LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN SLECHT BEREIK EN KLANTENSERVICE SLECHT

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
prairiemeid25
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 sep 2010 11:09

KPN SLECHT BEREIK EN KLANTENSERVICE SLECHT

Ongelezen bericht door prairiemeid25 »

Beste Mevrouw/Meneer,
Naar aanleiding van mijn bellen naar KPN Klantenservice verschijnde keren, ben ik het nu echt zat.
Ik heb twee aansluitingen bij kpn
WAARMEE IK SLECHT BEREIK HEB.
De eerste twee heb ik nogal problemen (zacht uitgedrukt) mee,
Ik woon vlakbij een grensgebied telkens valt kpn weg ! en dan komt er een belgische provider tevoorschijn, nu blijkt dat ik telkens tegen duurder tarief zit te
bellen en smsen''ALS IK AL KAN BELLEN OF SMSEN;(dit heeft zelf een mederwerker van kpn bevestigd), terwijl ik gewoon in NEDERLAND woon.
Ik vind dit gewoon ronduit schandalig dat ik op zo manier bedonderd word.
Bij ALLEBEI DE AANSLUITINGEN HEBBEN minimaal bereik en ook het bovenstaande komt regelmatig voor , maar ook als mensen dit nummer niet kunnen bereiken krijg ik pas 3 a 4 dagen naderhand pas een voicemail bericht of een sms hiervan.
Ook heeft een medewerker van KPN KLANTENSERVICE gezegd dat het bereik slecht/niet optimaal was, MAAR WAARVOOR BETAAL IK DAN ?????
Als dit zo door moet gaan vorder ik alle automatische incasso's in en betaal ik niet meer.
Ik ga niet betalen voor buitenlandse kosten terwijl ik gewoon in nederland woon.
EN AL HELEMAAL NIET VOOR ABBONEMENTEN DIE MINIMAAL BEREIK HEBBEN.
En ik mag aannemen als je een abbonement hebt bij KPN dat de bereikbaarheid dan ook goed is. (DUS NIET!)
* ik was het vh weekend echt goed zat, toen ik naar vh weekend de 112 moest bellen en ik kreeg geen bereik TERWIJL DIT UITERST URGENT WAS.
DUS IK BELDE GISTEREN MA 6 SEPT NAAR DE KLANTENSERVICE ALWEER .....
IK LEGDE WEER HEEL HET VERHAAL UIT DAT IK GEEN/TOT MINIMAAL BEREIK HEB MET BEIDE AANSLUITINGEN, ondertussen was weer de lijn weggevallen MOEST IK ZELF WEER OPNIEUW BELLEN NAAR DE KLANTENSERVICE, DEZE VERTELDE MIJ NAAR ONDERZOEK BIJ TECHNICHE DIENST EN DEKKING ONDERZOEK. dat ik helaas omdat ik op een landelijk afgelegen gebied woon HET BEREIK MATIG IS EN HET NIET KON KOMEN DOOR DE GSM TOESTELLEN.
DEZE MEVR VAN PEER ADVISEERDE MIJ OM NAAR DE WINKEL TE GAAN WAAR IK DEZE GEKOCHT HAD EN DE CONTRACTEN KOSTELOOS TE LATEN ONTBINDEN.(zij zou daar een aantekening van maken)
ik vroeg nog kan u dat voor mij niet doen dan ? nee dat kunnen wij hier niet bij de klantenservice, dus moest ik naar de winkel afreizen in bergen op zoom, aangekomen daar vertelde ik het hele verhaal tegen medewerker PATRICK.
En wat zei deze medewerker doodleuk: SORRY DAT KUNNEN WIJ HIER NIET DOEN, DAT MOGEN WIJ NIET.
Ik nog gevraagd of hij dan de kpn eens wilde bellen omdat ik er wel helemaal voor naar bergen op zoom gekomen was. MAAR NEE DAT DEZE NIET, IK MOEST HET ZELF MAAR DOEN.
Heb dus zelf buiten staan bellen naar de klantenservice en alles uitgelegd.
Toen zei deze mevr (weer een andere) Dat hun dat niet konden, maar zei zou nogmaals testen op het bereik en kwam uit op een matig bereik, ze adviseerde toen om naar de winkel terug te gaan, om de simkaarten van beide aansluitingen in andere toestellen te plaatsen en kijken of ik dan wel beter bereik had (IN BERGEN OP ZOOM DUS ).
maar goed toch maar gedaan ik weer terug naar de winkel, kwam nu bij een andere medewerker, Die zei : SORRY MAAR DAAR BEGIN IK NIET AAN, DAT KAN IK NIET DOEN.
Ik heb nog gevraagd of hij dan aub naar de klantenservice wilde bellen, deze deed dat eventjes, maar kwam toch weer op het resultaat uit DAT IK DE KLANTENSERVICE MOEST BELLEN ...ALWEER !
NU ZIT IK THUIS MET TWEE AANSLUITINGEN DIE HET AMPER DOEN QUA BEREIK
(heb zelfs al een keer geprobeerd handmatig de instelling te verzetten op advies van de klantenservice maar dat HELPT NIET!)
Dus kortom gevat ik heb al TIG KEER GEBELD naar de KPN KLANTENSERVICE ben zelfs terug naar de winkel gegaan IN BERGEN OP ZOOM!
MAAR GEEN VAN ALLEN HEB IETS UITGEHAALD !
MAAR WEL IEDERE MAAND GELD INCASSEREN VOOR AANSLUITINGEN DIE NIET / TOT WEINIG BEREIK HEBBEN.

Nou beste KPN als ik niet snel een oplossing krijg, dan HOEVEN JULLIE OOK NIET MEER TE INCASSEREN ELKE MAAND!

mvg r.saarloos

dimba
Berichten: 49
Lid geworden op: 17 apr 2010 10:26

Re: KPN SLECHT BEREIK EN KLANTENSERVICE SLECHT

Ongelezen bericht door dimba »

Ik heb je bericht niet helemaal gelezen.
Misschien omdat je een defecte capslock hebt.

Aannemen dat een provider goed netwerk heeft is natuurlijk al een grote fout.
Je had kunnen informeren hoe het netwerk is door het met een prepaid te proberen of bij je buren te vragen wat voor netwerk zij hebben en of dat goed is.

112 bellen kun je altijd bellen daarvoor heb je niet eens een simkaart nodig? Dus die begrijp ik niet helemaal. Wat voor telefoon heb je?

Tot daar heb ik het gelezen, wellicht eerst de gedragsregels lezen voordat je een onderwerp opent : met heel veel hoofdletters komt inderdaad erg schreeuwerig over.

Gr Dimba.

prairiemeid25
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 sep 2010 11:09

Re: KPN SLECHT BEREIK EN KLANTENSERVICE SLECHT

Ongelezen bericht door prairiemeid25 »

sorry hoor voor de caps maar ik ben het echt zat en ik hoop dan ook niet dat u in dezelfde situatie terecht kom, ik ga er ook niet vanuit dat een provider goede dekking bied ik heb alles grondig laten uitzoeken!, ik heb navraag gedaan bij diverse instantie's maar deze zeiden dat kpn een goede aanbieder was ook in gebied waar ik woon. Ik ga niet ondoordacht te werk en loop niet zomaar ieder advies na.
dat vh weekend 112 moest bellen en het de eerste keer niet ging was voor mij de druppel, waar het ook aan ligt of bereik of toestel (samsung shark).
Ik vind het niet meer normaal.

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: KPN SLECHT BEREIK EN KLANTENSERVICE SLECHT

Ongelezen bericht door mich24 »

Stel KPN een ultimatum en eis dat ze binnen een door jou gestelde termijn met een oplossing komen. Vertel je verhaal ( niet met capslock :) ) en stuur dit aangetekend op naar KPN.

KPN heeft plichten maar een consument ook rechten.

Succes ermee!

yerkyerk82
Berichten: 21
Lid geworden op: 22 aug 2010 23:12

Re: KPN SLECHT BEREIK EN KLANTENSERVICE SLECHT

Ongelezen bericht door yerkyerk82 »

dimba schreef:Ik heb je bericht niet helemaal gelezen.
Misschien omdat je een defecte capslock hebt.

Aannemen dat een provider goed netwerk heeft is natuurlijk al een grote fout.
Je had kunnen informeren hoe het netwerk is door het met een prepaid te proberen of bij je buren te vragen wat voor netwerk zij hebben en of dat goed is.
Gr Dimba.
Dus men mag volgens jou niet meer aannnemen dat een provider een goed netwerk verstrekt? Allemachtig zeg, het wordt nog wat hier. Je BETAALD DIK voor een GOED NETWERK. En daarvan mag je verwachten dat het werkt. Werkt het niet, dan moeten zij of het geld terugbetalen of een oplossing zoeken, zo makkelijk is dat. En vooral blijven zeuren/aangetekende brieven sturen bij KPN en ze in de gaten houden, want KPN heeft één van de meeste waardeloze klantenservices die ik ooit gesproken heb. Dat ligt dan volgens mij ook aan de directeur van dat bedrijf die deze koers uit zet.

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: KPN SLECHT BEREIK EN KLANTENSERVICE SLECHT

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Je toestel op handmatig zetten zal niet helpen voor je bereik.Het enige wat je ermee mee bereikt is dat je geen buitenlandse kosten meer hebt omdat je toestel niet gaat roamen.
Wat je nog wel zou kunnen proberen is, afhankelijk van je toestel, of je 3g uit kunt zetten.
Dit wil in sommige gebieden nog weleens helpen.

prairiemeid25
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 sep 2010 11:09

Re: KPN SLECHT BEREIK EN KLANTENSERVICE SLECHT

Ongelezen bericht door prairiemeid25 »

Roytheslayer schreef:Je toestel op handmatig zetten zal niet helpen voor je bereik.Het enige wat je ermee mee bereikt is dat je geen buitenlandse kosten meer hebt omdat je toestel niet gaat roamen.
Wat je nog wel zou kunnen proberen is, afhankelijk van je toestel, of je 3g uit kunt zetten.
Dit wil in sommige gebieden nog weleens helpen.
Hoi roytheslayer, als ik dat moet doen heb ik in het gehaal geen bereik meer,
de 3g geeft enigzins beetje hoop. Dit advies kreeg ik ook een keer toen ik naar de winkel ging maar ja wat wil je als je dan in b.o.z sta (en dan doet ze het wel beter) en ik woon in een landelijk afgelegen dorpje ben weer thuis en weer drie x niets :evil:

prairiemeid25
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 sep 2010 11:09

Re: KPN SLECHT BEREIK EN KLANTENSERVICE SLECHT

Ongelezen bericht door prairiemeid25 »

Ik heb inmiddels net een mail gehad van de klantenservice, dat ze het doorsturen naar een andere afdeling voor de contracten proberen kosteloos te laten ontbinden (dit proberen ze te doen in max 25 werkdagen)
Dus ik hoop dat ik er nog wat van hoor, wil graag mijn nummers behouden....
Zodra er nieuws is zal ik het hier weer melden voor degene die in hetzelfde pakket zitten.

Frank444
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 apr 2010 17:27

Re: KPN SLECHT BEREIK EN KLANTENSERVICE SLECHT

Ongelezen bericht door Frank444 »

Ik vraag me wel af welke provider wel een dermate goed bereik heeft in jouw omgeving. Het probleem lijkt me voor elke aanbieder te gelden. Succes.

prairiemeid25
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 sep 2010 11:09

Re: KPN SLECHT BEREIK EN KLANTENSERVICE SLECHT

Ongelezen bericht door prairiemeid25 »

Er zal er vast wel 1 zijn die wel goed bereik heeft, dank je wel
Frank444 schreef:Ik vraag me wel af welke provider wel een dermate goed bereik heeft in jouw omgeving. Het probleem lijkt me voor elke aanbieder te gelden. Succes.

Gesloten