LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hollandia-tours
hollandia-tours
Na alles wat ik heb lezen over Hollandia-tours wil ik even dit melden, er treft hier niemand anders schuld dan Arno van Gerwen hij en niemand anders heeft de mensen en ook zijn personeel belazerd alsmede Horus Sedat.De chauffeurs waren echt niet op de hoogte van zijn praktijken,zij zijn nu ook de dupe alsmede de mensen die een reis hadden geboekt.
Vind dit heel erg voor die mensen maar ook het personeel heeft al een paar maanden geen inkomen meer en er zijn ook nog verschillende werknemers die nog schoolgaande kinderen hebben en die zien het ook niet goed meer zitten.
En ja Arno van Gerwen die gaat gewoon zijn gangetje alsof dit heel normaal is,die kent geen schaamtegevoel,hij verblijft nog steeds in zijn villa en rijd met peperdure auto's,heeft een boot enzv....
Ik ben er heel zeker van dat de werknemers(ook gedupeerden) heel begaan zijn met de gedupeerden want die vonden het heel leuk om de mensen een zo aangenaam mogelijk vakantie te bezorgen waar ze toch telkens heel goed in slaagden.
Vind dit heel erg voor die mensen maar ook het personeel heeft al een paar maanden geen inkomen meer en er zijn ook nog verschillende werknemers die nog schoolgaande kinderen hebben en die zien het ook niet goed meer zitten.
En ja Arno van Gerwen die gaat gewoon zijn gangetje alsof dit heel normaal is,die kent geen schaamtegevoel,hij verblijft nog steeds in zijn villa en rijd met peperdure auto's,heeft een boot enzv....
Ik ben er heel zeker van dat de werknemers(ook gedupeerden) heel begaan zijn met de gedupeerden want die vonden het heel leuk om de mensen een zo aangenaam mogelijk vakantie te bezorgen waar ze toch telkens heel goed in slaagden.
Re: hollandia-tours
Horus Sedat wist vermoedelijik exact waar hij aan begon, hij wist dat Hollandia geen SGR ANVR aansluiting had en moet je toch gewaarschuwd zijn, alle bussen zijn terug naar de lease mij, de curator is bezig met een onderzoek
Horus Sedat heeft in goeder trouw gehandeld maar er zijn zoveel vervalsingen gebeurd en je komt er pas achter nadat je je overname hebt betaald? dan gingen de poppen aan het dansen en geloof me ik weet waarover ik praat.
De mensen die gissen maar,maar kennen niet de juiste inhoud!! Ik vind het heel diep triest dat het zo moet aflopen en ik leef echt met de mensen mee maar ook met het personeel en ik kan het niet genoeg zeggen;er is hier maar één schuldige en dat is Arno van Gerwen de vorige eigenaar en niemand anders,hij heeft de mensen en zijn personeel beduveld mensen die dag en nacht voor hem klaar stonden en nogmaals de chauffeurs treffen hier echt geen schuld aan want zij waren absoluut niet op de hoogte, die zijn net zo verontwaardigd als de mensen die een reis hebben geboekt.
De mensen die gissen maar,maar kennen niet de juiste inhoud!! Ik vind het heel diep triest dat het zo moet aflopen en ik leef echt met de mensen mee maar ook met het personeel en ik kan het niet genoeg zeggen;er is hier maar één schuldige en dat is Arno van Gerwen de vorige eigenaar en niemand anders,hij heeft de mensen en zijn personeel beduveld mensen die dag en nacht voor hem klaar stonden en nogmaals de chauffeurs treffen hier echt geen schuld aan want zij waren absoluut niet op de hoogte, die zijn net zo verontwaardigd als de mensen die een reis hebben geboekt.
Je kan degene erbij betrekken die achter pro actief en itc zat. Dat was de grootste klant van hun. Bekenden weten dat is. De laatste paar keren geen bussen van hollandia tours maar andere bussen. En bij hun in de zaal liep het ook slecht, zodra de mensen wisten wie het was bleven ze ook al weg. En van hun heb ik ook niks meer gehoord. Ik ben blij dat ik geen reis heb geboekt bij hun dan was ik het geld ook kwijt geweest.
jennysk schreef:Horus Sedat heeft in goeder trouw gehandeld maar er zijn zoveel vervalsingen gebeurd en je komt er pas achter nadat je je overname hebt betaald? dan gingen de poppen aan het dansen en geloof me ik weet waarover ik praat.
Jenny schrijft dat zij alles van Sedat weet??, ik lees alleen wat de gedupeerden van Sedat vinden in het Eindhovens Dagblad, Sedat is misschien wel de dekmanten van A v Gerwen, de chauffeurs hebben er niets mee te maken en het toenmalige personeel wordt ervoor betaald om te werken.
Jenny heeft klaarblijkelijk bij Sedat gewerkt, hoe wie en wat ????
@Henri42: Wat is jou belang in deze kwestie? Ik begrijp je houding ten opzichte van Dhr Sedat Horuz niet helemaal.
Het staat je natuurlijk vrij om overal een oordeel over te geven. Echter mijn mening is dat je kennis van het betreffende onderwerp moet hebben om een detail oordeel te kunnen geven. (dekmantel van A van Gerwen, hoe krijg je het verzonnen???)
Het staat je natuurlijk vrij om overal een oordeel over te geven. Echter mijn mening is dat je kennis van het betreffende onderwerp moet hebben om een detail oordeel te kunnen geven. (dekmantel van A van Gerwen, hoe krijg je het verzonnen???)
Een bekende van ons is er ook getuimeld en heeft haar relaas uit de doeken gedaan,verder heeft het EindhovensDagblad erveel aandacht aan geschonken tenslotte geeft de KvK veel ter zake doende info.onbek13 schreef:@Henri42: Wat is jou belang in deze kwestie? Ik begrijp je houding ten opzichte van Dhr Sedat Horuz niet helemaal.
Ik weet absoluut niet alles over Sedat en ik werk er ook niet voor maar ik weet wel wie hier schuld aan heeft en dat is zekers niet Sedat,hij had het namelijk heel goed voor met het bedrijf maar als je zo belazerd word met achterstallige betalingen,valse facturen enzv...je kan het allemaal niet opnoemen dan kan je niet verder.
Hoe halen de mensen het allemaal in hun hoofd om zo beschuldigingen te uiten? ieder mag een mening hebben hoor heel zeker,maar ik kan je echt verzekeren dat hier wel degelijk van Gerwen dit allemaal heeft veroorzaakt.Je zal wel zien de tijd brengt raad.Ik hoop voor iedereen die gedupeerd zijn dat zij hun centjes weer krijgen.
Hoe halen de mensen het allemaal in hun hoofd om zo beschuldigingen te uiten? ieder mag een mening hebben hoor heel zeker,maar ik kan je echt verzekeren dat hier wel degelijk van Gerwen dit allemaal heeft veroorzaakt.Je zal wel zien de tijd brengt raad.Ik hoop voor iedereen die gedupeerd zijn dat zij hun centjes weer krijgen.
Van wie zouden de gedupeerden het geld terugkrijgen????? in elk geval niet van de SGR ANVR.
Sedat heeft de handel en wandel overgenomen van v Gerwen, ergo de huidige aansprakelijkheid ligt bij de koper, v Gerwen ken ik niet en ik baseer me op verhalen van gedupeerden en de kranten.
Volgens enkelen is Sedat de heilige onschuld zelf, waar verblijft Sedat nu
Sedat heeft de handel en wandel overgenomen van v Gerwen, ergo de huidige aansprakelijkheid ligt bij de koper, v Gerwen ken ik niet en ik baseer me op verhalen van gedupeerden en de kranten.
Volgens enkelen is Sedat de heilige onschuld zelf, waar verblijft Sedat nu
kan een ding zeggen dat arno van gerwen heeft zijn bedrijf naar belgie verhuisd om precies te zijn arendonck, dat bezat meneer 2 royale villa,s hij wist dat pro aktief stopte en heeft bewust de boel mooier verkocht dan het was daarbij dupeerde hij nog een aantal mensen door de reizen van pro aktief af te nemen en deze niet uit te voeren .
ook pro aktief heeft hier schuld aan omdat deze wisten dat ze gingen stoppen en bewust door gegaan zijn met verkopen van hun reizen en ook wisten dat als het mis zou gaan mensen hun geld zouden kwijt raken.
kortom er zijn er maar een paar die er lachend uitgekomen zijn en een paar miljoen euro rijker zijn .
ook pro aktief heeft hier schuld aan omdat deze wisten dat ze gingen stoppen en bewust door gegaan zijn met verkopen van hun reizen en ook wisten dat als het mis zou gaan mensen hun geld zouden kwijt raken.
kortom er zijn er maar een paar die er lachend uitgekomen zijn en een paar miljoen euro rijker zijn .
Of iemand een villa heeft is van geen belang.
van belang is dat de huidige eigenaar Sedat 1000den reizigers in de kou heeft laten staan,willens en wetens
van belang is dat de huidige eigenaar Sedat 1000den reizigers in de kou heeft laten staan,willens en wetens