Dus dan heeft u er van die mooie pasblendes boven of onder op maat moeten zagen..........En de afwijkende maten, ik heb normale Siemens en Bosch apparaten dus hoezo vreemde maten?
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Dus dan heeft u er van die mooie pasblendes boven of onder op maat moeten zagen..........En de afwijkende maten, ik heb normale Siemens en Bosch apparaten dus hoezo vreemde maten?
Nou beste Zuiderlijke vrind,Dus dan heeft u er van die mooie pasblendes boven of onder op maat moeten zagen..........
Ben er het weekeinde... doordeweeks geen tijd; we verkopen te veelWie gaat er nog freeloaden op de KüchenMeile 2010? See you there.
Zonde, nu ligt de hele grill, die bij elkaar gehouden werd door het logo, van uw Lada Niva er afEn wie gaat bij mijn de lijm verwijderen want onze zoon heeft als grap een Lada Logo op de keuken geplakt?
Neuh, dit jaar maar niet, weinig nieuws onder de zonWie gaat er nog freeloaden op de KüchenMeile 2010
Ik kom wel eens ergensPfff, je zegt dat je nog nooit in een Ikea vestiging bent geweest? Waar heb jij dan een Ikea keuken gezien?
Tja, als je niet voorgelicht wilt worden en geen prijs stelt op advies en meedenken, dan zou ik het ook daar kopen, tis maar net wat de voorkeur heeft.Het duurde altijd uren terwijl ik precies wist wat ik wilde
Klagen????????????? Ik heb de VERSCHILLEN aangegeven; waaronder de blende (het "opvulstukje")Ook hoor ik op dit forum alleen maar de keukenleveranciers klagen over een opvulstukje. In mijn keuken zitten die ook. Nou heb er echt geen last van. Absoluut niet storend. Aansluitingen van gas en water laten doen door de loodgieter dus er kan echt niks gebeuren!
Waarom? gaan ze niet langer mee dan?Er zijn mensen die elk jaar een nieuwe keuken kopen bij Ikea.
Dat komt ook omdat ze verschillend zijn..... Zou eens een Rotpunkt proberen! Ligt in de buurt van Schmidt en is voordeliger en komt dus meer in de buurt van een IKEA.Ik heb ook een schmidt keuken op het oog maar die is bijna twee keer zo duur (maar ook veel mooier dan de ikea)
Een goede start.Eigenlijk is mijn vraag hetzelfde is ikea duurkoop of voor een starter als ik met handige handen een goeie start
Uiteraard niet te vinden, dat hebben er al zoveel geprobeerdalleen kan ik het adres van Pfffff en de andere nergens vinden
Helemaal mee eens........maar, doen ze dat bij IKEA dan?Goed verkopen is vragen stellen, achterhalen wat de klant wil