probeert de krachten te bundelen en één advocatenkantoor de rechtszaken tegen Aegon te laten behandelen. Hierdoor worden kennis en ervaring gebundeld en de kosten laag gehouden.
Deelnemers die recht hebben op gesubsidieerde rechtsbijstand(toevoeging) betalen eenmalig de eigen bijdrage.
De overigen betalen de overeengekomen kortingsprijs van 125 euro per uur(excl. 5% kantoorkosten en BTW)
Indien je in het bezit bent van het Vliegwiel contract zijn er twee mogelijkheden.
1) Het contract is afgelopen en je hebt alles betaald inclusief de restschuld.
Samen met de advocaat wordt de strategie bepaald hoe Aegon te dagvaarden en de vernietiging van het contract te vorderen, hierbij worden de reeds betaalde bedragen teruggevorderd, samen met de wettelijke rente.
2) Het contract is nog niet afgelopen cq het contract is afgelopen maar je hebt de restschuld nog niet betaald.
Samen met de advocaat wordt een brief opgesteld waarin vernietiging van het contract wordt gevorderd, hierbij worden de reeds betaalde bedragen teruggevorderd, samen met de wettelijke rente.
Meer hierover in de Informatie brief.
Naar onze mening zijn er twee mogelijkheden, of je berust in het verlies van al je geld, veroorzaakt door het Aegon Vliegwiel contract, of je probeert via de rechtsgang je geld terug te eisen.
Wat de totale kosten zullen worden van een eventuele rechtsgang verschilt per geval en zal door de advocaat worden toegelicht.
Verder wil de vereniging er op wijzen dat dit een informerende brief is waar geen rechten aan kunnen worden ontleend.
Vereniging PAYBACK
Wil je meer weten, mail naar [email protected]
www.pay-back.nl
Samen staan we sterk
Groeten,
Piet
Piet,
Mijn contract duurt nog wel 11 jaar bij het vliegwheel. maar ik
wil er nu graag vanaf.
kan ik nu al procederen?
En ik heb al een advocaat met toevoeging,
kan ik er nog een krijgen voor die van jullie voor vliegwheel,
als ik nu al kan procederen dan.
groet v Sonja.
Mijn contract duurt nog wel 11 jaar bij het vliegwheel. maar ik
wil er nu graag vanaf.
kan ik nu al procederen?
En ik heb al een advocaat met toevoeging,
kan ik er nog een krijgen voor die van jullie voor vliegwheel,
als ik nu al kan procederen dan.
groet v Sonja.
Hallo Sonja,
Gebruik je de toevoeging voor meerdere soorten contracten b.v. dexia en aegon en heb je dit bij 1 advocaat ondergebracht?
Het voordeel van een toevoeging is dat je kosteloos van advocaat kunt veranderen. Ook al ben je al bezig met een proces, je kunt altijd wisselen.
Gedupeerden met lopende Vliegwiel contracten kunnen, via en in overleg met de advocaat, dit contract laten vernietigen.
Sonja, dus ja op alle twee jouw vragen.
Je kunt met toevoeging (kosteloos) veranderen van advocaat en je kunt nu al via de advocaat in actie komen.
Wil je meer weten, mail me.
Het wordt tijd om de rollen om te draaien, wij betalen Aegon niet meer, Aegon moet ONS gaan betalen!!
Groeten,
Piet
Gebruik je de toevoeging voor meerdere soorten contracten b.v. dexia en aegon en heb je dit bij 1 advocaat ondergebracht?
Het voordeel van een toevoeging is dat je kosteloos van advocaat kunt veranderen. Ook al ben je al bezig met een proces, je kunt altijd wisselen.
Gedupeerden met lopende Vliegwiel contracten kunnen, via en in overleg met de advocaat, dit contract laten vernietigen.
Sonja, dus ja op alle twee jouw vragen.
Je kunt met toevoeging (kosteloos) veranderen van advocaat en je kunt nu al via de advocaat in actie komen.
Wil je meer weten, mail me.
Het wordt tijd om de rollen om te draaien, wij betalen Aegon niet meer, Aegon moet ONS gaan betalen!!
Groeten,
Piet
Zo is dat Piet, het is nu tijd voor ons.
Dictators worden vroeg of laat gepakt, maar om 35 jaar lang
je leven te laten verzieken door een dictator is lang zoals in
Irak.
Deze kant gaan wij niet op.
Ik mail je wel.
groet , sonja.
Dictators worden vroeg of laat gepakt, maar om 35 jaar lang
je leven te laten verzieken door een dictator is lang zoals in
Irak.
Deze kant gaan wij niet op.
Ik mail je wel.
groet , sonja.