Hallo,
Ik heb een contract van Dexia dat op 8 december jl. afliep!
Ik heb de keuze gemaakt mijn contract te verlengen.
Nu heb ik vandaag een nieuw contract toegestuurd gekregen
waarbij de inleidende brief wel aan mij gericht was maar het bijgesloten contract was op naam van iemand anders!
Nu ga ik ervan uit dat iemand anders mijn contract thuis heeft gekregen
en dus in principe deze niet ondertekent. (tenminste daar ga ik vauit omdat ik het contract die ik heb ontvangen ook niet onderteken)
Dit beschouw ik als een zeer grove fout van Dexia om zo slordig met gegevens van clienten om te gaan!
Is er iemand die hetzelfde beleeft op dit moment en hoe gaat die er dan mee om!
Contact opnemen met Dexia heeft geen zin want die zijn telefonisch niet te bereiken.
Laat je reactie horen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] verkeerd contract toegestuurd
Re: verkeerd contract toegestuurd
Ik heb jouw contract ontvangen en vandaag de restschuld betaalt. dus niet zeuren. Wees blij dat Dexia je gematst heeft.
Re: verkeerd contract toegestuurd
Ik heb ook zoiets megemaakt.
Ik kreeg een afrekening op mijn adres maar van iemand anders dus ook niet mijn contractnummer.
Na heel veel bellen naar Dexia en raetsincasso is het na drie keer de fout melden doorgedrongen in hun "systeem"
Als ik de fout doorgaf en de volgende dag naar vroeg was het bij hun niet bekent.
Ik heb een schriftelijke bevestiging gevraagt en niet gekregen maar ik kreeg het telefonisch te horen (toen ik zelf gebeld had).
Ik kreeg een afrekening op mijn adres maar van iemand anders dus ook niet mijn contractnummer.
Na heel veel bellen naar Dexia en raetsincasso is het na drie keer de fout melden doorgedrongen in hun "systeem"
Als ik de fout doorgaf en de volgende dag naar vroeg was het bij hun niet bekent.
Ik heb een schriftelijke bevestiging gevraagt en niet gekregen maar ik kreeg het telefonisch te horen (toen ik zelf gebeld had).
Laatst gewijzigd door hdeklerk op 12 dec 2003 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.