LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fantastische service bij Securitas - direct

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
eromantique

Fantastische service bij Securitas - direct

Ongelezen bericht door eromantique »

Het is heerlijk te vermelden dat er nog bedrijfen bestaan die hun klanten waarderen.
Mijn woonboot is uitgebrand en o.a. is ook mijn alarmsystem verloren gegaan. Securitas-direct heeft direkt het contract beeindigd (hiervan kan Stedin zich een voorbeeld aan nemen - bij hun moest ik mijn huurcontract voor de boilers afkopen).
Nu had ik weer contact met Securitas - direct en had in het gesprek de medewerkster van dit bedrijf over mijn ervaringen verteld - dat alles tegen zat met verzekring (niet willen uitkeren etc).
En wat ik toen hoorde van deze Mevrouw maakte me sprakeloos.
Ik krijg van Securitas - direct dezelfde alarminstalatie die ik had incl. montage voor .... HELEMAAL NIETS! GRATIS!.
Dit is inmiddels per E-mail bevestigt en er is al een afspraak voor de montage.
Dat zo iets nog bestaat .... mijn complimenten aan dit bedrijf. En ik vind dat dit ook genoemd mag worden bij zoveel mensen mogelijk.
Ik hoop dan ook dat dit door veel mensen gelezen word en als iemand een alarm wil hebben kan ik dit bedrijf aanraden want waar anders word je nog zo gewaardeerd!?
Mocht iemand meer info willen - graag.
Anne Sterk

peterbreda

Re: Fantastische service bij Securitas - direct

Ongelezen bericht door peterbreda »

"Aangeraden bij Tros Radar" vermeldt de website van desbetreffende aanbieder. (Er staat helaas niet bij dat dit de mening van slechts een enkele klant is.)
Daarnaast begrijp ik het enthousiasme van die enkele klant ook niet echt: hij heeft minimaal 400 Euro betaald voor een basis alarmsysteem, en betaalt daarnaast voortaan maandelijks 30 Euro voor meldkamerdiensten. Dat is per jaar maar liefst € 360,-

De montagekosten staan niet op de website vermeld, en er is ook geen prijslijst van extra componenten te vinden.
Maar goed: ga er van uit dat je in een flatje woont, en met het basispakket wegkomt...

Na het eerste jaar heb je dus € 760,- betaald.
Na het tweede jaar € 1120.-
Na vijf jaar al € 2.199,-

Ik zou mezelf afvragen of ik wel een meldkamerabonnement nodig heb. Er zijn namelijk hele goede systemen (ik zal geen reclame maken) die direct naar je mobieltje bellen in geval van een calamiteit. (Meer doet een meldkamer namelijk ook niet.)

Ach ja, ik had zelf ook een mazzeltje: toen mijn mobiele abonnement afliep kreeg ik - geheel gratis! - een Iphone4!!! (Kost me maar € 50,- per maand...)

Laat je niks wijsmaken...

eromantique

Ongelezen bericht door eromantique »

Je hebt helemaal gelijk - maar voor mij is het onbetaalbaar om rustig te kunnen slapen. Het geeft toch een hoop zekerheid te weten dat iemand komt - mocht er ingebroken worden. Vooral die nachten dat ik alleen ben.
Maar toch bedankt voor je reaktie en je aan- en opmerkingen.
Vooral heeft het heel goed gedaan na al die naare ervaringen die ik had na het gebeuren.

bergjwk

Ongelezen bericht door bergjwk »

Mijn Homesafety contract is overgenomen door Securitas direct.
Wat een ellende. Niet binnen 30 minuten te bereiken klantenservice, met mederwerkers die onverstaanbaar Vlaams praten.
Op e-mails en terugbelverzoeken wordt niet gereageerd.
Knudde is het

W.Jansen

Ongelezen bericht door W.Jansen »

De service is verbijsterend slecht. Jaren geleden lieten wij door Essent een alarmsysteem installeren. Jarenlang ging het goed. Nu de service in handen is van Securitas Direct, c.q. Home Safety, gaat alles mis. Sinds einde mei werkt ons alarmsysteem niet meer goed. Vaker getelefoneerd. Antwoord: "U moet maar geduld hebben". Een centralist meldde dat er problemen waren met de organisatie van de technische dienst. De wachttijden om iemand aan de lijn te krijgen zijn onaanvaardbaar lang.
Begin augustus heb ik in drie verschillende e-mails geattendeerd op het probleem en dringend om een oplossing gevraagd. Geen reactie. Een week geleden belde ik met de service-desk en toen werd toegegeven dat men sinds 10 augustus jl. geen mails meer had bekeken of beantwoord.
Intussen heb ik andere veiligheidsmaatregelen genomen.

W.Jansen

Ongelezen bericht door W.Jansen »

De door mij op 7 september jl. in het Forum vermelde klachten over Securitas Direct/Homesafety zijn netjes opgelost. Vandaag heeft het bedrijf contact met mij opgenomen, excuses aangeboden en de kwestie overeenkomstig mijn wens afgehandeld. Securitas Direct werkt serieus aan de oplossing van de problemen die het gevolg zijn van de overname van Homesafety, zo werd verzekerd.

FamKust

Ongelezen bericht door FamKust »

Het is idd kostbaar, je betaald maandelijks € 30 . Voor een jaarlijks bedrag van € 360 mag je service verwachten zoals o.a. : Jaarlijks onderhoud, goede bereikbaarheid. Binnenkort krijgen we een monteur over de vloer voor het repareren van een kapot magneetcontact en voor een jaarlijks onderhoud. We zijn benieuwd hoe de service hieromtrent gaat verlopen.

Gesloten