LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo maakt veel beloftes en fouten

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
ssteenbergen
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 aug 2010 23:01

Ziggo maakt veel beloftes en fouten

Ongelezen bericht door ssteenbergen »

In december 2009 heb ik een een 3-in-1 pakket afgesloten bij Ziggo waarbij ik een digitale cisco ontvanger (incl. HardDisk) zou ontvangen voor EUR 99.

Ik heb de afgelopen 8 maandan veel telefoontjes gepleegd met de klantenservice maar niets helpt.

In december 2009 heb ik mijn bestelling gedaan. Vervolgens heb ik begin januari gebeld omdat ik niets had ontvangen. De medewerker kon mijn bestelling niet terugvinden maar zag wel dat ik contact had gehad in december om een bestelling te doen. Ik zou mijn modem voor internet en de cisco ontvanger na 8 dagen ontvangen.

Mijn modem heb ik inderdaad ontvangen maar geen cisco ontvangen. Vervolgens werde dubbele bedragen van mijn rekening afgescheven. Wederom contact gehad met klantenservice en bleek dat er 2 abonnementen op mijn naam waren afgesloten. Één op het juiste adres en een op een foutief adres. Uiteraard was de ontvanger verstuurd aan het foutieve adres en ook retour ontvangen.

Helaas waren de ontvangers alweer op toen ik hierover contact heb gehad maar ze zouden snel geleverd worden.

Vanaf dat moment (februari) zijn mij veel beloftes gedaan maar tot op heden zonder gevolg. Eerst was het korte termijn, toen werd het begin maart, daarna april en in april zou het eind mei worden. Laatst heb ik zelfs te horen gekregen dat ik er maar beter vanuit zou kunnen gaan dat ik de ontvanger nooit zou krijgen. Dit heeft mij erg verbaasd. Volgens mij heb ik namelijk een afspraak/contract afgesloten met Ziggo waarbij wij beiden verplichtingen zijn aangegaan en deze dienen na te komen.

Mensen op het forum een idee hoe dit op te lossen op een tevreden manier? Zie veel reacties van Ziggo Webteam maar weet niet hoe ik deze kan bereiken. Hoop nog steeds op een goede oplossing...

stofzuigertje

Re: Ziggo maakt veel beloftes en fouten

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Eis in een brief voor 20 september deze ontvanger en ontbind de overeenkomst als deze niet is binnen gekomen.

Dus gewoon opzeggen en geld niet betalen wegens contractbreuk.

Als je toch TV wilt kan je op naam van partner vaak nieuw contract afsluiten.

janneman22
Berichten: 34
Lid geworden op: 13 mei 2010 20:20

Re: Ziggo maakt veel beloftes en fouten

Ongelezen bericht door janneman22 »

ziggo is gewoon per maand opzegbaar....

Ziggo Webteam Wim

Re: Ziggo maakt veel beloftes en fouten

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Wim »

Beste ssteenbergen,

Kunt u me uw gegevens (postcode, huisnummer en een telefoonnummer waarop u te bereiken bent) sturen in een Privé Bericht, dan kan ik kijken of ik mogelijk iets voor u kan doen om dit op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Wim - WebCare Team van Ziggo

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Ziggo maakt veel beloftes en fouten

Ongelezen bericht door jlthkoch »

janneman22 schreef:ziggo is gewoon per maand opzegbaar....
Tenzij je gebruik maakt van een aanbieding zoals een gratis digitale decoder o.i.d., want dan zit je er nog steeds een jaar aan vast.

Overigens snap ik niet hoe iemand een abonnement bij Ziggo af kan sluiten, het is toch wel zo handig om eerst even te kijken of Ziggo nu wel zo'n goede provider is.............

wolcon
Berichten: 31
Lid geworden op: 30 aug 2010 19:41

Re: Ziggo maakt veel beloftes en fouten

Ongelezen bericht door wolcon »

Overigens snap ik niet hoe iemand een abonnement bij Ziggo af kan sluiten, het is toch wel zo handig om eerst even te kijken of Ziggo nu wel zo'n goede provider is.............
Voor duizenden mensen is Ziggo de provider nummer 1. Kijk eens hoeveel tevreden klanten ze hebben !

Nederland telt 16 miljoen mensen en 7 miljoen mensen zijn abonnee bij Ziggo :roll:

http://www.rtl.nl/%28/financien/rtlz/ni ... onnees.xml

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Ziggo maakt veel beloftes en fouten

Ongelezen bericht door jlthkoch »

wolcon schreef:
Overigens snap ik niet hoe iemand een abonnement bij Ziggo af kan sluiten, het is toch wel zo handig om eerst even te kijken of Ziggo nu wel zo'n goede provider is.............
Voor duizenden mensen is Ziggo de provider nummer 1. Kijk eens hoeveel tevreden klanten ze hebben !

Nederland telt 16 miljoen mensen en 7 miljoen mensen zijn abonnee bij Ziggo :roll:

http://www.rtl.nl/%28/financien/rtlz/ni ... onnees.xml
Ze hebben veel klanten en gelukkig zijn de meesten tevreden. Dat neemt niet weg dat er bij Ziggo (nog steeds) erg veel fout gaat............

wolcon
Berichten: 31
Lid geworden op: 30 aug 2010 19:41

Re: Ziggo maakt veel beloftes en fouten

Ongelezen bericht door wolcon »

Niet meer zo veel als een jaar geleden nu ligt KPN en haar dochterondernemingen onder vuur :lol:

Ik heb ff op uw profiel gekeken en nu verbaast het me niet dat u negatief bent over Ziggo 8)

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Ziggo maakt veel beloftes en fouten

Ongelezen bericht door jlthkoch »

wolcon schreef:Niet meer zo veel als een jaar geleden nu ligt KPN en haar dochterondernemingen onder vuur :lol:

Ik heb ff op uw profiel gekeken en nu verbaast het me niet dat u negatief bent over Ziggo 8)
Misschien is het iets verbeterd in het afgelopen jaar, maar het is nog steeds niet best.

Wat valt er te zien aan mijn profiel? Ik heb inderdaad wel het een en ander meegemaakt met Ziggo en ik ben niet de enige............

wolcon
Berichten: 31
Lid geworden op: 30 aug 2010 19:41

Re: Ziggo maakt veel beloftes en fouten

Ongelezen bericht door wolcon »

Alles is perfect bij Ziggo, telefonie, digitale TV en prima snelheden. Maar als je pas 2 jaar bestaat als Ziggo dan scoren ze nu goed. Verleden is geweest de service is goed en er wordt naar klachten geluisterd gezien het webteam alhier aanwezig.

Maar ieder zijn vrijheid blijheid.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Ziggo maakt veel beloftes en fouten

Ongelezen bericht door jlthkoch »

wolcon schreef:Alles is perfect bij Ziggo, telefonie, digitale TV en prima snelheden. Maar als je pas 2 jaar bestaat als Ziggo dan scoren ze nu goed. Verleden is geweest de service is goed en er wordt naar klachten geluisterd gezien het webteam alhier aanwezig.

Maar ieder zijn vrijheid blijheid.
Ziggo bestaat al heel wat langer, vroeger was de naam Casema (en toen was ik al klant) en uiteraard zijn er ook tevreden klanten zoals jij, maar om nu te zeggen dat alles perfect is..... dan heb je niet goed opgelet (op dit forum) want dan zie je veel klachten!
De service mag verbeterd zijn, maar goed is anders.......

wolcon
Berichten: 31
Lid geworden op: 30 aug 2010 19:41

Re: Ziggo maakt veel beloftes en fouten

Ongelezen bericht door wolcon »

Digitale TV
,,Onze initiatieven beginnen vruchten af te werpen en wij zijn succesvol geweest met het introduceren van nieuwe producten'', zei Ziggo-directeur Bernard Dijkhuizen vrijdag bij de presentatie van de jaarcijfers. Als een van de hoogtepunten van het afgelopen jaar noemt het bedrijf de uitbreiding van het digitale televisie-aanbod.

Ziggo ontstond twee jaar geleden uit de fusie van @Home, Casema en Multikabel.

Dit staat in mijn bovenvermelde link Casema etc. bestonden al veel langer. Ziggo als bedrijf bestaat dus 2 jaar en daar gaat het om.

Fijne avond nog verder.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Ziggo maakt veel beloftes en fouten

Ongelezen bericht door jlthkoch »

wolcon schreef:Digitale TV
,,Onze initiatieven beginnen vruchten af te werpen en wij zijn succesvol geweest met het introduceren van nieuwe producten'', zei Ziggo-directeur Bernard Dijkhuizen vrijdag bij de presentatie van de jaarcijfers. Als een van de hoogtepunten van het afgelopen jaar noemt het bedrijf de uitbreiding van het digitale televisie-aanbod.

Ziggo ontstond twee jaar geleden uit de fusie van @Home, Casema en Multikabel.

Dit staat in mijn bovenvermelde link Casema etc. bestonden al veel langer. Ziggo als bedrijf bestaat dus 2 jaar en daar gaat het om.

Fijne avond nog verder.
Ziggo is gewoon een voortzetting van (o.a.) Casema en dat bestaat al veel langer dan twee jaar, daar gaat het om.
Waar het ook om gaat is dat men geruime tijd heel veel energie heeft gestoken in het werven van nieuwe klanten, terwijl de service ver onder de maat was en men er een zeer chaotische administratie op na hield.
Dat er nu (eindelijk) het een en ander verbeterd is is goed, het werd tijd..... Dat ze een goede provider zijn hebben ze echter nog lang niet bewezen en een marketingpraatje afsteken over hoe "succesvol" ze zichzelf wel niet vinden is niet meer dan de feiten niet onder ogen willen zien.

wolcon
Berichten: 31
Lid geworden op: 30 aug 2010 19:41

Re: Ziggo maakt veel beloftes en fouten

Ongelezen bericht door wolcon »

U heeft gelijk hoor :D

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Ziggo maakt veel beloftes en fouten

Ongelezen bericht door jlthkoch »

wolcon schreef:U heeft gelijk hoor :D
mooi. :D

wolcon
Berichten: 31
Lid geworden op: 30 aug 2010 19:41

Re: Ziggo maakt veel beloftes en fouten

Ongelezen bericht door wolcon »

Ach het is en blijft een mooi stukje reclame voor de beste provider toch :lol:

Bovendien moet je mensen die zo anti-ziggo zijn gewoon gelijk geven en niet meer mee in discussie gaan :idea:

Tesssjuhhh
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 sep 2010 20:46

Re: Ziggo maakt veel beloftes en fouten

Ongelezen bericht door Tesssjuhhh »

mei 2010 ziggo alles in 1 besteld we hebben al een aantal jaren internet van toen nog @home altijd goed gegaan.

Dus nu de overstap voor alles 1 interactieve tv besteld deze is in juni ook geleverd en gemonteerd.
Na een week of 2 gebruikt te hebben en geprobeerd tv beelden terug te halen van tv - gemist en op te slaan wat dus niet werkte contact gezocht met Ziggo probleem uitgelegd en de beste man vertelde dat het verhaal klopte dat er geen harddisk in zat. Hier heb ik zelf achter moeten komen.
Op de verpakking stond namelijk ook gewoon dat er een harddisk in hoorde te zitten. hier heb ik ook een abbo voor afgesloten. De man bood 1000x zijn excuses aan en bood een reductie aan op de maandelijkse lasten tot dat de nieuwe recorder geleverd werden van Samsung.
Dit kon wel enige tijd gaan duren.
nu in september wederom gebeld hoelang het nog ging duren. De mevrouw die me te woord stond het verhaal uitgelegd en ze kwam tot besluit dat er na 7 dagen na ontvangst niks meer voor mij kon betekenen.
Hierop zeer ontevreden gereageerd zei ze doodleuk dan stuurt u maar een klachtenbrief naar ziggo via de site. Op de site kun je wel geteld 533tekens op kwijt.
Dat past dus nooit..!
Nu is het afwachten wat er als oplossing geboden gaat worden.

Op dit moment zit ik dus met een goedkopere recorder die ik niet besteld heb en waar ik zelf achter moest komen omdat ziggo de juiste recorder niet had.

Dus van het probleem van ziggo wordt gewoon zonder overleg het probleem van de klant gemaakt..!

Je wordt echt van het kastje naar de muur gestuurd niemand die een oplossing kan bieden en ook niemand aanwezig die een begeleidende functie over het call personeel heeft.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Ziggo maakt veel beloftes en fouten

Ongelezen bericht door jlthkoch »

wolcon schreef:Ach het is en blijft een mooi stukje reclame voor de beste provider toch :lol:

Bovendien moet je mensen die zo anti-ziggo zijn gewoon gelijk geven en niet meer mee in discussie gaan :idea:
Dat er mensen anti-ziggo zijn heeft ziggo dan altijd nog aan zichzelf te danken!
Waar denk je anders dat de klachten vandaan komen?
De beste provider???????????????

wolcon
Berichten: 31
Lid geworden op: 30 aug 2010 19:41

Re: Ziggo maakt veel beloftes en fouten

Ongelezen bericht door wolcon »

jlthkoch schreef:De beste provider???????????????
Is Ziggo.

Summer07
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 apr 2010 18:21

Re: Ziggo maakt veel beloftes en fouten

Ongelezen bericht door Summer07 »

Ik heb voorheen een normale kabelaansluiting van ziggo gehad, deze was niet zo best. Ned. 1 stoorde altijd alsmede een aantal andere zenders (België, nat.geo.). Ik ben nu overgestapt naar ziggo alles in 1 en na wat kleine niet noemenswaardige opstart probleempjes die netjes meteen werden opgelost ben ik nu zeer te vreden met ziggo. TV werkt prima, internet doet het altijd en met bellen ook geen problemen. Ik ben bij ziggo gebleven want na het lezen van berichten over ziggo maar ook over andere aanbieders zag ik dat iedere aanbieder de tevreden maar ook de vaak zeer ontevreden klanten heeft. Voor mij was het bij ziggo zo geregeld, pakket werd snel bezorgt en na een half avondje kabeltjes aansluiten, kaartjes installeren en opruimen (niet zo veel werk maar ik heb meteen alles weggewerkt vandaar de tijd) was het geregeld. Bij problemen wordt het bij mij althans altijd snel en vriendelijk opgelost.
Persoonlijk vind ik ziggo een goede aanbieder maar zoals iedere aanbieder zullen ze vast ook missers hebben.

Gesloten