LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring met logokids.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
lilianh
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 sep 2010 19:13

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Ongelezen bericht door lilianh »

Gohst schreef:JAAAH! Het is binnen!! En super mooi, was bijna het wachten waard.. (4 weken is wat lang..) Maar geen oplichters dus.

Ik hoop dat jullie ook allemaal snel de bestelde spullen binnenkrijgen.

:D :D :D :D :D :D :D Ja mijn bestelling is ook binnen ga er verder ook geen woorden over vuil maken want dan komt er weer een hoop opgekropte woede naar boven.
Ik hoop dat iedereen er nu een punt achter kan zetten.
Oja en er zat een prachtige zeepketting bij. :D :D :D :D :D :D

xammax
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 sep 2010 17:06

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Ongelezen bericht door xammax »

Fijn dat jullie het hebben binnen gekregen, maar voor mij nog altijd geen reactie/geld of bestelling.
Nog maar eens een mailtje gestuurd pfff nu met de mededeling dat ik heb gezien dat er mensen zijn die uiteindelijk toch hun bestelling hebben gekregen.
Als ze wil dat ik mijn aangifte intrek dan wil ik wel graag reactie!!!
Afwachten dus maar weer. :?

ynsketje
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 jun 2010 19:59

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Ongelezen bericht door ynsketje »

Ook hier nog steeds geen reactie... Heb al aangifte gedaan bij e-cops en had gehoopt niet naar politie te moeten gaan, maar zij geeft me geen andere keus. Ze kan misschien een slechte periode gehad hebben, maar dit spelletje is al bezig van februari... denk dus dat het eerder leugens zijn.

lilianh
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 sep 2010 19:13

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Ongelezen bericht door lilianh »

xammax schreef:Fijn dat jullie het hebben binnen gekregen, maar voor mij nog altijd geen reactie/geld of bestelling.
Nog maar eens een mailtje gestuurd pfff nu met de mededeling dat ik heb gezien dat er mensen zijn die uiteindelijk toch hun bestelling hebben gekregen.
Als ze wil dat ik mijn aangifte intrek dan wil ik wel graag reactie!!!
Afwachten dus maar weer. :?
Ik hoop dat iedereen het af kan ronden maar wanneer heb jij je bestelling gedaan dan misschien handeld ze alles op volgorde af of zo anders weet ik het ook niet .
Mijn bestelling is van 9 augustus en hheb ik gister binnen gehad.

ynsketje
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 jun 2010 19:59

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Ongelezen bericht door ynsketje »

Mijn bestelling is van februari-maart dit jaar en was als kraamkado. Als ze het in volgorde doet is het dan toch van achter naar voor.

binemuis
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 sep 2010 14:41

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Ongelezen bericht door binemuis »

hallo
mijn bestelling is woensdag binnen gekomen, en ook echt mooi.
gelukkig dat we ons geld niet kwijt zijn.
succes ermee.

katja35b
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 sep 2010 20:43

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Ongelezen bericht door katja35b »

Hallo Allemaal...

Sharon is echt een oplichtster. Ik ken haar persoonlijk. En heb haar geholpen. en zou er geld voor krijgen. Ze heeft me geen cent gegeven.
Ik kook van woede, en ik heb haar gesmst gebeld etc, elke keer weer een smoesje.
Mijn advies is ook koop niks bij haar. Sharon liegt en bedriegd de boel!
Ik kan langs gaan om mijn geldop te eisen. Maar ben bang wat er dan kan gebeuren. Ze heeft me echt flink genaaid! Ze heeft eenkleine dochter, en haar adres staat op inet. Er zal maar een gek zijn, die evenlangs gaat en het zal uit de hand lopen.
Ik zou zeggen noet langs gaan,maar....ga allemaal aangifte doen. Want dit kan niet!
Ik ga er werk van maken.
Als jullie nou allemaal aangfte willen doen of er werk van willen maken kunnen jullie me mailen naar [email protected] STAAN WE STERK!
p.s. nu zijn ze opeens weer verhuist naar De Meern

xammax
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 sep 2010 17:06

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Ongelezen bericht door xammax »

Hallo allemaal,

Ik heb tussentijds nog een mailtje gekregen van sharon...ze ging kijken hoe het met mijn bestelling stond en zou er maandag op terug komen. Vandaag is het woensdag ik heb niks gehoord of gezien. Nog meerdere keren een mail gestuurd maar geen reactie ook de telefoon 50 keer geprobeerd maar geen antwoord.
De mensen die tot nu toe de bestelling hebben gekregen hebben geluk gehad. Van de andere wordt ze alleen maar rijker. Af en toe stuurt ze wat naar mensen die wat besteld hebben maar het blijkt dat dit sporadisch is...

De aangifte is dus blijkbaar toch terecht geweest....mijn vraag is alleen hoe wordt deze vrouw gestopt???
Voorlopig gaat ze rustig haar gangetje....

RUMAP
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 jul 2010 13:34

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Ongelezen bericht door RUMAP »

Dag allemaal,

Zohee... dit hele circus gaat dus gewoon maar door! Ik heb al eerder berichten achter gelaten hier op dit forum...Ik heb eind juni een bestelling gedaan en eind juli geleverd gekregen... (sit en joy stoel met naam).. echt een super mooi product overigens! Ze heeft trouwens wel een soort van garageopslagplaats voor haar spulletjes... (stond op bewijs van TNT)

Toentertijd schreef ze dat er bedrijfsmatig wat problemen waren... maar dat ze er weer met frisse wind tegen aan gingen... maar zo te lezen is de boel dus nog steeds niet op orde.... Toentertijd heb ik aangifte gedaan bij e-cops.. en gewoon aangifte doen bij de politie kan nu heel gemakkelijk via internet! Heb toentertijd ook het betaalsysteem Multisafepay er over ingelicht...

Wat een toestand! Deze site moet heel snel stop gezet worden!

ovannimwegen
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 sep 2010 11:14

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Ongelezen bericht door ovannimwegen »

Beste,

Wij hebben afgelopen woensdag een bestelling geplaatst bij logokids.nl, bij het bestellen van een aantal produkten kwamen wij erachter dat van een bepaald produkt de naam verkeerd gespeld was door ons, waardoor wij genoodzaakt waren de volgende dag telefonisch kontakt op te nemen met logokids. Het verbaasde mij toen dat er alleen een 06... nummer stond, vandaar dat ik toch even via “Google” ben gaan zoeken naar Logokids en kwam ik op de site van “Tros Radar” terecht. Mijn gedachten werden bevestigd dat het hier om oplichting gaat!!!!!!!

Ik ben gisteren zo vrij geweest om toch even langs Maarssen te rijden en een bezoek te brengen aan de Spechtenkamp 162, wellicht raadt u het al, niemand aanwezig!
En alles behalve een goed uitziend bedrijf. Het is een rijtjeswoning!!!!!

Het zal overigens niet de laatste keer zijn dat ik een bezoek breng aan bovenstaand adres.

katja35b
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 sep 2010 20:43

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Ongelezen bericht door katja35b »

Schandalig! Dat mens moet gestopt worden,en dat kan alleen maar als iedereen aangifte doet. En hopelijk doet Tros Radar ook wat aan,even een camera op dr gezicht zal haar wel even doen nadenken! Rijk worden van andermans rug!Ze is nooit thuis! En 2 dagen geleden een mooi verhaal dat alle bestellingen de deur uit zouden zijn! En dat ze ze zijn verhuist naar de Meern! Tuurlijk Sharon! Want ik weet dat je mee leest! Jij naait mensen! Schaam je diep!

katja35b
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 sep 2010 20:43

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Ongelezen bericht door katja35b »

Kreeg een smsje van mevrouw! En ze gaat me aangeven wegens smaad!
Succes Sharon! :lol: Want je weet zelf wel dat je zwaar verkeerd bezig bent. En de feiten liegen er niet om.

Ze leest de berichten, hier op het forum,waarom verdedigd mevrouw zich dan niet? Of wat dan ook?
Ze kan nu opeens wel smsen,en antwoord geven! Nu ze ziet dat ik het er niet bij laat zitten, weet ze me te vinden. Maar goed wordt vervolgd!
Laatst gewijzigd door katja35b op 25 sep 2010 15:08, 1 keer totaal gewijzigd.

xammax
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 sep 2010 17:06

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Ongelezen bericht door xammax »

Als Sharon dit leest........

Zorg ervoor dat je je bedrijf op orde krijgt en mensen netjes behandeld en de bestellingen verstuurd!!!
Dan is dit allemaal niet nodig en had dit forum niet eens bestaan!

Ik heb ook nog altijd niks gehoord en gezien en wil nu toch wel eens dat voedingsarmbandje of mijn geld terug hebben. Mijn bestelling en betaling heb ik op 19 augustus geplaatst.
Dus Sharon doe er wat aan!!!!! en zorg ervoor dat dit wordt opgelost zodat ik een positief bericht kan plaatsen op dit forum!!!

xammax
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 sep 2010 17:06

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Ongelezen bericht door xammax »

Wil iedereen ook graag een melding maken op www.ecops.be dit is een bedrijf die internetfraude aanpakt en in contact staat met justitie. Iedereen kan hier zelfs als je dat zou willen anoniem melding van maken!
Ik zeg doen dus allemaal hoe meer meldingen hoe beter dit ''bedrijf'' moet gestopt worden!!!

lilianh
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 sep 2010 19:13

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Ongelezen bericht door lilianh »

xammax schreef:Als Sharon dit leest........

Zorg ervoor dat je je bedrijf op orde krijgt en mensen netjes behandeld en de bestellingen verstuurd!!!
Dan is dit allemaal niet nodig en had dit forum niet eens bestaan!

Ik heb ook nog altijd niks gehoord en gezien en wil nu toch wel eens dat voedingsarmbandje of mijn geld terug hebben. Mijn bestelling en betaling heb ik op 19 augustus geplaatst.
Dus Sharon doe er wat aan!!!!! en zorg ervoor dat dit wordt opgelost zodat ik een positief bericht kan plaatsen op dit forum!!!

Hoi allemaal ik heb ook een voedings armband besteld bij Liui-creations op facebook.
Ik weet dat het te laat is voor meniggeen maar ik had het binnen 3 dagen binnen en het zat zelfs nog in een mooie verpakking.
Het is geen webwinkel maar de service is perfect zelfs na verzending belt ze zelfs of ik het had ontvangen.
Edsilia Rombley draagt hem ook van haar leuk toch.

Kirst11
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 sep 2010 11:37

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Ongelezen bericht door Kirst11 »

Hallo Allemaal,

Helaas, ik ben ook een ontevreden klant. Ik heb 16 augustus 2 setjes van drinkbeker met lunchbox besteld. Veel mailtjes verder heb ik nog niets ontvangen. Mevrouw Blaaser reageert niet op mijn emails, dat heeft ze sowieso nog geen één keer gedaan, enkel de eerste keer toen ik om lettertypes vroeg. Daarna stil. Opeens een mail dat het verzonden was, maar na een week heb ik om een track & trace code gevraagd en raad eens? Geen reactie meer. Ook ik heb alle telefoonnummers gebeld die ik kon vinden maar helaas, alle lijnen zijn onbereikbaar of afgesloten. Dus als iemand mij een nummer kan mailen? Graag!
Het is inderdaad een klein bedrag maar ik kan dit gewoon niet uitstaan, ben geneigd om haar thuis te gaan bezoeken. Ook ik heb haar een ultimatum gesteld, dat is eergisteren afgelopen en geen enkele reactie. Ik ga dus nu ook maar aangifte doen.

Jammer hoor.

Kirsten

darniek
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 sep 2010 16:50

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Ongelezen bericht door darniek »

En ja hier ook iemand die is opgelicht!!!
Zit al vanaf 16 aug. te wachten op 2 etuis en 1 portomonee. Ook de mail gehad dat het verzonden is en natuurlijk niks gehad!
Ben zo klaar met dit mens ze reageerd niet meer op de mails eerst allemaal smoesjes met ziekenhuisopname enz.....en dat ze na een week alles zou regelen nou dat moet nu nog gebeuren! Heb de verjaardagen inmiddels al gehad en had dus weer nieuwe cadeautjes kunnen kopen! Wie weet waar ik opline aangifte kan doen en heeft eventueel het nieuwe adres van haar dan kan ik ze daar opzoeken en mijn geld terug halen??!! Want ze heeft de site alweer aangepast met het bericht dat ze een nieuw pand hebben en dat alle bestellingen verstuurd zijn......weer leugens!
Hoop dat we ze met ons allen kunnen stoppen met deze oplichterij!!!

Groetjes Darja

IreneHo
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 okt 2010 15:01

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Ongelezen bericht door IreneHo »

Tja, en weer een slachtoffer! Ik wacht al sinds 29 september op een drinkbeker met naam voor mijn dochter. Op het telefoonnummer staat een voicemail en e-mail wordt niet beantwoord.

alikejanine
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 jul 2010 14:13

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Ongelezen bericht door alikejanine »

Het is al weer een tijdje geleden,aar ook wij hebben uiteindelijk onze bestelling gekregen. En eerlijk is eerlijk de tasjes zijn leuk, hoewel het niet helemaal dezelfde tasjes waren als afgebeeld op de foto op de site. Helaas was een letter vd naam op het tasje in spiegelbeeld afgedrukt. Ik heb Sharon hierover gaild en kreeg direct dezelfde dag een mail terug dat ze een nieuw tasje zou sturen, dit heeft een paar weken geduurd, maar ze heeft w woord gehouden. Mijn indruk is dat Sharon niet zo zeer onbetrouwbaar is, ze id best van goede wil, heeft een prachtige wenste en de produkten zijn ook prima. Maarisschien is het allemaal te veel voor een startend bedrijf en balt er qua professionaliteit nog veel te leren.

Kirst11
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 sep 2010 11:37

Re: Slechte ervaring met logokids.nl

Ongelezen bericht door Kirst11 »

Hallo Allemaal,

Fijn voor sommigen dat het toch nog goed komt, ik heb hier moeite mee. Ze heeft bij mij zelfs nog nooit gereageerd. Dus geen uitlegmails, geen excuses NIX! Heel erg jammer.

Ik heb haar meerdere malen gemaild maar ik krijg gewoon helemaal geen reactie. Ben er erg van ondersteboven, lijkt me dat je niet zo met mensen om kan gaan. Als iemand haar telefoonnummer heeft mogen ze me mailen, want ik kan dus op geen enkele manier contact krijgen.

En als je inderdaad mee leest Sharon, zoals hier wordt beweerd. Reageer dan alsjeblieft, ik wil gewoon mijn geld terug. Of de 2 bekers en lunchboxjes die ik heb besteld. Als het opstartproblemen zijn, laat het dan horen.

Mvrgr. Kirsten

Gesloten