LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De verdiensten van Dexia

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.

Verdient Dexia extra nu ze restschulden moet incasseren?

Ja, het geld wat ik betaal voeit direct in hun kas.
7
41%
Neen, dexia heeft dit geld ook nodig om aan z'n verplichtingen te voldoen
2
12%
Dexia heeft stiekem a baisse gespeculeerd en verdient miljarden
4
24%
Weet niet
4
24%
 
Totaal aantal stemmen: 17

kuinder
Berichten: 13
Lid geworden op: 03 dec 2003 14:23

Re: De verdiensten van Dexia

Ongelezen bericht door kuinder »

Sonja,
Ja de verkopers moeten hoe beroerd ook met gewetensproblemen komen, en alles gaan vermelden op het Forum

Gezocht verkopers van Legio etc. producten,
verlos U van uw geweten en plaats hier uw naam en adres plus uw ervaring.

Zou een goeie zijn,

Gabriel

xyz
Berichten: 107
Lid geworden op: 24 aug 2003 12:21

Re: De verdiensten van Dexia

Ongelezen bericht door xyz »

Jij bent zeker net naar het toilet geweest en heb je je verstand doorgetrokken.

Relax man. En praat niet zo dom net als Sonja ze hebben mij 5 contracten aangesmeerd, daar ben je zelf bij. Dan zie je toch alleen nog maar geld.

Klaar over.

kuinder
Berichten: 13
Lid geworden op: 03 dec 2003 14:23

Re: De verdiensten van Dexia

Ongelezen bericht door kuinder »

Dat is het jammere der van dat mensen het forum gebruiken om een ander te beledegen.
Kom met je eigen naam - en was je ook verkoper.
Trouwens ik hielp iemand van zijn contract af, omdat die ziek was, dus wel even anders, en denk je nu echt dat mij dat contract wat kan schelen. Nee, het gaat erom dat het recht moet worden uitgevoerd.

Maar ja, je hebt van die mensen....................

willems

Re: De verdiensten van Dexia

Ongelezen bericht door willems »

Dubio,
Corruptie, diefstal, terrorisme, misleiding en zelfverrijking zijn altijd achteraf vast te stellen(zeker wanneer universiteiten een handje toesteken) anders is het geen. Zoals jij het stelt, zouden de twee New Yorkse towers er nog staan, indien men reeds van te voren geweten zou hebben. Dubio, het is niet mijn bedoeling om je te treffen, maar, je wordt beheerst door iets heel onevenwichtig en irrationeel en kortzichtig, laat je verzorgen en komt dan pas terug op dit forum!! Het zal je echt een plezier doen dingen te zien zoals ze zijn en niet zoals jij ze wil zien. Probeer de rechters te volgen en vergelijk voor jezelf!!

kuinder
Berichten: 13
Lid geworden op: 03 dec 2003 14:23

Re: De verdiensten van Dexia

Ongelezen bericht door kuinder »

Dacht je nou echt Willems dat ik me er wat van aan zou trekken,
of je werkt voor Dexia of je bent een slapjanus, die verder niks te doen heeft. Er zal wel wat achter zitten dat je zo reageert, dus laten we er begrip voor tonen.

Ik zeg maar zo "domheid kent geen grenzen"
Met vriendelijke groet

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: De verdiensten van Dexia

Ongelezen bericht door Dubio »

willems,

Hoe kan jij dat nou zeggen: ik heb er voor jou speciaal de keuze speculatie a la baisse bijgedaan. En daar wordt nog meer op gestemd dan het juist antwoord nl. dat ze het geld nodig hebben om aan hun verplichtingen te voldoen.
Als tegenargument kom jij met 1: de baisse-theorie en 2: dat niemand dingen van tevoren kan weten.
Dus dexia ook niet: toen zij in 2000 labouchere overnamen deden ze dat niet om dit drama te creeren, alhoewel ik daar in mijn topic samenzwering nog een interessante theorie over had: nl. dat dexia dit uit handen heeft genomen van aegon om aegons goede naam te behouden.
Aangezien er ook t/m 2000 winsten zijn uitgekeerd met dit product denk ik dat men het daarom toen nog verkocht, toen waren er ook de grootste uitkeringen, en daarom wouden toen ook veel mensen meedoen.

Gvd
Berichten: 219
Lid geworden op: 04 jul 2003 09:08

Re: De verdiensten van Dexia

Ongelezen bericht door Gvd »

...wouden...
Je vervalt van denkfouten tot in taalfouten, stop er nu maar gewoon mee

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: De verdiensten van Dexia

Ongelezen bericht door Dubio »

Geef dan eerst maar eens goede argumenten......

Gast

Re: De verdiensten van Dexia

Ongelezen bericht door Gast »

1...... Je bent een doordrammer

2........Stop eens met die stomme Polls

3........Je hebt het altijd maar over Eegalease, dat het zo oneerlijk is.

4........Je bent erg met jezelf ingenomen

5.........En zo zijn er nog wel een paar punten.

Sterkte .

Gast

Re: De verdiensten van Dexia

Ongelezen bericht door Gast »

Ach, het niveau op dit forum is in het algemeen niet hoog, dus waarom zouden we iemand wegsturen?

Gvd
Berichten: 219
Lid geworden op: 04 jul 2003 09:08

Re: De verdiensten van Dexia

Ongelezen bericht door Gvd »

Dubio,

Voornamelijk omdat je er toch niets aan verandert, uiteindelijk beslist de rechter. Of deze nu linksom of rechtsom beslist vroeg of laat is de zaak gedaan. Degene die voor die tijd al een oplossing hebben gevonden (schikking, betalen, hardheidsclausule, vul maar aan) die zie je nu al niet meer terug.

Wat is jouw criterium om te kappen op dit forum?

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: De verdiensten van Dexia

Ongelezen bericht door Dubio »

Ik bedoel geen argumenten over mij, maar over de kwestie.
Ik zal de mijne tegenover de algemene tendens op het forum zetten

Argument 1: contract nietig wegens ontbreken handtekening eega.
Strikt juridisch: juist. Maar de facto is er al een ovk aangegaan na het ondertekenen van het contract en de betaling van de termijnen. Hieruit blijkt dat men deze ovk wenstte. Als dan door externe omstandigheden de ovk niet meer gewenst is (dalende beurs) zou 1 partij de ovk eenzijdig kunnen ontbinden? Lijkt me niet.

Argument 2: het geld gaat direct naar Dexia.
Dat heb ik in deze topic al uit proberen te leggen.

Argument 3: dwaling en wanprestatie
Hier zie ik mogelijkheden, alle ovk's die na 2000 zijn afgesloten vallen m.i. onder wanprestatie, de baisse was al begonnen, en van de bank mocht verwacht worden dat deze hierop inspeelden en deze contracten met terughoudendheid aan de man brengen. Hetzelfde geldt voor tussenpersonen. Tot 2000 zie ik hier wat minder mogelijkheden voor aangezien de algemene mening was dat de hausse niet op kon houden.
Bij dwaling denk ik aan de tussenpersonen die hun clienten op het hart hebben gedrukt dat ze zelfs niet hun inleg kwijt konden raken en dat alles zeer safe was. Dus vindt uw tussenpersoon en klaag hem aan.
Voor mensen die alleen uit een folder of advertentie met dit alles in zee gingen zie ik minder kans. De rechter heeft al eens geoordeeld dat het materiaal op zich duidelijk is, en dat vind ik als je ze terugleest op de website ook wel. Natuurlijk wordt er niet gepraat over verlies, maar dat zou hetzelfde zijn als een autofabrikant die het alleeen maar over botsingen van zijn auto's heeft.

elende
Berichten: 82
Lid geworden op: 09 okt 2003 18:47

Re: De verdiensten van Dexia

Ongelezen bericht door elende »

Gek he !!!!!!!dat er al rechterlijke uispraken zijn die in het voodeel van de gedupeerden uitpakken :D :D :D :idea: En............ zo komen er nog veeeeeeeel meer.
En ook andere instanties gaan steeds meer om dus....... gek he?????? :?: :?: :?: :?: :?: :idea: :oops:

Ondanks al je prachtige theorie hr Dub....??? :twisted: :twisted: :twisted:



El

STRATEGO
Berichten: 16
Lid geworden op: 14 nov 2003 21:21

Re: De verdiensten van Dexia

Ongelezen bericht door STRATEGO »

Als Legio Laese destijds eerlijk had aangegeven met wat voor gigantische restschulden bij een dalende beurs we hadden (hebben) kunnen komen te staan, dan was 95% van de contractanten afgehaakt. Bij de telefonische voorlichting van Legio Laese waren restschulden niet mogelijk vanwege hun deskundige keuze van aandelen, dat kon je aan gerust aan hun overlaten. Nu gaat Dubieus sorry Dubio Dexia nog verdedigen.

Groet STRATEGO

willems

Re: De verdiensten van Dexia

Ongelezen bericht door willems »

Dubio,
Op grond van je toelichting: Je zwamt uit je neusgaten. Je lult op grond van je gevoelens en eigenwijsheid die nergens opslaat, noch juridisch noch economisch noch bedrijfstechnisch.Kortom je heb geen verstand van en maakt misbruik van de gelegenheid de "wise guy" uit te hangen. Vóór jou waren hier op dit forum talrijke van jouw soort geweest en verdwenen vanzelf. De tijd dat beunhazen hier zich komen bevredigen is achter de rug. Het is zo ver dat alleen het gerecht, DSI en AFM en de Stichtingen en Advocaten hier iets zinnigs te zeggen hebben, dat bruikbaar is.Je doet jezelf en anderen een groot plezier je eigenwijsheden voor jezelf te houden. Je ben volledig uit de haak en dorstig naar gelijk die je onwaardig ben gezien jouw denkwijze. Ga een wandeling maken een frisse neus halen en jezelf terugvinden!

Kuinder,
Uit welke beerpuit ben je zoeens uitgekropen? Ik ken je niet, heb met jou niks te maken en weet niet welke eend jou uitgebroed heeft. Ga maar gauw terug naar je hol, waar je thuis hoort.

Captain-America
Berichten: 861
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10

Re: De verdiensten van Dexia

Ongelezen bericht door Captain-America »

Ziet Dubio wederomniet reageren op mijn gestelde vragen & opmerkingen...

Waarom toch vraag ik mij dan af...

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: De verdiensten van Dexia

Ongelezen bericht door Dubio »

Vraag maar wat...

Gast

Re: De verdiensten van Dexia

Ongelezen bericht door Gast »

Geachte Heer Willems,
De werkelijke reden dat velen zich hebben teruggetrokken van dit forum is terug te voeren op Uw horkachtig gedrag.

Captain-America
Berichten: 861
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10

Re: De verdiensten van Dexia

Ongelezen bericht door Captain-America »

Goedemiddag waarde Dubio,

Het ging onder andere op het onderstaande, te lezen op deel, pagina 1, van dit topic.

Met de allervriendelijkste groet,

Mazzeltov;

Ralph*Die altijd in gesprek probeert te blijven of te komen...*
Dubio
Geplaatst op 11 Dec 2003 12:52 door Dubio
--------------------------------------------------------------------------------
Vraag maar wat...
Captain-America
Geplaatst op 09 Dec 2003 18:44 door Captain-America
-------------------------------------------------------------------------------
Oppert jegens Dubio, niet helemaal waar?

Overigens valt het mij op, los van wat ik al eens eerder in reactie op postings jouwerzijds plaatste, dat je nog willekeurig reageert. Is of course je goed recht, komt echter IMHO wel vreemd over.

Oh ja, in diezelfde lijn mis ik ook je desbetreffende reactie per e-mail.

Blijft jammer op deze manier, steeds meer eenzijdiger en bovendien anoniem, communiceren...

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: De verdiensten van Dexia

Ongelezen bericht door Dubio »

Ik ga geen e-mail adres bij mijn naam plaatsen als je dat bedoelt

Gesloten