LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring met logokids.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Gohst
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 nov 2009 11:51

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Ongelezen bericht door Gohst »

19 augustus een zitzak met naam besteld, nog niets binnen.. vriendelijke mailtjes gestuurd, vriendelijke voicemail berichten ingesproken (doch dringend) en geen teken van leven...

uhm.. wordt vervolgd, hoop ik!!!!

xammax
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 sep 2010 17:06

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Ongelezen bericht door xammax »

Hallo allemaal,

Wat baal ik dat ik niet van te voren heb gekeken wat de ervaringen zijn met logokids. Als ik dit had geweten had ik nooit bij dit bedrijf wat gekocht.
Ik heb op 19 augustus een voedingsarmbandje besteld en na veel mailen en bellen(wordt nooit aangenomen) helaas geen reactie of bestelling binnen gehad.
Ik vraag me af, moet ik hiervan aangifte doen? of nog wachten... maar ja hoelang.

De site is goed en betrouwbaar opgezet lijkt het op eerste gezicht maar ik zou mensen toch willen adviseren nooit iets bij Logokids te bestellen!!!!

xammax
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 sep 2010 17:06

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Ongelezen bericht door xammax »

Gisteren nog maar eens een mailtje geschreven naar Logokids. Dit keer met de mededeling dat er veel slechte berichten over Logokids te lezen zijn op internet. Gevraagd mijn geld terug te storten of de bestelling voor het weekend af te leveren. Heb ook geschreven wanneer er voor het weekend geen reactie,geld of bestelling binnen is ik aangifte zou doen bij de politie.

Vanochtend ineens dan toch een berichtje in mijn mailbox: Door dringende zaken zou Logokids afgelopen week slecht bereikbaar zijn. Vanaf maandag is Sharon weer aanwezig en gaat alle mailtjes beantwoorden.

In afwachting......

Gohst
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 nov 2009 11:51

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Ongelezen bericht door Gohst »

Ja, dat mailtje heb ik ook gehad.. ik wacht maandag af en ga dan actie ondernemen :twisted: laten we er het beste ervan hopen...

Jammer maar helaas
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 sep 2010 17:24

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Ongelezen bericht door Jammer maar helaas »

Jammer maar helaas heb ik niet eerder de waarschuwingen op dit forum gelezen. Ik heb exact dezelfde ervaring, waarbij via mail beloofd wordt dat alles goed komt. Vervolgens is er geen contact meer mogelijk. Mailtjes en dringende voicemail verzoeken worden genegeerd.

Dus nogmaals voor iedereen bestel nooit bij Logokids. Dit zal mogelijk ook gelden voor Het kado en zo, want onder deze naam staan ze ingeschreven bij KvK.

Jammer is dat deze praktijken van logokids al een tijd aan de gang zijn en steeds meer slachtoffers eisen. Het gaat telkens om kleine bedragen, maar dat maakt het niet minder fout. Ik ben daarom benieuwd of er mensen zijn die al stappen aan het zetten zijn (zoals aangifte van oplichting bij justitie of deurwaarders etc.). Dit moet namelijk ergens een keer stoppen.

xammax
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 sep 2010 17:06

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Ongelezen bericht door xammax »

Even een up-date.
Vandaag een mailtje gekregen van Sharon met het volgende......

Beste klant van LogoKids,

De afgelopen maand zijn er problemen geweest met mijn gezondheid (infectie). Zaterdag ben ik na een ziekenhuisopname weer thuis gekomen en zal ik alle vragen, klachten etc. voor u in de komende week oplossen.

Ik vraag hiervoor uw begrip.

Met vriendelijke groet,
LogoKids

Het klinkt natuurlijk heel vervelend maar ik vraag me af of het geen leugen is en hoelang moet ik nu nog wachten...
zijn er meer die dit zelfde mailtje hebben gehad??

lilianh
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 sep 2010 19:13

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Ongelezen bericht door lilianh »

Hallo allemaal.

Ik heb op 9 Augustus een zitzak met naam besteld en tot op de dag van vandaag niets ontvangen.
Ik heb diverse malen gemaild en gebeld,en vriendelijk verzocht om een reactie deze blijft tot op de dag van vandaag uit.
Ik heb zelfs geprobeerd om contact te krijgen via haar prive telefoon 0346881444 maar door dat de maximale opslagcapaciteit is bereikt kan ik niets inspreken.

Vervolgens heb ik vandaag laten weten dat mijn man het bedrag van de zitzak komt halen op het adres van logokids in Maarssen en wel zonder aankondiging.
En dat ik morgen aangifte ga doen bij de politie.


Jammer dat mevr BELAZER want zo noem ik haar zo'n mooi bedrijf naar de vervelend helpt.
Misschien moet ik het maar over nemen van haar.

Dus eventuele leveranciers van mevr Blaaser BELAZER u kunt contact met mij opnemen. HAHA

lilianh
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 sep 2010 19:13

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Ongelezen bericht door lilianh »

Hallo allemaal.

Ik wil toch nog even ergens op terug komen.
Er heeft een persoon gereageerd op dit forum FAMV155 op 11 augustus 2010.

Zij zegt ik heb op 7 aug mijn bestelling gedaan en op 11 augustus heb ik mijn bestelling ontvangen.
Ze is .....heeft dus zonder enige reden op de dag dat zij haar bestelling ontving Tros Radar bezocht.
Ook zegt zij dat zij geen enkele band heeft met mevr BELAZER en dat ze hoopt dat ze PRIVE en haar BEDRIJF in de toekomst in goede banen kan leiden met EI.
Ze is dus wel op de hoogte van de situatie waarin mevr Blaaser verkeerd.

En gezien de schrijf fouten die zij maakt denk ik dat ze misschien wel op dezelfde school als mevr Blaaser heeft gezeten.

DOM DOM DOM :oops:
Als ik mijn bestelling op tijd ontvang ongeacht welke webwinkel heb ik geen enkele reden om Tros Radar te bezoeken.

xammax
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 sep 2010 17:06

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Ongelezen bericht door xammax »

Vanavond nog maar weer eens een mailtje gestuurd. In een eerder mailtje heb ik haar dringend verzocht het geld uiterlijk donderdag (morgen) terug te storten op mijn rekening, wanneer dit niet gebeurd doe ik aangifte.
Ik heb haar nu een mail gestuurd ter herinnering.....het zal mij benieuwen of het er morgen opstaat.

Ik ben trouwens heel serieus als het er morgen niet opstaat, dan doe ik morgen aangifte. Hopelijk zijn er meer die dan ook aangifte doen, deze vrouw moet hoe dan ook gestopt worden met het belazeren van mensen. (*dit is geen manier om geld te verdienen!!!)

wordt vervolgd.

lilianh
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 sep 2010 19:13

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Ongelezen bericht door lilianh »

FamV155 schreef:Beste Dames/Heren op het Radar forum,
Ook wij hebben bij mevr. S. Blaaser onze bestelling geplaatst en ook wij schrokken ons eerst helemaal lam bij het lezen van de verhalen hier op dit forum. Onze bestelling was een mooie lunchbox en beker, gymtas en koeltas met de naam van onze zoon erop. Wij bestelden de artikelen op zaterdag 7 augustus 2010 en woensdag 11 augustus 2010 kwamen ze binnen!
De telefonische bereikbaarheid was prima en per email werden wij op de hoogte gehouden van onze bestelling met een link naar track en trace. Het is zeer te betreuren hoe voorgaande klanten zo’n teleurstellend resultaat hebben geboekt, in vergelijking met onze ervaring. Wij vonden het derhalve dan ook eerlijk om ook de andere kant te laten horen en dat het in ons geval wel goed is verlopen. Voor de toekomst hopen wij dat mevr. S. Blaaser zowel haar privéleven als haar bedrijf in goede banen kan leiden. En dat haar bedrijf een gezond bedrijf blijft en dat zij het vertrouwen van haar klanten kan terugwinnen, wie weet met hard werken en een goede inzet. Nog even ter verduidelijking wij zijn geen familie noch vrienden van mevr. S. Blaaser, maar vonden het eerlijk om tevens onze ervaring te plaatsen.

Deze mail is nep.

lilianh
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 sep 2010 19:13

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Ongelezen bericht door lilianh »

Heeee luitjes

Hier ben ik weer, ja het laat me niet los.
Ik heb een nieuwtje, onze Sharon BELAZER heeft TWITTER. :D

Ja je snapt hem al twitter gezellig met me mee!!!!! HAHA. :lol:

Google logokids maarssen en haar twitter komt van zelf naar boven.


SUCCES.

xammax
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 sep 2010 17:06

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Ongelezen bericht door xammax »

Hallo allemaal,

Even een up-date, zoals verwacht geen reactie of geld terug gezien laat staan de bestelling.
Ik heb op internet gezocht en het beste wat we allemaal kunnen doen is AANGIFTE ook al gaat het maar om een klein bedrag. De politie kan pas echt wat betekenen als iedereen aangifte doet.
Het is belangrijk om alle mails en bankgegevens mee te nemen zodat er inderdaad aangetoond kan worden dat het om oplichting gaat.
Na de aangifte kun je naar de bank gaan en het procesverbaal laten zien en grote kans dat het geld alsnog terug gestort gaat worden.

Ik ga straks met alles correspondentie die ik heb naar het bureau voor aangifte. Dus iedereen die door Sharon Blaaser/ Logokids is opgelicht....Doe AANGIFTE alleen dan kan het gestopt worden!

binemuis
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 sep 2010 14:41

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Ongelezen bericht door binemuis »

hallo ik ben ook een boze klant die 22-08-2010 een bestelling heeft gedaan en ook niks ontvangen en geld afgeschreven, maar ik heb volgende week een afspraak bij de politie om aangifte te doen.ik ga er alles aan doen om mijn geld terug te krijgen.diegene die wel iets hebben binnen gehad mogen wel van geluk spreken als je ziet hoeveel mensen er de dupe van zijn.dus als iedereen een aangifte doet houd het misschien sneller op.ik heb radar ook al gemaild en nu ben ik met kassa bezig.
Laatst gewijzigd door binemuis op 12 sep 2010 11:04, 1 keer totaal gewijzigd.

xammax
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 sep 2010 17:06

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Ongelezen bericht door xammax »

Hoi Sabine,

Fijn om te horen dat je ook aangifte gaat doen, ik ben inderdaad ook van mening dat deze vrouw hoe dan ook gestopt moet worden! Hopelijk wordt het door rader en kassa en natuurlijk de politie serieus opgenomen.

Laten we het beste ervan hopen.

binemuis
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 sep 2010 14:41

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Ongelezen bericht door binemuis »

hallo xammax
ik heb vanmiddag al met de politie gesproken en die zei dat ik vrijdag alle gegevens mee moet nemen en dat hij zijn best zal doen.iedereen moet aangifte doen dan gaat het sneller.dus iedereen die dit leest doe a.u.b zo snel mogelijk aangifte bij de politie.

binemuis
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 sep 2010 14:41

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Ongelezen bericht door binemuis »

hallo
ik heb sharon gisteren aan de telefoon gehad, en ze zei dat dit niet haar bedoeling was, maar dat ze een achterstand van administratie heeft vanwege de vele bestellingen.ze kon het niet meer aan.nu heeft ze mensen aangenomen om de bestellingen zo spoedig mogelijk de deur uit te werken.ik zou mijn bestelling dinsdag kunnen verwachten zei ze.ik laat nog weten hoe het afloopt.

xammax
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 sep 2010 17:06

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Ongelezen bericht door xammax »

Hallo Binemuis,

Op welk nummer heb je Sharon weten te bereiken?? Mij is het al die tijd niet gelukt.
Ik hoop inderdaad dat je je bestelling nog krijgt maar volgens mij liegt ze alle eindjes aan elkaar.
Hou ons op de hoogte als je wilt...... :)

lilianh
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 sep 2010 19:13

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Ongelezen bericht door lilianh »

binemuis schreef:hallo
ik heb sharon gisteren aan de telefoon gehad, en ze zei dat dit niet haar bedoeling was, maar dat ze een achterstand van administratie heeft vanwege de vele bestellingen.ze kon het niet meer aan.nu heeft ze mensen aangenomen om de bestellingen zo spoedig mogelijk de deur uit te werken.ik zou mijn bestelling dinsdag kunnen verwachten zei ze.ik laat nog weten hoe het afloopt.
Dit wat jij nu zegt heb ik per mail ontvangen. Helaas ben ik wel al op het politieburo geweest en trek me op dit moment weinig aan van haar mails.
Als ik mij nu terug trek kan ik straks weer van vooraf aan beginnen.
En mocht het zo zijn dat ik mijn bestelling toch nog ontvangt dan ben ik ook de beroerdste niet om dit te melden.

Ik zie het somber in omdat zij werkt vanuit een gewoon woonhuis(geen opslagruimte loods of garage).

Gohst
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 nov 2009 11:51

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Ongelezen bericht door Gohst »

Hi Allemaal,

Ik heb vandaag heen en weer gemaild met Sharon en de belofte gekregen dat het morgen of overmorgen geleverd wordt. Ik wacht donderdag af (1 dag na de beloofde datum) en als ik dan niets heb ontvangen, doe ik ook aangifte! Maar ik heb er nu wel weer wat meer vertrouwen in gekregen... ik ga (voor nu) uit van het positieve en zal jullie laten weten hoe het is afgelopen.

Groetjes en succes allemaal!

Gohst
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 nov 2009 11:51

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Ongelezen bericht door Gohst »

JAAAH! Het is binnen!! En super mooi, was bijna het wachten waard.. (4 weken is wat lang..) Maar geen oplichters dus.

Ik hoop dat jullie ook allemaal snel de bestelde spullen binnenkrijgen.

Gesloten