LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Essent. eindafrekening.

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
fscher

Essent. eindafrekening.

Ongelezen bericht door fscher »

Ik ben op 1juli over gestapt naar een nieuwe energie leverancier. Nu 4 sept tember 2 maanden later heb ik nog steeds geen goede eind afrekening gekregen waar alles opstaat wat ik aan hun betaald heb. Na diverse mails en telefonische kontakten.Heb ik nog steeds geen duidelijke eindafrekening. Mijn vraag is dan ook. Wat heeft essent te verbergen in deze eindafrekening? Het lijkt wel of ik met amateurs praat aan de telefoon die niet weten waar ik het over heb!
Wie van jullie begrijpt de vraag over een duidelijke eindafrekening waar alles op staat wat ik betaald heb niet. ( wat een organisatie ).

tennis

Re: Essent. eindafrekening.

Ongelezen bericht door tennis »

fscher schreef:Ik ben op 1juli over gestapt naar een nieuwe energie leverancier. Nu 4 sept tember 2 maanden later heb ik nog steeds geen goede eind afrekening gekregen waar alles opstaat wat ik aan hun betaald heb. Na diverse mails en telefonische kontakten.Heb ik nog steeds geen duidelijke eindafrekening. Mijn vraag is dan ook. Wat heeft essent te verbergen in deze eindafrekening? Het lijkt wel of ik met amateurs praat aan de telefoon die niet weten waar ik het over heb!
Wie van jullie begrijpt de vraag over een duidelijke eindafrekening waar alles op staat wat ik betaald heb niet. ( wat een organisatie ).
Bevalt het bericht van Shine jou niet, in het andere door jou geopende topic, dus maken wij een nieuw aan? :twisted:
Hier krijg je dan hetzelfde antwoord!

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 2#p1026672

Gesloten