LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Veluwse bron te Emst

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
juffie_84

Veluwse bron te Emst

Ongelezen bericht door juffie_84 »

Ik kan mij op dit moment nog boos maken op de manier hoe ik daar behandeld ben.
:x

Sinds dat de Veluwse bron bestaat, ga ik daar al heen. Ik ga daar heen voor losse behandelingen. Ik houd niet van sauna, al helemaal niet van naakt lopen en op badkledingdagen kan ik nooit omdat ik voor de klas staat (en dit valt altijd doordeweeks)
Doordat ik een vorm van reuma heb, is een hotstone massage echt heerlijk voor min spieren!
De eerste keer dat ik daar kwam, was echt geweldig! Ik had een full body hotstone massage geboekt en dit was inderdaad full body. Super!
Een maand geleden boekte ik dezelfde massage en dit meisje deed mijn hele lichaam, alleen was het niet prettig. Het leek of ze haast had! Ik heb er tijdens de massage wat van gezegd en ze deed het wel langzamer, maar echt fijn was het niet meer. Ik had een duo-behandeling en mijn nichtje had wel een super massage.
Nu zei ik hier wat van aan de receptie, waar je moet betalen. De mevrouw zei dat ze het vervelend vond.
Vorige week trakteerde ik mijn moeder op een full body hotstone. We gingen daar samen heen en mijn moeder kreeg wederom een heerlijke massage. Alleen bij mij was het weer niets! Het was voor mijn gevoel niet af! Mijn rug, benen en armen werden gedaan.
Ik was er klaar mee en toen de mevrouw vroeg wat ik van de massage vond, heb ik gezegd dat ik het beter heb gehad.
Toen wij gingen betalen, zei de man achter de balie dat als mijn massage niet goed was, hij een klachtenformulier invulde. Zo gezegd zo gedaan en ik zou worden opgebeld met een oplossing. Dat vond ik een groot pluspunt. Er werd dus wel iets mee gedaan...

Nu werd ik gisteren gebeld. Ik moest nogmaals mijn verhaal uitleggen. Ik deed dit en er werd mij het volgende gezegd:
"We nemen dit zeker mee in onze teambespreking"
Ja, hartstikke leuk...Maar hoe lost u dit voor mij nu op?
"Een full body hotstone is normaal dat alleen de rug en de benen worden gemasseerd en u heeft het de eerste keer ook niet ingevuld op een klachtenformulier. Het enige wat er anders had moeten gebeuren was dat OF mijn moeder en ik allebei alleen rug en benen OF beide ook het gehele lichaam

Wat een onzin! Op hun site staat vermeld dat je een full body hotstone kunt krijgen voor een half uur of een uur. Als ik naar de naam kijk betekent het toch 'hele lichaam'??
De mevrouw zei dat ze het wederom heel vervelend vond en dat ze de site ging aanpassen.
Ik heb verteld dat ik mij gewoon opgelicht voel. Ik kan het refereren aan meerdere keren en ik betaal er goed geld voor! (ongeveer 60 euro per uur=behandeling) Dus wat ze nu voor MIJ gingen doen. Ze zei dat ze mij een gratis bon voor een sauna entree kon geven
Ik heb vriendelijke bedankt omdat ik niet voor niets losse behandelingen boek. Ze probeerde mij ook nog over te halen dat ik het niet alsnog een keer kon uit proberen een sauna!! :x
Ik vertelde wat ik in gedachten had: een gratis full body hotstone en dan nu wel goed, omdat ik het al vaker heb gehad en dan word je hele lichaam wel gedaan.

Nee, dit kon niet.
Ik heb dus nu aangegeven dat ik nooit meer naar de Veluwse Bron kom en dat zij een vaste klant kwijt zijn!
En die bon? die heb ik uit principe geweigerd. Die mogen ze in een gat stoppen waar het daglicht niet komt...

Mijn boodschap:
Als er fullbody (hotstone)massage staat, vraag er naar of het hele lichaam ook wel gedaan word.
En verwacht niet dat je een passende oplossing bij de Veluwse Bron krijgt.

Lise_lotte

Re: Veluwse bron te Emst

Ongelezen bericht door Lise_lotte »

Mag ik vragen door wie je behandeld bent? Ik heb namelijk hele goede ervaringen met de massage's bij de veluwse bron!

juffie_84

Re: Veluwse bron te Emst

Ongelezen bericht door juffie_84 »

Heb nu 3 verschillende masseurs gehad: De eerste was perfect! Dit was een man en zijn naam weet ik niet meer.
De volgende (die verschrikkelijke haast had!): Bianca
De laatste(dat het dus niet compleet was): haar naam weet ik zo ook niet meer.

Ik heb dit allemaal doorgegeven (op dat moment wist ik de namen nog :lol: ) maar er werd verder niets mee gedaan!

Het ergste vind ik dat er verder niets met de klachten word gedaan voor mij als klant! Ja...een bon voor sauna. Alleen men 'weet' dat ik daar altijd losse behandelingen boek (en dit doe ik niet voor niets)
En hier komt bij dat ik vind, als ik al 2x heb aangegeven dat de massage niet naar mijn zin was (en je betaalt er dik voor!) dat zij een passende oplossing zoeken.
En het niet afdoen met een bon voor de sauna :shock:

Blijkbaar ben ik de enige die zo behandeld is, aangezien er verder geen reacties zijn :lol: :wink:

Gesloten