LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile netwerk-problemen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Rowinn
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 dec 2008 19:26

T-Mobile netwerk-problemen

Ongelezen bericht door Rowinn »

Hallo,

Ik heb 28 juni 2010 een contract getekend bij T-Mobile met hierbij een iPhone 3GS 32GB wit. De 29e is dit abonnement geheel ingegaan. Dit contract loopt dus t/m 29 juni 2011.

Sinds begin juli ben ik erachter gekomen dat er op het werk erg slecht bereik is. Toen heb ik een paar dekkings-klachten ingediend en heb ik (uiteindelijk) 3 maanden lang 20% korting weten te krijgen. Hierbij wist ik eigenlijk al dat het netwerk ook bij ons thuis erg slecht was. De verbinding is gewoon heel slecht, maar ik dacht: "Misschien is er wel een storing o.i.d.". Nu heb ik dit dus even afgewacht, en nu 2 maanden verder heb ik nog steeds hetzelfde probleem.

Gisteravond heb ik dus ook een mail gestuurd naar T-Mobile met hierbij dat ik er klaar mee was met de volgende opties voor T-Mobile:

* Het ontbinden van het contract met behoud van de iPhone
* Over de resterende contractsperiode een korting van 50%
* Ik sluit een nieuw abonnement af bij KPN en verhaal de kosten op jullie (T-Mobile)

Hier gingen ze niet op in, en weer moet ik allerlei informatie doorsturen. OK. Ik ga hiermee akkoord, voor de aller laatste keer. Heb namelijk de vorige case (op het werk) ook al 3 keer allerlei formulieren ingevuld.

Dit zijn mijn resultaten van de snelheid van T-Mobile i.c.m. een iPhone i-150 abonnement:
http://www.speedtest.net/iphone/55624912.png
http://www.speedtest.net/iphone/55624957.png
http://www.speedtest.net/iphone/55626718.png

Gesprekken zijn erg krakerig en wanneer er wel een keer gebeld kan worden word soms de verbinding automatisch verbroken. Oftewel: ik ben het zat, en wanneer ik er vanaf kan doe ik dit direct!

Wat kan ik nog meer doen?

tennis
Berichten: 3082
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: T-Mobile netwerk-problemen

Ongelezen bericht door tennis »

Is het nu toeval, of heb je alleen problemen met toestellen, providers enz.
Alle topic`s van jou behoren in deze categorie!
* Het ontbinden van het contract met behoud van de iPhone
* Over de resterende contractsperiode een korting van 50%
* Ik sluit een nieuw abonnement af bij KPN en verhaal de kosten op jullie (T-Mobile)

Hier gingen ze niet op in, en weer moet ik allerlei informatie doorsturen. OK. Ik ga hiermee akkoord, voor de all
Bij een korting van 50 %, had je gewoon het contract aangehouden, en was je akkoord gegaan! :mrgreen:

Rowinn
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 dec 2008 19:26

Re: T-Mobile netwerk-problemen

Ongelezen bericht door Rowinn »

Vorige topic ging over het toestel, dit gaat over het netwerk.
Het liefst heb ik dat ze ontbinden..
Laatst gewijzigd door Rowinn op 07 sep 2010 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.

atesli
Berichten: 370
Lid geworden op: 20 jan 2010 23:36

Re: T-Mobile netwerk-problemen

Ongelezen bericht door atesli »

Ben ook met iphone bij t-mobile, de waardes die jou speedtest aangeven haal ik ook in de trein als die door het weiland rijd.
Voor de rest heb ik in de randstad een prima speedtest.

Waarschijnlijk doe je de speed test in een gebied waar geen 3G dekking is.
Mocht het je huisadres zijn dan is dat uiterst vervelend.

Je hebt al korting gekregen , dus t-mobile weet dat er iets niet helemaal lekker is.
Blijven klagen, al kost het wel tijd maar je zal wel moeten.
Uiteindelijk zullen ze ontbinden maar voordat zover is ben je nog wel even bezig.

Gelukkig is het bellen met de klantenservice gratis met jou abonnement ;-)

Sterkte
ATESLI

Gesloten