LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Advocaat moet doen wat Ik vraag

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
WINNEN
Berichten: 36
Lid geworden op: 14 jan 2010 11:01

Advocaat moet doen wat Ik vraag

Ongelezen bericht door WINNEN »

Advocaat moet doen wat Ik vraag
Ik heb o.a. rechten gestudeerd en Ik heb van bijvoorbeeld huurrecht heel veel verstand.
Nou heb Ik een kast vol met dossiers van klanten die nog niet hebben betaald en dus verschuldigd zijn. Het betreft verschuldigde huur over niet de huur te hebben betaald en schadekosten zoals diefstal van inventaris goederen en te vies maken van g. en het vernielen met opzet van invent.g.
Ik contacterde incasso bureaus en bij velen gaan vragen om voor me te incasseren en maar een paar lukt het voor me te incasseren.
Ik ben ook naar een advocaat gestapt voor het incasseren van niet
betaalde huurschuld maar daar heb Ik nu nog geen geld van gezien.
In 2003 vroeg Ik het aan een advocaten kantoor en deze vroeg een voor mij te hoog voorschot en toen ben Ik naar een andere advocaat gegaan en deze vroeg geen voorschot en deze heeft de vordering bij de rechter
gelegd (sedert 3e maand 2003 t/m heden geen maand huur betaald
ook niet contant)dit betreft dus krakers daar waar absoluut geen reden is
om te kraken aangezien er al geen leegstand is en alle onderhoud met zorg wordt verricht.
Het gaat om criminelen; misdadigers die georganiseerd zijn en elkaar opstoken om vanuit negativiteiten in de samenleving te reilen en te zeilen.
Dus niet de huurders (die Ik nog nooit heb gehad omdat Ik van overleggen hou)welke een maand achter zijn met huur betalen of niet de borg meteen kunnen betalen of wel eens een logee op hun kamer hebben.
Nou vind Ik dat een h.c. (huurcommissie) en een w.c.(wijkcommissie) en een het onderscheid moet durven maken tussen goedbedoelende en kwaadwilligen in het inhuren van kamers en andere ruimten.
Ik wou nog zeggen dat Ik het betreur dat een advocaat zo lang over een zaak moet doen om mijn recht te bestatigen en niet inzag dat het echt niet- betalende krakende georganiseerde misdaad betrof waar Ik mee te maken had. Want als hij mij du moment geloofde denk Ik dat we meteen het proces hadden gewonnen en niet ook nog in hoger beroep moesten.
Nou vind Ik dat de huurders die nog niet hebben betaald dit alsnog moeten doen en hun verschuldigen "blijft bestaan" tot het is afbetaald.
Ik vind dat een advocaat als Ik het vraag zijn belofte moet nakomen.

Winnen

Toxopeus
Berichten: 233
Lid geworden op: 03 okt 2009 11:18

Re: Advocaat moet doen wat Ik vraag

Ongelezen bericht door Toxopeus »

WINNEN schreef:Ik heb o.a. rechten gestudeerd
Jij zoekt toch een thuiswerkbaan?

vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: Advocaat moet doen wat Ik vraag

Ongelezen bericht door vroem »

als je zelf zo goed in rechten bent zal je ook begrijpen dat van een kale kip niet te plukken is, ook al is er een vonnis. Is dus niet de schuld van de odvokaat, maar eigen schuld want blijkbaar zelfniet al te kritisch over wat er aan huurders is binnengelaten als de kast uitpuilt van de wanbetalingsdossiers......

mje
Berichten: 178
Lid geworden op: 21 jul 2010 21:37

Re: Advocaat moet doen wat Ik vraag

Ongelezen bericht door mje »

Mr. Winnen houdt kantoor aan huis op paleis Het Loo in Apeldoorn. Grote kans dat hij uw zaak gaat winnen.

puck15
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 okt 2008 22:59

Re: Advocaat moet doen wat Ik vraag

Ongelezen bericht door puck15 »

wat lekker onsamenhangend :?
Wou bijna het woordje Ik gaan tellen, maar ik, Ik vond dat .... zonde van mijn tijd :D

Toxopeus
Berichten: 233
Lid geworden op: 03 okt 2009 11:18

Re: Advocaat moet doen wat Ik vraag

Ongelezen bericht door Toxopeus »

mje schreef:Mr. Winnen houdt kantoor aan huis op paleis Het Loo in Apeldoorn.
klik :lol:

mje
Berichten: 178
Lid geworden op: 21 jul 2010 21:37

Re: Advocaat moet doen wat Ik vraag

Ongelezen bericht door mje »

Oh het hoofdkantoor is gevestigd in Rotterdam dan is Apeldoorn natuurlijk
een bijkantoor.

Summer07
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 apr 2010 18:21

Re: Advocaat moet doen wat Ik vraag

Ongelezen bericht door Summer07 »

IK denk dat IK af ben gehaakt nadat IK de 1e 3 zinnen heb gelezen. Wat een onleesbaar verhaal.

troubleshooter
Berichten: 471
Lid geworden op: 08 mar 2008 07:39

Re: Advocaat moet doen wat Ik vraag

Ongelezen bericht door troubleshooter »

@WINNEN, met alle respect voor uw problematiek maar wanneer uzelf rechtskundige bent waarom neemt u in deze eenvoudige zaken dan een advocaat? Uw weet evengoed als ik dat vorderingen op derden waar het gaat om achterstellige huurpenningen zoals de wet zo mooi omschrijft, wanneer deze niet meer in het verhuurder wonen, uitermate moeilijk is en zeker in de huidige tijd waarbij mensen welke in de WSNP zitten de bal terug kaatsen naar de schuldeisers dus u nogeens met hoge kosten opzadelen? Dat vorderen kunt u wel vergeten omdat je die ex-huurders niet vindt. Een ander beleid zou in deze meer toepasselijk zijn. Beperk uw schade door eerder en doelmatiger in te grijpen. Een maand huurachterstand en niet betalen? Eruit! Dat is uw optie.
Laatst gewijzigd door troubleshooter op 16 sep 2010 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten