LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] juridische stappen

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Gast

Re: juridische stappen

Ongelezen bericht door Gast »

Hoi eikel,

Je bent zelf nog anoniemer en daarom ben je een eikel.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: juridische stappen

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Voorheen waren de forumvervuilers enkel bezig met leedvermaak en verwarring stichten, maar deze "gast" is wel erg vals bezig.
De laatste stuiptrekkingen van dexia denk ik.

H.J

Re: juridische stappen

Ongelezen bericht door H.J »

beste Albert,

jij heeft gelijk wat betreft de kosten ik heb zelf de zaak aan begonen en de eerst zitting was was op 5 nov en nu op 17 dec omdat dexia hebben uitstel gevraagd ik wacht af wat de rechter gaat zeggen.

good luck

Robert Jan
Berichten: 43
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:45

Re: juridische stappen

Ongelezen bericht door Robert Jan »

Beste Albert

ik voel heel erg veel voor jou standpunt!!!

zie ook mijn topic "wie wil hier eens naar kijken"

gr
Robert Jan

frits
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 nov 2003 21:01

Re: juridische stappen

Ongelezen bericht door frits »

Hoi,

het idee om dexia te dagen i.p.v. andersom lijkt wel aantrekkelijk, het zou mooi zijn als er heeeel veel mensen dit op hetzelfde moment gaan doen, dexia maakt waarschijnlijk maar gebruik van een beperkt aantal advocaten en zou wel eens grote problemen kunnen krijgen als er grote aantallen dagvaardigingen tegelijk binnen komen. eenmaal uitstel wordt er ook aan dexia wel verleend maar ook zij zullen binnen een bepaalde termijn moeten reageren.

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: juridische stappen

Ongelezen bericht door Albert »

Hallo HJ,

Succes volgende week.

Robert Jan,

Als je zelf wilt gaan dagvaarden overleg eerst met je raadsman om je kansen in te schatten.

Goed weekend,

Albert.

Gast

Re: juridische stappen

Ongelezen bericht door Gast »

Hoi Robert,

Je bent eegaleaser en het is 80% zeker dat het om huurkoop gaat. Waarom dan zelf gaan rechten. Als eegalease wint van dexia waarom dan nu al geld uit geven voor een advocaat.

honshu
Berichten: 45
Lid geworden op: 06 aug 2003 21:45

Re: juridische stappen

Ongelezen bericht door honshu »

hoi allemaal,
ben het met het laatste wel eens-
ik zie hier kosten van 1200€, maar de prijzen die ik van een advocaat kreeg waren toch wel even wat anders hoor.
4000 voor een standaard (d.i. geen tussenpersonen) en anders 165€ per uur, waar gerekend werd dat er 40 uur nodig waren.
ik wacht maar af- eegalease- als er inderdaad (waar ik niet aan twijfel) sprake is van huurkoop, moeten ze toch over de brug komen.
(tenzij ik het te simpel zie natuurlijk)
groetjes

jaffhu
Berichten: 74
Lid geworden op: 16 aug 2003 09:24

Re: juridische stappen

Ongelezen bericht door jaffhu »

beste Albert,

bedankt voor uw advies maar ik heb een advocaat en hij wordt betaald door mij verzekering rechtsbijstand en ik zal door gaan tot de overwinning en deze bank zal nooit rust krijgen van mij ongeachte hoeveel procederen aan gaat.

success met jou zaak.

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: juridische stappen

Ongelezen bericht door Albert »

Hoi Jaffhu,

Dat had ik al begrepen dat jouw Rechtsbijstandverzekering de advocaatkosten betaalt. Heel slim van je en veel succes met de rechtszaak.

Groeten,

Albert.

Ben
Berichten: 46
Lid geworden op: 24 sep 2003 23:44

Re: juridische stappen

Ongelezen bericht door Ben »

Goed punt, zo'n rechtsbijstandverzekering. Wel goed oppassen wat er wel in of niet in zit. Ik heb ook een aantal malen begrepen dat dexia-conflict niet verzekerd was (economisch delict...??). Zeker nu ook weer is gebleken dat op ANB-Amro na de overige banken met een studie-spaarregling voor kinderen je meer kans op een negatief spaar mechanisme heb dan bij een gewone bank-spaarrekening.....het lijkt een ander voorbeeld van hoe banken zogenaamd mooie productne aan de gewone man/vrouw proberen te brengen en er uiteindelijk alleen zelf beter van worden......

Met het voorbeeldje bedoel ik dat zo'n verzekering waarin dergelijke conflicten zijn verzekerd wel eens vaker van toepassing zullen zijn.

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: juridische stappen

Ongelezen bericht door Albert »

Hoi Ben,

Ik heb al jaren een rechtsbijstandverzekering van de Das maar bij mij valt het niet onder de dekking. Maar dan je moet geloof ik een soort plus dekking hebben of zo iets.

Daar hebben we het in het verleden vaak over gehad hier. Maar als Jaffhu en meneer de Croos en volgens mij nog een paar mensen wel terug kunnen vallen op deze dekking, dan mogen ze dus in hun handen klappen.

Overigens heb ik een paar keer gebruik moeten maken van deze verzekering en hebben ze mij prima bijgestaan.

Soms is een onsje geluk meer waard dan 3 kg drugs zeg maar :roll: :wink:

Albert.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: juridische stappen

Ongelezen bericht door croosjes »

albert,daar betaal je wel maandelijks een bedrag voor.Niet idereen wil dit,tenminste als er niets aan de hand is.vrgr.andre de croos

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: juridische stappen

Ongelezen bericht door Hollander »

Andre, bij iedere verzekering is het toch zo dat je betaalt zonder er iets voor terug te krijgen als er niks aan de hand is? Ik betaal ook al jaren inboedelverzekering terwijl er nooit wat gejat is. Maar dat is nog geen reden de verzekering op te zeggen.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: juridische stappen

Ongelezen bericht door croosjes »

hollander,daar heb je gelijk in;maar het verschil is dat de meeste mensen een verzekering afsluiten voor de voordeligste maandpremié en kijken dan niet zo zeer naar de dekkingsgraad blijk bij de meeste.En jij weet ook als er één maal iets aan het rollen is je dan te laat ben voor de dekkinggraad aan te passen.Overigs dit geld voor alle soorten verzekeringen.vrgr.andre de croos

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: juridische stappen

Ongelezen bericht door croosjes »

hollander,nog iets je vraag""opzegging"" heb ik het nooit over gehad,dat is in het verleden wel door een gedupeerde geopperd.vrgr.andre de croos

Gesloten