LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SIMPEL doe het niet wat een slechte service en arrogantie

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Rickyman
Berichten: 221
Lid geworden op: 22 dec 2009 23:38

SIMPEL doe het niet wat een slechte service en arrogantie

Ongelezen bericht door Rickyman »

Simpel en klantvriendelijkheid gaan absoluut niet samen.
Even in het kort hetgeen is gebeurd.
Gisteren 04 aug zie ik tijdens het internetbankieren dat Simpel de factuur van juni nog niet heeft afgeschreven.
Ik bel direct met ze en zij zeggen, er staat niets open volgens ons systeem heeft u gewoon betaald. Ik zeg, met het internetbankieren nog voor me dat dat niet klopt. Ik moet daarop volgend met Direct Pay Services bellen. De vriendelijke dame zegt dat er gewoon is betaald, na wat aandringen van mijn kant uit kijkt ze verder en ziet ze dat ik een tegoed heb van 200 euro positief en dat daarvan de factuur is betaald. Die 200 euro herken ik wel dat was een borg voor bellen in het buitenland maar deze is midden juni al naar mij terug gestort.
De dame beloofd me terug te bellen en het uit te zoeken. Binnen een uur krijg ik de dame van Direct Pay Services aan de lijn en ze verteld me dat het inderdaad fout is gelopen. Ze zegt dit op te nemen met de financiële afdeling om afsluiten te voorkomen.
Vanmorgen bericht per sms ik ben afgesloten. Gebeld met Simpel en deze dame zou ik echt achter het behang willen plakken, U heeft niet betaald!!!! Het duurt een week voor u aangesloten bent ik kan en wil niets voor u doen want iedereen wil weleens wat. Nee u kunt geen leidinggevende spreken, pas als u betaald heeft sluiten wij u weer aan. Jammer maar helaas. Oh ja u moet ook nog her-aansluitkosten gaan betalen twv €15 en mijn naam, die geef ik nooit. Stuurt u maar een klachtenbrief, maar kosten door U gemaakt vergoeden wij nooit.

Ik heb net Direct Pay (€ 0,50 pm) gebeld en zij zijn erg vriendelijk, ze zeggen ook dat het mijn fout niet is en dat zij inderdaad niet hebben gepoogd te incasseren. Deze mevrouw heeft nu de factuur op betaald gezet, gaat nu incasseren en doet haar best om mij wel vandaag aan te sluiten.
De starre houding van Simpel begrijp ik echt niet, je bent toch klant, aantoonbaar niet mijn fout, ik bel notabene zelf dat het misgaat en vervolgens doen ze erg star en zeker niet klantvriendelijk!!!!! Ik ben zeker weten snel weg, al moet ik de boel dan maar afkopen. Toch maar weer naar het iets duurdere KPN terug, dat ging altijd goed.
Voor Simpel een ijskoude douche en beste lezers, betaal maar gewoon iets meer en krijg wel service.

robert1973
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 sep 2010 10:38

Re: SIMPEL doe het niet wat een slechte service en arrogantie

Ongelezen bericht door robert1973 »

Simpel doet niet wat ze beloven !!!!!

Ik had mijn veertienjarige puber dochter een simpel abonnement afgesloten voor Euro 10,= per maand, waarop ik een belplafond had ingesteld van Euro 15,= per maand. Hierdoor kon ze nooit meer dan Euro 25,= per maand bellen.
De meeste pubers hebben namelijk geen rem op hun belgedrag.
In Spanje is haar mobieltje gestolen, en bij terugkomst bleek de rekening te zijn opgelopen tot Euro 170,=. Ik heb gelijk naar Simpel gebeld en gevraagd hoe het mogelijk is als je een belplafond van Euro 15,= instel, er dan voor Euro 170,= gebeld kan worden? Dat kon niet zeiden ze in eerste instantie, de enigste mogelijkheid was dat ze gebeld was, en daar hadden ze geen controle over.
Dit was onjuist, er is gewoon gebed op haar nummer, dit kon je ook zien als je inlogde op haar account. Samen met de klachtenservice hebben we hier naar gekeken, en toen gaf ze toe dat er inderdaad was gebeld, maar dat we hier toch verantwoordelijk voor waren, en ze verwees naar de voorwaarden. Tevens moesten de kosten toch echt wel betaald worden werd mij verteld.
Waarom dan een belplafond!!!!

Het contract loopt tot februari 2012, maar ik neem geen nieuwe simkaart, ik heb het contract opgezegt, en weer een gewoon prepaid kaartje gekocht.Dan ben ik tenministe wel zeker van de kosten, en niet zoals Simpel beweert dat je door een belplafond in te stellen ook de kosten in de hand kan houden.

Gr Robert

roepende in woestijn
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jan 2011 10:27

Re: SIMPEL doe het niet wat een slechte service en arrogantie

Ongelezen bericht door roepende in woestijn »

Ik ben juist voor mijn 14 jarige dochter overgestapt van Telfort naar Simpel omdat ik maandelijks ca € 50 moest bijbetalen.
Dus Simpel aangevraagd ondanks extra overstapkosten.
In nov een rekening van € 117,25 en dec € 101,25. De telefoon werd gedurende de maand wel stopgezet maar dat bleek achteraf te maken te hebben met bellimiet en niet met belplafond. Tssss. Logisch toch.....????

Dus een gerust gevoel dankzij het belplafond was onterecht!

Alhoewel ik het belplafond zeker op € 15,= had ingesteld, is hier door mij niets meer van te achterhalen in de bevestigingsbrieven van Simpel en heb ik het nakijken. Simpel beweert dat ik op 21/5 en 18/8 het belplafond op €0,= had ingesteld. Waarom zou ik? Ik weet van niets maar kan het tegendeel niet bewijzen.

Mijn verzoek is bevestiging van belplafond instellingen en wijzigingen!

En nog even dit:
Na instellingen (opnieuw) van het belplafond:
Mijn dochter heeft 400 minuten en 100 sms. Als ze 200 minuten heeft verbeld en 100+10 smsjes heeft verzonden, gaat de telefoon op zwart, ondanks het feit dat ze nog 200 minuten tegoed heeft. Datzelfde geldt voor het gratis data-tegoed. Gaat ze daaroverheen, dan mag ze ook haar belminuten waarvoor ik heb betaald niet meer opmaken!!!! Dan moet je je belplafond maar opheffen luidde het antwoord van Simpel.
Tssss ..... Te Simpel, die mensen van Simpel! Dit is toch je reinste diefstal!

Mijn verzoek is:
bij bereik sms-limiet: sms niet meer verzenden
bij bereik bel-minuten limiet: niet meer kunnen uitbellen
en bij 500mB, internet kraan dicht.
Alternatief indien dit technisch niet mogelijk is: een abonnement waarbij minuten, sms en data uitwisselbaar zijn tot 1 bedrag (bijv 450 minuten of 900 smsjes of 1200 mB)

Beste Simpel directie!
Denk ook eens aan ons bij het opstellen van uw regels en systemen!
Heb respect voor de wensen van uw klanten en richt uw systemen zodanig in, dat we als klanten geen misverstanden meer kunnen hebben en blij worden en blijven van jullie werk. Op dit moment harken jullie alleen maar €€€'s binnen en ervaar je de klanten ogenschijnlijk als een lastige bijkomstigheid.

Gesloten