| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tot hoe laat mag een colporteur aanbellen?
Tot hoe laat mag een colporteur aanbellen?
Laatst kwam een colporteur langs om mij donateur te maken, hij belde aan rond 20:20. Ik vind dat veel te laat om mensen lastig te vallen. Tot hoe laat mogen ze volgens U aanbellen om iets verkopen?
-
Pindakaaspotje
Re: Tot hoe laat mag een colporteur aanbellen?
voor mij mogen ze het de hele tijd laten.. maar half negen vind ik nog wel meevallen. Pas rond half 10 - 10 uur begin ik het enigsinds laat te vinden.
Na half 10 vindt ik inderdaad ook te laat.
Bij mij komen ze gelukkig niet aan de deur, heb sticker op
de deur zitten.
Bij mij komen ze gelukkig niet aan de deur, heb sticker op
de deur zitten.
Veel mensen zijn pas tegen half 9 klaar met eten en opruimen en gaan dan pas echt zitten, dus dit is een normale tijd.
Als bij mij na 9 uur iemand belt, kijk ik eerst, of ik de persoon ken, anders doe ik niet open!
Als bij mij na 9 uur iemand belt, kijk ik eerst, of ik de persoon ken, anders doe ik niet open!
Het was al donker, ik vind 20.00 uur de grens. Ze houden geen rekening met eten of afwassen dus dat is geen argument, ze bellen ook onder het eten.
Is ook wel een beetje moeilijk om daar rekening mee te houden dat ze niet aanbellen tijdens het eten, de ene eet om 17.15 en de ander pas om 19.00.berend12 schreef:Het was al donker, ik vind 20.00 uur de grens. Ze houden geen rekening met eten of afwassen dus dat is geen argument, ze bellen ook onder het eten.
Overdag is bijna niemand thuis, ze hebben dus weinig keuze.
Heel veel mensen werken ook halve dagen of hebben ploegendienst. Die liggen misschien al (nog) in bed. Mijn vraag aan de forumleden is waar volgens hun de grens ligt.
Alvast bedankt voor het meedoen aan de poll.
Alvast bedankt voor het meedoen aan de poll.
Ze hoeven voor mij helemaal niet aan te bellen.
En zeker niet als je een sticker op de deur hebt.Die negeren ze gewoon.
En zeker niet als je een sticker op de deur hebt.Die negeren ze gewoon.
Vanaf 14.00 tot 24.00 uur is een mooie tijd.
Hangt er wel vanaf wie er aanbelt. Voor huisbezoek van overvallers blijft de deur gesloten en wordt de politie ingeschakeld.
Hangt er wel vanaf wie er aanbelt. Voor huisbezoek van overvallers blijft de deur gesloten en wordt de politie ingeschakeld.
-
Miss Tascha
- Contacteer:
Tot 24.00 uur??!?!
Liever dan bij jou dan bij mij. Ik moet elke dag om zes uur op. Als er bij mij een colporteur het zou wagen om midden in de nacht aan te bellen, krijgt ie een emmer water over zich heen!
Liever dan bij jou dan bij mij. Ik moet elke dag om zes uur op. Als er bij mij een colporteur het zou wagen om midden in de nacht aan te bellen, krijgt ie een emmer water over zich heen!
-
Guardian72
- Contacteer:
Op werkdagen vind ik 20:30 / 21:00 nog redelijk.
In het weekeinde tussen 12:00 en 13:00
verder heb ik het liefst dat men helemaal niet aanbelt.
In het weekeinde tussen 12:00 en 13:00
verder heb ik het liefst dat men helemaal niet aanbelt.