LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC - klachten wegvallen verbinding - geen reactie

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
San32
Berichten: 47
Lid geworden op: 22 dec 2006 14:29

UPC - klachten wegvallen verbinding - geen reactie

Ongelezen bericht door San32 »

Dus tot ontevredenheid UPC als provider. Als ie het doet, dan is ook de snelheid ok, maar de verbinding valt zo vaak weg, soms vier tot vijf keer per week. Dit met upc opnemen doe ik wel maar heeft geen zin meer, er word niet gereageerd door upc. vroegen nog wel en moest je iedere keer je kabel controleren, modem uit en aan etc, alle standaard zaken die niets veranderden maar upc het idee gaven dat ze de klant het gevoel gaven geholpen te worden.
Erg vervelend is dat ook de telefonie er dan uit valt. Soms midden in een telefoon gesprek.
Ik weet wel dat ik zo snel ik kan van upc af wil, maar wat is zo snel ik kan?
op welk moment is upc voor de particulier in gebreke?
op welk moment pleegt UPC contractbreuk door niet te leveren waar de klant voor betaald?
hoe vaak mag een verbinding wegvallen voordat je kunt zeggen dat upc niet leverd waat de klant voor betaald?
Kun je schade verhalen voor het wegvallen van de verbinding en de onderbroken telefoongesprekken, uploads en verloren tijd, nog daargelaten de enorme frustratie?
Wanneer zou je geen abonnementskosten meer moetn hoeven betalen?

Al met al, mijn advies, denk tien keer na voordat je overstapt naar upc, er is veel anders en beter.

SirPeter
Berichten: 315
Lid geworden op: 15 dec 2009 17:34

Re: UPC - klachten wegvallen verbinding - geen reactie

Ongelezen bericht door SirPeter »

De bekabeling wordt vaak gecontroleerd omdat de kans van het oorzaak thuis kan liggen. Vraag de volgende keer om een monteur die thuis de zaak komt bekijken. Mocht de oorzaak van de wegvallende verbindingen bij UPC liggen en om wat voor reden dan ook niet gerepareerd Kan worden door UPC dan pas kan de abonnement kosteloos ontbonden worden. Moet je UPC wel de kans voor geven.

Anders de termijn uitzitten, in veel gevallen is dat een jaar abonnement. In het laatste jaar geen abbo wijzigingen uitvoeren want dan kan het zijn dat het wer een nieuwe jaar abbo wordt.

Er zal waarschijnlijk iemand gaan zeggen om geen rekeningen meer te betalen maar daar komen meestal traantjes van. Niet doen en niet luisteren naar die mensen want providers zijn niet zo gevoelig voor wanbetalers.

Ivm schadevergoeding ligt het in meeste gevallen aan hoe coulant diegene die de klacht in behandeling heeft.

Gesloten