Zandink schreef:Dat was in Amersfoort de wijk Nieuwland een appartement kostte 2 jaar geleden € 350.000,00 en alles zou geregeld worden door KPN. Het is een groot fiasco geworden.
Glavezel was niet goed aangelegd niets werkte en luisteren naar klachten werd afgedaan als nonsens etc.
Tot zover maar de ervaringen met dit bedrijf !
Tot het moment dat het bij ZIGGO misgaat en dan is dat ook ineens een stinkbedrijf. Zo werkt de gedachtengang van de mensheid, afgeven op bedrijven is gemakkelijk.
Geloof me vrij, ik ben zelf medewerker van KPN en ik ben daar trots op. Ik vind het geweldig als ik klant kan helpen en ik doe er ook alles aan om het probleem voor de klant op te lossen. Alleen gaat dat niet altijd direct, hoe graag je het ook zou willen.
Echter de mensen aan de andere kant vergeten dat wij naast medewerker ook consument zijn. Het is voor mij jammer dat ik in Belgie woon, als ik in Nederland zou wonen zou ik zelf zonder twijfel KPN nemen, dit vanwege de service dat KPN verleend, KPN toch nog steeds voor mij de betrouwbaarste is en dat je als trouwe klant ook recht heb op kortingen, een telefoontje als je toch niet van plan bent om over te stappen en je kan je weer een jaar vast leggen met een leuke korting.
Terugkomend, ik zit in een land waar ik niet veel keuze heb, ik kan kiezen tussen TELENET of Belgacom (er is nog tele2 tegenwoordig BASE, Scarlet en Dommel). Helaas heb ik geen israpunt in mijn huis en is het ook niet mogelijk om aan te sluiten en ben ik 'gedoemd' tot de kabel. Ik betaal hier de hoofdprijs voor een goede verbinding, tv en dan ook nog eens een abo waar ik 'onbeperk' kan downloaden.... Mijn maandgeld voor zo'n pakketje is inclusief aansluiting kabel 110 euro per maand!
En bij mij heeft het ook heel wat voeten in aarde gehad om uiteindelijk dit naar behoren geleverd te krijgen, het heeft me 14 verlofdagen gekost met techniekers die langs moesten komen, heel wat communicatie etc etc. Heel frustrerend en ik weet als geen ander hoe moedeloos sommige mensen aan de andere kant van de lijn zijn als ik aan het werk ben en er van alles misgaat. Dat gevoel ken ik dus ook.
Na een heel gedoe is uiteindelijk alles in orde gekomen. Natuurlijk baalde ik ervan dat het zo moeizaam ging, ik kan nu TELENET heel negatief benaderen, maar ik kan het ook van de andere kant zien, ze hebben uiteindelijk er alles aan gedaan het probleem op te lossen, zij zijn mij ook financieel tegemoet gekomen etc etc. En uiteindelijk ben ik toch tevreden geworden. En dat laatste is bij KPN ook van toepassing, wij zullen er alles aan doen om de klant te willen helpen.
Kortom het is gemakkelijk om negatief uit de hoek te komen, maar men vergeet wel vaak als het eenmaal op orde is, dat ook even te vermelden.