LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort-valse voorwendselen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
NajatC
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 jul 2010 14:06

Telfort-valse voorwendselen

Ongelezen bericht door NajatC »

Alvorens mijn telefoonabonnement afliep, werd ik telefonisch benaderd door een medewerker van Telfort. Hij stelde mij de vraag of ik mijn abonnement bij Telfort wil verlengen. Ik heb het abonnement verlengd nadat mij een belofte is gedaan, die tot op de dag van vandaag niet is nagekomen. Inmiddels zijn wij zeven maanden verder en ben ik diep teleurgesteld in de betrouwbaardheid van de informatie die de werknemers van Telfort verstrekken.

Nu vroeg ik me af, waar kan ik mijn brief opsturen of is via mail handige om de klacht voor te leggen?

Alvast bedankt.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort-valse voorwendselen

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Om wat voor belofte gaat dit?
Via een privebericht ontvang ik graag alvast uw NAW-gegevens, e-mailadres en uw Telfort 06-nummer.

Hugo

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort-valse voorwendselen

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Ik begrijp nu uit uw PB dat het u te doen is om de functionaliteit van het realtime inzage hebben in uw verbruik.

Toen u november vorig jaar contact had met mijn collega over de verlenging van uw abonnement, heeft hij u laten weten dat deze functie begin 2010 beschikbaar zou zijn.

Daarin is hij helaas te voorbarig geweest. Onze welgemeende excuses hiervoor. In juni 2010 hebben wij onze systemen ingrijpend aangepast om deze functionaliteit te kunnen faciliteren. Echter, deze functie werkt nog niet voor al onze klanten. Er is besloten te wachten met activeren totdat dit wel het geval is. Wij werken hard om dit alsnog zo snel mogelijk te realiseren. Onze excuses voor deze vertraging.

Om u tegemoet te komen heb ik 2 maanden abonnementskosten gecrediteerd.

Hugo

NajatC
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 jul 2010 14:06

Re: Telfort-valse voorwendselen

Ongelezen bericht door NajatC »

Met uw aanbod kan ik helaas geen genoegen mee. De werknemer heeft mij misleidende en verkeerde informatie verstrekt, wat mij het abonnement heeft doen verlengen.(hij had daar niet voorbarig over moeten zijn). Dan had ik in eerste instantie geen overeenkomst met Telfort afgesloten. Er is sprake van een wanprestatie als een bedrijf niet kan leveren wat het belooft. Doordat jullie nu verzuimd zijn in de belofte die u medewerker met mij heeft gemaakt, heb ik recht op ontbinding van de overeenkomst.

NajatC
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 jul 2010 14:06

Re: Telfort-valse voorwendselen

Ongelezen bericht door NajatC »

Wordt hier nog naar gekeken?

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort-valse voorwendselen

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@NajatC

U geeft aan dat wij een wanprestatie leveren. Graag wijs ik u erop dat realtime inzage van belminuten valt onder 'extra service'. Het gaat hier niet om een dienst zoals vermeld in onze Algemene Voorwaarden.

Wat verstaan wij onder een dienst?

Een door Telfort geleverde mobiele telecommunicatiedienst zoals vastgelegd in de Overeenkomst. Deze dienst betreft het directe transport van spraak en data van mobiele gebruikers van en naar aansluitpunten op het mobiele netwerk of naar aansluitpunten op het vaste telefoonnetwerk.

Natuurlijk vinden wij het het vervelend voor u dat een medewerker (misschien) wat enthousiast is geweest over een service waarover op dat moment niet veel bekend was, maar op grond daarvan wordt de Overeenkomst niet kosteloos ontbonden. Uiteindelijk bent u akkoord gegaan met onze Algemene Voorwaarden op het moment dat u de bestaande Overeenkomst heeft verlengd.

Daphne

NajatC
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 jul 2010 14:06

Re: Telfort-valse voorwendselen

Ongelezen bericht door NajatC »

ja ik ben akkoord gegaan puur en alleen om het feit voor die extra dienst die u medewerker heeft beloofd. Ik heb het hem ook meerdere keren gevraagd.Het is tegen de wet verboden om diensten te beloven die u dan daarna niet levert. Hierdoor ben ik genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen.

NajatC
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 jul 2010 14:06

Re: Telfort-valse voorwendselen

Ongelezen bericht door NajatC »

vraagje aan de telfort webcare:
jullie hebben alsnog 2 maanden gecrediteerd ondanks dat ik hier nadrukkelijk over was dat ik dit niet als oplossing zag. Waar kan ik het bedrag terugstorten?

MFVO
Berichten: 29
Lid geworden op: 13 aug 2010 17:18

Re: Telfort-valse voorwendselen

Ongelezen bericht door MFVO »

Ben je er nog uitgekomen met Telfort, laat het maar weten ik ben benieuwd.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Telfort-valse voorwendselen

Ongelezen bericht door jlthkoch »

NajatC schreef:vraagje aan de telfort webcare:
jullie hebben alsnog 2 maanden gecrediteerd ondanks dat ik hier nadrukkelijk over was dat ik dit niet als oplossing zag. Waar kan ik het bedrag terugstorten?
Was het abonnement voor een jaar?
Als dit zo is en u in november vorig jaar uw abonnement heeft laten verlengen, dan bent u er toch over 2 maanden vanaf? Tegen de tijd dat die "maatregelen" die u wilt gaan nemen effect hebben is het abonnement al beëindigd..........

(Overigens is het terecht dat u uw abonnement wilt beëindigen, Telfort is immers de belofte aan u niet nagekomen en deze belofte was wellicht aanleiding voor u om het abonnement af te sluiten: Ze hadden er dan ook niet mee weg gekomen, maar als u een jaarcontract heeft afgesloten is het toch al bijna ten einde)

Gesloten