LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fit 4 Free

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
L85P
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jun 2010 11:09

Re: Fit 4 Free

Ongelezen bericht door L85P »

Mongolen? Toontje lager mag ook wel. Je kan hier je verhaal kwijt, ga jij beginnen over dat we hier mongolen zijn. Droeftoeter.

Het is een waardeloos bedrijf. Ik ben in januari 2010 lid geworden, zonder dat ze mijn legitimatie hebben gezien of ook maar een bankpas hebben gezien halen ze wel elke maand geld van je rekening. Maar goed, dat is het probleem nog niet eens.

Maar dan dit: na elke maand netjes betaald te hebben (5 maanden) komen ze aan met een incasso brief dat ik een bedrag van 234,- mag betalen omdat er een keer niet op de juiste datum betaald zou zijn. Ik heb een uitdraai gemaakt van de betalingen naar Fit for Free en daarop is duidelijk te zien dat alles wél betaald is, zelfs een maand teveel! En dan toch nog een incasso op me af sturen. Waardeloos..

Die Marissa van de klantenservice weet ook duidelijk niet wat ze aan het doen is. Een manager in de buurt? Ho maar, wel een grote bek opzetten, dat kan ze wel.. "klanten"service.

Ik ga hier in iedergeval niet aan meewerken. Die 234,- schrijven ze maar op hun buik. Zo kan ik ook makkelijk geld verdienen door iets "free" te noemen en via zogenaamde boetes/incasso's het grote geld binnen te slepen.

Hufters.

Hollander89
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jun 2010 14:52

Re: Fit 4 Free

Ongelezen bericht door Hollander89 »

Vorig jaar Mei 2009 heb ik een lidmaatschap genomen bij Fit4Free in Apeldoorn.
Toen ging ik de lidmaatschap begin dit jaar op tijd op zeggen. Ik ben naar de balie gegaan van de vestiging in Apeldoorn en daar vertelde mij de jongeman dat mijn lidmaatschap werd opgezegd en dat ik een brief thuis zou ontvangen.
Na ongeveer 1.5 week had ik nog steeds geen brief ontvangen en ben toen wederom naar de vestiging gegaan om navraag te doen. Toen werd er mij verteld dat ik de opzegging via brief moest doen en de medewerkers ontkende dat ik het via de balie had "opgezegd". Dus wederom in mijn goede bui heb ik een opzegbrief gemaakt en opgestuurd naar het hoofdkantoor.

Toen kreeg ik een reactie thuis dat mijn lidmaatschap was opgezegd, maar eindigde in Mei 2011! Dus nog een jaar aan de lidmaatschap vast zit. Terwijl ik in de eerste instantie gewoon netjes op tijd was met het opzeggen, maar omdat de kennis bij de medewerker zeer laag waarschijnlijk is en ze hebben geen communicatie met elkaar over de regels. Met de brief die ik dus stuurde als "2e opzegging" was ik een aantal dagen te laat volgens hun.

Nu ben ik wederom naar de balie gegaan van de vestiging en heb hun om uitleg gevraagd. Toen zei een vrouw die daar zat achter de balie dat ik gewoon nog een jaar moet gaan betalen. Toen heb ik haar uitgelegd dat ik mijn lidmaatschap geen enkel nut meer heeft, omdat ik een halfjaar op uitzending ga naar Afghanistan. Toen heeft ze gezegd dat als ik een halfjaar weg ben me contract kon beeindigen als ik bewijs heb dat ik voor 6 maanden niet in Nederland zou verblijven en de lidmaatschap zou stoppen bij vertrek uit Nederland. Dit heb ik afgelopen week dus gedaan, me lidmaatschap per 3 Juli 2010 afgelopen, MAAR:

Ik krijg me geld niet terug van het resterende maanden die ik al betaald heb, want ik betaalde per jaar. Nu zegt de medewerker dat ik na de uitzending mijn resterende maanden mag gebruiken om te sporten. Hier ben ik het niet mee eens, omdat ik in de eerste instantie al me lidmaatschap had moeten stoppen in mei 2010, door gesjumel door medewerkers, slechte communicatie en behoorlijk slechte klantenservice ben ik dus weer aan een contract tot mei 2011.

Wat ik zelf wil is dat ik van de resterende maanden me geld terug krijg en geen maanden om te sporten achteraf, want ik wil daar niet eens meer sporten. Ook vertik ik €1.30 per minuut te gaan betalen voor een klantenservice die je ook weer niet kan helpen "zeggen ze".

Ik hoop dat deze klacht mede draagt om een uitzending van Radar te krijgen. Zulke sportbedrijven moeten weten dat ze niet zomaar kunnen sjumelen met andermans geld.

xUNMERITEDx
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jul 2010 13:47

Re: Fit 4 Free

Ongelezen bericht door xUNMERITEDx »

Gaat er nog iets aangespannen worden?
Ik doe mee!!!

Hou er rekening mee... HOE MEER HOE BETER!
Mail me maar als jullie iets ondernemen.

Dit zou een ontwijking moeten zijn voor hun gewone nummer...
070 3066910
gezegd is dat ik hier niet op mag bellen =P

Hier een "gratis" nummer voor de boekhouding
070 3066911

En nummers van de specifieke filialen om de call-center te ontwijken:
Almelo - 0546 453 862
Apeldoorn - 055 5789009
Assen - 0592 372 550
Assen - 076 543 06 54
Capelle aan den Ijssel - 010 279 98 16
Dordrecht - 078 630 94 57
Eindhoven - 040 291 08 85
Enschede - 053 43 43 409
Groningen - 050 589 21 04
Heerlen - 045 57 11 812
Hengelo - 074 267 04 21
Roosendaal - 0165 559 741
Schiedam - 010 246 04 32
Tilburg - 013 45 60 550
Wateringen - 0174 290 129
Rotterdam - 010 2130233

Ik hoop hiermee van dienst geweest te zijn ^^


Nogmaals, laat me weten als jullie iets aanspannen, wij zijn hier met z'n vieren die ook weer een "stekeligheid"hebben meegemaakt, en doen er graag iets tegen om zo'n bedrijf eens flink te laten weten dat je zo niet met een consument om kan gaan.

Fijne dag!
-Michel Merx.

bellerose
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jul 2010 10:19

Re: Fit 4 Free

Ongelezen bericht door bellerose »

Wat een schrik om een AANMANING te ontvangen van F4F waarin mijn minderjarige dochter gesommeerd wordt om een bedrag te betalen van € 90,95!
Dit is eenmaal het maandbedrag van € 16,95 plus 'overige kosten' van € 74,00 (dit staat ongespecificeerd in de brief!). Omdat ik niks van de berekening begrijp, bel ik. Op de site van F4F staat een 14-cijferig telefoonnummer, te beginnen met 0900. Dat kan ik niet bellen (wie wel? 14 cijfers???); dus bel ik een infonr. waar me hetzelfde nummer wordt gegeven, maar dan zonder de laatste 3 cijfers!
O.k. daar begint MIJN rekening. 's Avonds is F4F telefonisch niet bereikbaar. Dus bellen in de ochtend. De dame aan de telefoon beweert dat er al eerder een betalingsherinnering is gestuurd. Als ik zeg dat ik die nooit heb gekregen, zegt zij dat ik dit moet kunnen bewijzen en dat ZIJ wel kan bewijzen dat F4F ooit een brief heeft gestuurd. Ja, lekker makkelijk: hoe moet ik ooit bewijzen dat ik een brief NIET heb ontvangen??? Dat er een brief in de p.c. van F4F staat, zegt natuurlijk ook niks, want: is ie inderdaad verzonden??? Enfin, omdat ik geen ellenlange telefonische discussie wil (kost € 0,40 p.m.!!!) en ook niet een al te hoge pet op heb van de intellectuele kwaliteiten van de dame in kwestie, vraag ik haar om een notitie te maken van dit gesprek en zeg ik dat ik een mailadres wil om hierover te corresponderen. Ha, dat mag. Ik mag mailen naar [email protected] t.a.v. Rob. Rob? Wat is zijn achternaam? Ja maar, dat mag ik niet weten in verband met de privacy. HA! F4F weet alle gegevens van mijn dochter en ik mag niet eens de achternaam weten van de 'creditmanager' (ja echt, dat zei ze!) van F4F Den Haag???? Bizar.
Let wel: mijn dochter heeft niet eens een bezoekerspas ontvangen!

Natuurlijk gaan we de rekening niet betalen, maar wat een ellende zeg. Wat wordt eigenlijk bedoeld met FREE? Dat je klanten vrijelijk mag bedonderen?

IK DOE MEE MET EEN ACTIE TEGEN F4F!!!

mpr1980
Berichten: 99
Lid geworden op: 30 jul 2010 11:34

Re: Fit 4 Free

Ongelezen bericht door mpr1980 »

Ik heb in januari 2010 ook een abonnement afgesloten bij Fit4Free in Den Bosch. Heb afgelopen maand besloten mijn abonnement per 19 februari 2011 te beëindigen en netjes een brief (met vermelding van deze datum) ingeleverd aan de balie van de vestiging.
Kreeg meteen netjes een schriftelijk bevestiging van ontvangst mee en jawel... 2 weken later een schriftelijk bevestiging per post van het hoofdkantoor dat het abonnement per 19 februari 2011 wordt beëindigd.
Ben na het lezen van alle eerdere reacties benieuwd of het straks goed gaat. Ik zal de brieven maar goed bewaren....

martine.hamers
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 aug 2010 15:37

Re: Fit 4 Free

Ongelezen bericht door martine.hamers »

Op de een of andere manier heerlijk om dit allemaal te lezen. Ook ik heb problemen met Fit For Free. Bijna hetzelfde als alles wat hier boven al genoemd is:

- Brief gestuurd om abonnement op te zeggen - zogeaamd niet ontvangen, hierdoor een jaar langer een abonnement
- Ze konden ineens zogenaamd niets van mijn rekening afschrijven, krijg ik meteen een aanmaning thuis gestuurd
- Bel naar de klanten service, waar ze letterlijk niets doen om je netjes te woord te staan of te helpen. Geen manager in de buurt, alleen een voornaam, en ondertussen vele euro's rijker (als bedrijf) omdat de service lijn belachelijk duur is en de wachttijd hoog!

Nu dreigen ze met meer aanmaningen en ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. Ik ben niet snel boos of geirriteerd op bedrijven, maar dit bedrijf heeft echt het BLOED onder mijn nagels vandaan gehaald. Wat een VRESELIJKE sportschool en organisatie.

loish
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 aug 2010 21:37

Re: Fit 4 Free

Ongelezen bericht door loish »

wow, ik schrik echt van alle verhalen die ik vandaag op diverse forums gelezen heb over fit for free. ik baalde dat ik nog een jaar aan mijn lidmaatschap vast zat en had het gevoel dat ik niet goed geinformeerd was over de opzegtermijn, maar daar kan ik mezelf nog de schuld van geven omdat ik me niet goed genoeg had verdiept in de algemene voorwaarden.

maar dat iedereen op zo'n manier in de maling wordt genomen door fit for free is echt schandalig. ik ben nu eigenlijk best opgelucht dat ik nog 12 maanden de tijd heb om mij bij fit for free uit te schrijven en te zorgen dat ik voldoende bewijs heb voor het geval dat ze alsnog blijven incasseren. maar ik ben het eens met wat meerdere mensen hier zeggen.. we moeten er iets aan doen! hier moet echt een einde aan komen!!!!

Anti-F4F
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 sep 2010 12:53

Re: Fit 4 Free

Ongelezen bericht door Anti-F4F »

De www.anti-f4f.hyves.nl is opgericht. Spui hier je gal en maak zoveel mogelijk mensen lid die ook gedupeerd zijn. Krijg je een gratis scooter of flatscreen of sportpakket ehh k bedoel relaxpakket ;-)

Maar serieus, hoe meer mensen lid zijn en hun verhaal doen hoe beter. Dus wordt lid van www.anti-f4f.hyves.nl en deel je ervaringen op hyves zonder het risico dat je bericht verwijderd wordt als je klaagt op een hyves dat opgericht is door medewerkers van f4f.

j.verhoog
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 dec 2009 10:13

Re: Fit 4 Free

Ongelezen bericht door j.verhoog »

Zojuist telefonisch contact opgenomen om te informeren of en hoe ik tussentijds zou kunnen opzeggen, ook bood ik aan om 2 maanden vooruit te betalen als ik me daarmee zou kunnen (laten) uitschrijven.

Ik gaf aan dat ik wilde opzeggen omdat ik ontevreden ben over hun apparatuur (er gaan bij mijn vestiging dermate vaak toestellen kapot dat ik me wel eens zorgen maakt dat zo'n toestel het begeeft als ìk bezig ben), het gebrek aan enige vorm van begeleiding en de matig onderhouden locatie.

Zoals ik al schreef, was (ben) ik best bereid om eventueel de contributie van 1 à 2 maanden lidmaatschap bij wijze van boete te voldoen.

Echter bleek dit onder geen beding mogelijk en werd mij zelfs wat toegevoegd door medewerker Joran : "u toch zelf het contract heeft getekend?" Pardon? Ik vraag om hulp bij opzegging, niet om bijdehante en onbeschofte opmerkingen van een medewerker.

Ik vind het Godsgruwelijk irritant maar blijkbaar zit er dus niks anders op dat mijn opzegging aangetekend te versturen en het dan maar uit te zingen tot het einde van mijn lidmaatschap. Zelf vind ik het storend dat ze geen enkele mogelijkheid bieden om alsnog tussentijds op te zegen, al dan niet met boete.

Naar mijn idee zouden zij minder verloop hebben wanneer ze zich flexibeler opstellen, hopelijk voeren ze dat snel in.

Theu
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 nov 2010 20:55

Re: Fit 4 Free

Ongelezen bericht door Theu »

Mijn zoon van 17 jaar oud heeft in mei onaangetekend zijn lidmaatschap opgezegd Nu zegt men op het hoofdkantoor geen brief te hebben ontvangen en zit hij weer aan een jaar vast.
Ik vind dat de kamer eerder met beslissingen moet komen tegen het stilzwijgend verlengen van een abonnement met een jaar

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Fit 4 Free

Ongelezen bericht door dhc »

Wat u vindt is niet van belang. Wat wel van belang is dat Uw zoon niet zomaar eventjes zijn abbo kan opzeggen, en ik heb zo het idee dat zoonlief geen zin meer had en dacht wel even op te kunnen zeggen.....
Helaas pindakaas.

bellerose
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jul 2010 10:19

Re: Fit 4 Free

Ongelezen bericht door bellerose »

Wat DHC vindt is ook niet van belang...

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Fit 4 Free

Ongelezen bericht door dhc »

Wat ik vind breng ik bij de politie...
Jammer hè dat je niet het antwoord krijgt dat je wenst!
En dat na 3 berichtjes...knap!

bianca82
Berichten: 771
Lid geworden op: 24 nov 2010 15:36
Locatie: nederland

Re: Fit 4 Free

Ongelezen bericht door bianca82 »

met dit soort bedrijven is het verstandig het aan de balie af te geven de opzeg brief en eisen om een bewijs van inlevering met datum, ik kreeg een kopie van mijn brief met handtekening van de ontvanger

toen ik na meer dan een week niet de brief ter bevestiging had gekregen ben ik weer naar de balie gegaan doordat ik een bewijs in mijn handen had dat ik de opzegbrief had ingeleverd konden ze niet zeggen dat ze hem niet hadden ontvangen.

heb uiteindelijk de brief gehad maar we moesten nog wel 4 maanden betalen (heb de pas al ingeleverd ruim voor een bepaalde datum)

let op mensen als je de pas niet optijd inlever moet je pasgeld betalen!!

en rechtzaken helpen niet want ze hebben er al flink wat gewonnen.

bij mij is het (puur geluk) goedgekomen... hoop dat het bij meerdere goedkomt

Anti-F4F
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 sep 2010 12:53

Re: Fit 4 Free

Ongelezen bericht door Anti-F4F »

Gedupeerd: http://anti-f4f.hyves.nl/

Paar puntjes betreffende F4F:

Opzeggen: Geen dag later dan de gestelde termijn van 2 mnd (te vinden in de Algemene Voorwaarden) Men heeft geen coulance, te laat is te laat en je zit er nog een jaar aan vast! Ben je ooit lid geworden op 01-01-08, zeg dan niet op op 02-11 want dan ben je te laat.

Begeleiding: Alleen tussen 09.00 en 12.00 en 18.00 en 23.00, dus tussen 07.00 en 09.00 en tussen 12.00 en 18.00 is er géén begeleiding!
Oók is er VAAK geen begeleiding tijdens de 2-3 jaarlijkse acties van een maand. Tijdens deze 'grote' acties zijn er vaak geen instructeurs in de vestiging omdat zij de opdracht krijgen te gaan flyeren in winkelcentra, stations, markten etc.

Manipulatie: Verder krijgt het personeel 1-2 keer per jaar salestraining, oftewel manipulatietechnieken. Let daarop als je besluit een F4F vestiging binnen te lopen en lid te worden. Voor je het weet zit je met een aangesmeerd abonnement. Men duwt zo een inschrijfformulier en pen in je hand! Zeg echter dat je er eerst rustig over wilt nadenken en neem het formulier mee naar huis zodat je rustig de tijd hebt om de Algemene Voorwaarden door te lezen!

Tijdens hun acties betaal je geen inschrijfgeld van € 25,-- (óf je krijgt een sportpakket) Bedenk echter dat men nauwelijks tot 0% coulance kent. Mocht je willen opzeggen, je verhuist of er gebeurd iets met je, dat het bijna onmogelijk is van je abonnement af te komen binnen de contractsperiode! Nogmaals GEEN coulance! Die € 25,00 verdienen ze echt wel terug.
Binnen je contractperiode van je abonnement af zien te komen gaat altijd via het hoofdkantoor! Personeel van een vestiging kunnen je daarbij dus NIET helpen. Via het hoofdkantoor betekent een hoop ellende. 0900-nummer, persé schriftelijk en je kunt er niet langs gaan!!!

O ja wat betreft verhuizen, stel: jouw routeplanner geeft aan dat je door je verhuizing 30 km van een vestiging af woont en dus kan opzeggen binnen het contract. Hun routeplanner, fiets, auto, OV, boot :wink: geeft aan dat het 27,5 km is. Men vindt dan gerust dat je dan maar de fiets moet nemen omdat je dan tussendoor kan, wat 'maar' 27,5 km is en je dus gewoon lid kan blijven. Dit is een extreem voorbeeld, maar bij F4F is niets gek!

Pasje: Je pas is tevens kortingspas. De bedrijven waar je evt. terecht kunt met je korting stellen maar een zeer geringe korting voor. Verder, hoe vaak koop je een nieuwe keuken? Hoe vaak trouw je? Je hebt er dus niets aan als je 10% korting krijgt bij een dergelijk aangesloten bedrijf.
Bedenk dat de 'geweldige' korting alleen maar goede gratis reclame voor hen is op de F4F site.

F4F echter blijft € 2,95 van je rekening afschrijven als je hebt opgezegd en je pas NIET hebt ingeleverd. Het is niet zoals met een bank - of zorgverzekeringspas dat je het gewoon in de vuinisbak deponeert.
Pas kwijt of bij het vuinis betekent bij F4F dat je € 25,00 moet betalen voor je nieuwe pas en deze, bij opzegging, dus direct weer inlevert. Pas dan houdt men op 2,95 p.m.van je rekening af te halen! (Tja, zo is het geld makkelijk verdient)

Ze houden best leuke acties hoor, scooters, tv noem maar op. Echter hoe groot is de kans dat je deze wint?
Op deze manier probeert men klanten TE WERVEN, maar hoe is hun service als je klant BENT! Slechte begeleiding, slechte airco's, om de haverklap uitvallende groeplessen, slechte hygienne, zeer slechte airco's in de meeste vestigingen, geen fittesten etc.

Goedkoop is duurkoop. F4F is leuk voor mensen die écht écht écht van fitnessen houden en ervaring hebben. Deze mensen hebben namelijk nauwelijks begeleiding nodig en blijven toch wel lid. Zij krijgen dus veel minder met bovenstaande problematiek te maken en is het een leuke voordelige sportschool.

Ben JIJ/U dat echter niet? Denk er dan heel goed over na of je wel echt bij deze sportschool wilt sporten en wordt niet zomaar lid van een sportschool en zeker niet bij F4F als je niet 100% overtuigt ben van bv. je goede voornemens voor 2011!

Ben je een gedupeerde die iets herkent uit bovenstaande problematiek? Meld je dan aan bij de http://anti-f4f.hyves.nl/ en deel je negatieve ervaring met anderen.

bianca82
Berichten: 771
Lid geworden op: 24 nov 2010 15:36
Locatie: nederland

Re: Fit 4 Free

Ongelezen bericht door bianca82 »

even over dat altijd via het hoofdkantoor.. ik heb de opzegbrief gewoon bij de balie in dordrecht ingeleverd ik kreeg een kopie met datum en handtekening van karin (de manager van dat filiaal) en het werd naar het hoofdkantoor gefaxt.

daarna (1 van de weinige vermoedelijk) geen problemen gehad wat betreft de opzegging

(maar over die 1 dag te laat met opzeggen klopt als een bus had ik dat jaar ervoor)

ed mastenbroek
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 dec 2010 12:29

Re: Fit 4 Free

Ongelezen bericht door ed mastenbroek »

Ik heb het zelfde probleem ingeschreven via internet maar direct een annulering gemaild omdat ik er eigenlijk al gelijk spijt van gehad. nooit op een sportschool geweest en nooit iets ondertekent. men schrijft zonder toestemming bedragen af van mijn rekening. en dreigt nu met een incassoburo. volgens hen kun je niet opzeggen. Ik wijs ze dan even op de wettelijke bedenktermijn hebben bij FFF geen boodschad aan.
Ik wacht nu lekker af tot de dagvaarding komt voorlopig ga ik eerst aangifte doen van verduistering van gelden welke zonder schriftelijke toestemming van mijn rekening zijn afgeschreven. Het is gewoon een zooitje maffia daar.

kobus61
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jan 2011 12:58

Re: Fit 4 Free

Ongelezen bericht door kobus61 »

hier nog een triest bericht over fit 4 free.
heb opgezegd voor mijn vrouw,zoon en dochter.
netjes per brief opgezegd 11 maanden geleden voor het laatst eerst nog het jaar volgemaakt (zijn in toaal 4 keer geweest) kosten 610,20 euro!
nu al 11 maanden extra betaald kosten 559,35 (totaal 1169,55 euro betaald voor 4 keer fitness...)
en nu een incasso/aanmaning van 3 keer 73,90 euro
hoe kom ik van deze oplichters af?

MAXIEM

Re: Fit 4 Free

Ongelezen bericht door MAXIEM »

kobus61

Netjes per brief opzeggen werkt niet bij dit **********bedrijf. Je moet aangetekend en met bewijs van ontvangst opzeggen en de vervaldata noemen. Vraag om een bevestiging en bewaar alle papieren. Regel dus niks telefonisch en/of per gewone brief.

Maxiem.

mulderwendelien
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 jan 2011 20:38

Re: Fit 4 Free

Ongelezen bericht door mulderwendelien »

Lieve mensen, wat fijn dat er meer mensen zijn die problemen hebben met dit bedrijf. Het is nu een jaar geleden sinds ik ben verhuisd. Voor mijn verhuizing heb ik mijn lidmaatschap al schriftelijk opgezegd. Dit is prima verlopen. Er werd echter nog steeds 2,95 van mijn rekening afgeschreven. Na een mailwisseling met fit for free werd mijn verteld dat dit door het pasje komt. Ik heb dit pasje snel opgestuurd met een begeleidende brief. Omdat er nog steeds geld van mijn rekening werd afgehaald heb ik dit laten storneren. Nu, een jaar later!, wordt ik vreselijk lastiggevallen door een incassobureau op een zeer onproffesionele manier. Vreemd bandje op de viocemail, rare sms-jes. Ik begreep er niks van. Nu blijkt dat dit door Fit for free komt. Ik moet ineens, na nooit een brief te hebben gehad, een bedrag van 114,- euro betalen voor mijn pasje die te laat is ingeleverd! Als ik dit niet binnen drie dagen betaal worden er gerechtelijke stappen tegen mij ondernomen. Dit krijg ik zo even te lezen via mail. Ongelovelijk! Na bellen met dit bureau en mailen met fit for free, die beweren genoeg brieven te hebben verstuurd (naar dus mijn oude en dus verkeerde adres) hoop ik dat het wordt opgelost. Wat adviseren jullie mij? Ik weiger dit te betalen! Maar komen ze dan echt met een aanklacht?? En moet ik dan nog meer betalen? Ik vind het zo ontzettend onrechtvaardig!!!

Gesloten