LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] huren bij makelaar

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
jolly48

huren bij makelaar

Ongelezen bericht door jolly48 »

ik wil graag een woning huren met me vriend samen en kunnen makkelijk 750 per maand missen aan huur. nou wil het geval dat geen enkele makelaar aan ons een woning wil verhuren. we verdienen niet de 750x4 euro = 3000 per maand.
we zitten er ongeveer 700 euro vanaf. met een netto maand inkomen van 2300
zouden we dit makkelijk kunnen opbrengen. zelfs ymere heeft deze eisen.
hoe kunnen we nou ooit huren.
er staan genoeg woningen leeg voor 750 euro.

ik vind dit gewoon discriminatie want zo zitten veel stellen. en bij woningnet zijn we
nog niet aan de beurt als we reageren op een woning zijn er nog minstens 80 voor ons.

Toxopeus

Re: huren bij makelaar

Ongelezen bericht door Toxopeus »

jolly48 schreef:hoe kunnen we nou ooit huren.
Misschien is het huren van een vrije sector huurwoning via een woningcorporatie een optie.

jolly48

Ongelezen bericht door jolly48 »

die hebben de zelfde eisen.

zeeman-b

Ongelezen bericht door zeeman-b »

Nederland is groter dan Amsterdam plaats eens een advertentie in de Telegraaf met een tekst te huur gevraagd woning voor b.v. 2 jaar maximale huur € 800,00 en laat een notaris een huurcontract opmaken.

trudy81

Ongelezen bericht door trudy81 »

Nou dit is geen onredelijke eis,

er komt nog service kosten, belastingen en verzekeringen op, dus het is goed vind ik om van te voren als organisatie te kijken of iemand dit wel kan betalen.

Trudy

zeeman-b

Ongelezen bericht door zeeman-b »

Ik heb gehuurd van particulieren zonder servicekosten uiteraard exclusief GLW.
Als je een beetje kunt onderhandelen dan huur je een woning van € 650,00 in de omgeving van Amsterdam denk aan Weesp etc. er staan zoveel woningen te koop die men niet kwijtraakt it's a lease market.

Niet huren via een makelaar of welk bureau dan ook dat is een prijskaartje wat je kunt passeren.

Willy.T

Ongelezen bericht door Willy.T »

zeeman-b schreef:Ik heb gehuurd van particulieren zonder servicekosten uiteraard exclusief GLW.
Als je een beetje kunt onderhandelen dan huur je een woning van € 650,00 in de omgeving van Amsterdam denk aan Weesp etc. er staan zoveel woningen te koop die men niet kwijtraakt it's a lease market.

Niet huren via een makelaar of welk bureau dan ook dat is een prijskaartje wat je kunt passeren.
Wij hebben op dezelfde manier 2 jaar lang een woning in Dirksland gehuurd en dat zal in andere delen van het land zeker tot de mogelijkheden moeten behoren.

Ricksonja

Ongelezen bericht door Ricksonja »

ik ben niet handig met dit forum, maar ik weet een woning te huur 10 minuten van Amsterdam. Hoe kan ik mijn email adres doorgeven zonder het op het forum te zetten.
Laatst gewijzigd door Ricksonja op 02 okt 2010 22:54, 1 keer totaal gewijzigd.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

In het blokje waar je bijdrage staat klikken op het icoontje "PB". Je stuurt dan een persoonlijk bericht naar een persoon zonder dat "derden" dat kunnen zien.

Ricksonja

Ongelezen bericht door Ricksonja »

Hi,

Gelukt, dank je wel voor je reactie.

Mvg

Gesloten