Na sinds mijn laatste e-mail richting Natuals dd 26-10-2009 waarin ik 't bekende standaard mailtje terug kreeg dat ze binnen 10 werkdagen mijn mail zouden beantwoorden en behandelen ......was 't éven stil! Niks geen antwoord op mijn mail maar ook geen schriftelijk bericht op mijn bezwaarschrift van 7 september 2009 richting DirectPay Services.
Totdat
30 juli 2010 wederom een herinnering van DirectPay op mijn deurmat lag waarin ik nu 49,70 binnen 7 dagen na dagtekening van de brief over moest maken.
2 augustus 2010 opnieuw een bezwaarschrift naar DirectPay gestuurd met kopieën van mijn eerdere onbeantwoorde bezwaarschrift ingesloten.
Dagtekening 3 AUGUSTUS 2010 een ingebrekestelling van WEBINCASSO (DirectPay is zustermaatschappij hiervan) waarin ik nu € 91,10 zou moeten betalen!!
Volgens mijn simpele berekening is 7 dagen na dagtekening 30 juli 2010 nog steeds 6 augustus 2010. Dus genoemde termijn is niet verstreken!!
Ben er nu zo klaar mee!!!
@ Roosendaaler: heb je nog bericht gehad over een rechtzitting?? Ik meld me nu gelijk aan via jou opllichtingmail adres!!!
Was vrijdag eerst nog geneigd om die 47,70 eurie te betalen, wat een toestand voor dat geld maar 't is nu een principekwestie!! Kom maar Natuals mijn dossier met dat ongein wordt alleen maar dikker!!
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
groeten Edith