Ik zie het inderdaad ook maar als 'gewonnen' en ga er gewoon gebruik van maken. Brief is inmiddels naar Kifid terug gezonden en wacht nu op actie van Laser.
Inderdaad wel vreemd dat je opnieuw gescreend wordt, maar daar heb ik alle vertrouwen wel in.
Ben inderdaad benieuwd hoe lang levenslang nu is!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De nieuwe greencard slechter en duurder
Re: De nieuwe greencard slechter en duurder
Goed die hele totaal mislukte excercitie met de zogenaamde greencard is wat mij betreft geschiedenis. Ik wil nooit meer wat met die gasten van repay, paysquare en lasercards (of hoe die dieven ook allemaal mogen heten) te maken hebben. Het goede nieuws is dat ASN nu ook een creditkaart uitgeeft tegen een zeer schappelijk tarief en deze bank heeft al jaren bewezen wel een betrouwbare partij te zijn. Het lijkt mij duidelijk allemaal wegwezen bij genoemde malafide bedrijven en dus collectief overstappen, dat zal deze oplichters en leugenaars leren!
Re: De nieuwe greencard slechter en duurder
Ja, dat screenen, daar hadden wij ook alle vertrouwen in. Afgewezen! Dit slaat echt helemaal nergens op. Ben jij wel geaccepteerd, Tommy75?
Wat een geseik, trouwens. Tot 3x toe kreeg ik hun aanbod zonder de bijbehorende overeenkomst. En dan maar weer erachteraan...
Nou, ik ga maar eens informeren bij LaSer naar hun criteria. En dan evt. dit maar weer bij het Kifid aankaarten. Toch wel handig dat we 2 jaar gratis die andere creditcard hebben...
Wat een geseik, trouwens. Tot 3x toe kreeg ik hun aanbod zonder de bijbehorende overeenkomst. En dan maar weer erachteraan...
Nou, ik ga maar eens informeren bij LaSer naar hun criteria. En dan evt. dit maar weer bij het Kifid aankaarten. Toch wel handig dat we 2 jaar gratis die andere creditcard hebben...