LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lasercard

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
liane1978

Lasercard

Ongelezen bericht door liane1978 »

Zijn er nog mensen die ten onrechte een BKR Notering hebben doordat lasercard niet reageerd op je vragen, op je verzoek het rekeningoverzicht te sturen, niet ingaan op het verzoek de betaling te voldoen of nog erger je cc niet blokkeren a een diefstal en vervolgens jou opgeven als gebruiker onbekend, maar wel rente incasseren van de kaart die ze je nieuw toegestuurd hebben?.

Inmiddels heb ik radar gevraagd of ze hier een item over kunnen maken en ons kunnen helpen.
Ik heb een verzoek bij BKR Tiel neergelegd om mij te helpen om de BKR eraf te halen
En ik ben bezig met een officiele klacht bij de AFM.

Mocht dit niet lukken dan stap ik naar de rechter, want hoe stom het ook van mij is, maar ik betaald al 24 maanden alleen maar rente en dat is bij elkaar meer dan het bedrag wat nog op die kaart staat... ik wordt er gek van... ik wil betalen, maar Visa reageert niet op mijn verzoeken!!.

samen staan we sterker.
Laatst gewijzigd door liane1978 op 07 sep 2010 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.

tennis

Re: Lasercard

Ongelezen bericht door tennis »

Ik zou in jou plaats het email adres verwijderen, anders krijg je heeeel veeel spam.
De mensen kunnen jou ook via PB benaderen!

Gesloten