Beste Amarandus,Amarandus schreef:Kan iemand mij iets vertellen, liefst uit eigen ervaringen, over Organo Gold? Het schijnt ook een soort MLM te zijn met koffieproducten.
Graag objectieve informatie. Geen veroordelingen of betogen waarom het niet of wel te doen.
Dank je!
Ik heb de hele topic, die jij bent gestart met bovenstaande vraag, goed doorlezen. Jammer genoeg zijn antwoorden verwatert in de strijd om woordgebruik en interpretatie. Ik denk dat het grootste percentage van geregistreerde gebruikers van dit forum, ooit wel eens een negatieve ervaring hebben gehad, wat ze uiteindelijk naar radar heeft geleid. Dankzij radar zijn er al talloze conflicten tussen consumenten en leveranciers opgelost. Uiteindelijk is het ontstaan van een probleem een voortvloeisel uit een potentiële oplossing
Jou oplossing is een oprecht antwoord op je bovenstaande vraag, en die kan ik je geven, want ik ben één van de mensen die OrganoGold naar Nederland heeft gebracht. Ik zit al meer dan 25 jaar in de retail business en ben hiervoor nog nooit in aanraking geweest met netwerk marketing.
Wachtende of je nog steeds de hoop hebt op een antwoord, zal ik je graag een gedegen uitleg geven over het bedrijf OrganoGold met de bedoeling om jou tevreden te stellen en niet om potentiële consumenten te zoeken, want dan ben ik op dit forum op de verkeerde plaats.
Met vriendelijke groeten uit Zeeland.