LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dakwerken Laudi uit Schoten België

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
joeroxy
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 jul 2010 07:02

Dakwerken Laudi uit Schoten België

Ongelezen bericht door joeroxy »

.
Laatst gewijzigd door joeroxy op 07 sep 2010 09:53, 1 keer totaal gewijzigd.

joeroxy
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 jul 2010 07:02

Re: Dakwerken Laudi uit Schoten België

Ongelezen bericht door joeroxy »

.
Laatst gewijzigd door joeroxy op 07 sep 2010 09:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Hartig belang
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 jul 2010 20:05

Re: Dakwerken Laudi uit Schoten België

Ongelezen bericht door Hartig belang »

Geachte Joyroxy,

Zelf hebben we ook tamelijk vervelende ervaringen met Laudi BVBA danwel; van Zantvoort Dakwerken uit Schilde. Agressieve en beledigende c.q bedreigende telefoontjes zijn ons niet vreemd. Ook hen werkwijze is op z'n minst vaag te noemen. Ik wil u graag op de hoogte brengen van het bestaan van het http://www.eccnl.eu/
(europees consumentencentrum) Hier kunt u terrecht met vragen en klachten (over uw recht als consument bijvoorbeeld) Ook in dit specifieke geval kan blijken dat u niet alleen staat.

U kunt ook een email met uw verhaal sturen naar [email protected] met uw verhaal.
Deze doen dan melding bij de belgische KvK! Dit opdat anderen ellende bepaard kan blijven!
Graag verneem ik hoe het u af gaat en zal ook ik overgaan tot het posten van mijn verhaal. Omdat belgisch recht van toepassing is op de overeenkomsten van BVBA's zoal Laudi en consorten kunt u ook terrecht bij het belgisch justitiehuis (juridisch loket belgie)

Veel succes!!!

stefandeckmyn
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2010 16:52

Re: Dakwerken Laudi uit Schoten België

Ongelezen bericht door stefandeckmyn »

Zelf ben ik ook bedrogen geweest door LAUDI dakwerken. Ze zetten een structuur op met onderaannemers die dan failliet gaat. Ze zijn ook niet bang om aggressief uit de hoek te komen en je te intimideren.

Hartig belang
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 jul 2010 20:05

Re: Dakwerken Laudi uit Schoten België

Ongelezen bericht door Hartig belang »

Dag Stefan,
Is het mogelijk in contact te treden om wat meer informatie uit te wisselen?
Dit over jou ervaringen met Laudi? Met welke onderaannemer had je te maken? Heb je nog met ze te maken? Ben je geld kwijt geraakt?

joeroxy
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 jul 2010 07:02

Re: Dakwerken Laudi uit Schoten België

Ongelezen bericht door joeroxy »

.
Laatst gewijzigd door joeroxy op 07 sep 2010 09:54, 1 keer totaal gewijzigd.

joeroxy
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 jul 2010 07:02

Re: Dakwerken Laudi uit Schoten België

Ongelezen bericht door joeroxy »

.

Gesloten