LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC reageerd niet op klachtenbrief

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
ronhorst

UPC reageerd niet op klachtenbrief

Ongelezen bericht door ronhorst »

Hoi ik heb ruim 4 weken geleden een klachtenbrief geschreven en heb tot op heden geen reactie gehad. Wat is hier aan te doen en hoe kan ik zorgen dat ze toch reageren.

Gr. Ronnie van der Horst

WarZir

Re: UPC reageerd niet op klachtenbrief

Ongelezen bericht door WarZir »

Heb je een aangetekende brief verstuurd? (alhoewel ik vermoed dat de uitkomst hetzelfde blijft: geen reactie). Van div. ervaringen die ik op internet tegenkom, is dat UPC helaas ook nauwelijks reageert op klachten via mail.

Op de officiële site van UPC kan ik vreemd genoeg nergens iets vinden waar je een klacht kunt indienen, zelfs niet onder optie 'contact' (vind ik sowieso al een slecht teken). Je zou eventueel het UPC forum kunnen gebruiken om je klacht te plaatsen.

Of je zou het eens hier kunnen proberen:
http://www.klachtupc.nl/

en/of hier:
http://www.klachtenoplossing.nl/upc/

Succes! :wink:

derk

Ongelezen bericht door derk »

Ik begrijp dat niet.

Ik heb eind vorige week een klachtenbrief gestuurd(2e is onderweg)
Ben vandaag gebeld en alle klachten die ik had(Onnodige kosten gemaakt mbt de informatie die verstrekt was door een medewerker van UPC) worden opgelost.
Meteen klachtenbrief 2 alvast uitgelegd die nog in de pijplijn zit en ik krijg alle kosten die ik dus gemaakt had terug van UPC!

Dit mag ook wel eens gezegd worden.

Heb je 'm wel naar:
UPC Nederland
Postbus 320
8200 AH Lelystad

gestuurd?

Derk

p.s. Ik ben geen medewerker van UPC!

tijn80

Ongelezen bericht door tijn80 »

UPC heeft op hun site wel degelijk een contactformulier waarmee je een klacht kan indienen. Heb dit gedaan, en een ontvangstbevestiging gekregen. Zit nu alleen te wachten op een reactie. ben benieuwd of die gaat komen...

Heb tot nu toe geen goede ervaring met UPC. Ben sinds maart abonnee en heb de klantenservice al meerdere keren moeten bellen. De laatste keer kostte me dat 25 euro aan telefoonkosten. Ze zijn ontzettend goed in beloftes maken, maar waarmaken lukt ze niet bepaald.

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

ronhorst schreef:Hoi ik heb ruim 4 weken geleden een klachtenbrief geschreven en heb tot op heden geen reactie gehad. Wat is hier aan te doen en hoe kan ik zorgen dat ze toch reageren.

Gr. Ronnie van der Horst
De contact klachtenbrief printen en per post nasturen :)

Gesloten