LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] FREETEL

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jojo21313

FREETEL

Ongelezen bericht door jojo21313 »

SInds enige tijd die ik verwoedde pogingen om Freetel op te zeggen. Op de site staat dat je met een telefoontje er vanaf kan komen. Maar, na vele en vele malen bellen krijg ik altijd een bandje die zegt dat alle lijnen in gesprek ben en ik voorlopig niet aan de beurt ben. Vervolgens wordt aangeraden een email te sturen, maar ook daar krijg ik geen antwoord op. Kan iemand mij vertellen hoe ik van Freetel af kan komen???

stofzuigertje

Re: FREETEL

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Een E mail met ontvangst bevestiging vragen en melden dat U op datum en Tijd niet kon opzeggen per telefoon en betaal niets meer na de door U opgegeven datum..
dus als je nog in December mailde is per 31 januari 2010 jou contract afgelopen...

jojo21313

Ongelezen bericht door jojo21313 »

Ik heb je tip al enige tijd geleden opgevolgd. Ik heb de bevestiging ontvangen dat mijn mail in de mailbox is gekomen, maar niet van het openen zelf.

Ik heb inmiddels het bankreknr laten blokkeren.

Ceesdebruijn

Ongelezen bericht door Ceesdebruijn »

Onduidelijkheid over factureringen van Freetel, ze geven aan onbeperkt bellen naar alle Vaste nummers in Nederland buiten de piek voor een vast bedrag, ze berekenen toch als je in die uren belt, als je daarover navraag doet bij hun klantenservice, die telefonisch niet te bereiken is, via de mail krijg je gewoon geen antwoord.
Tevens worden gebelde 0900 nrs veel te hoog berekend.
Hebben anderen deze ervaringen ook ?, Wij hebben inmiddels opgezegd en een andere telefoonaanbieder genomen en onze bankrekening voor hun automatische incasso's laten blokkeren.
De specificaties van de rekeningen kloppen ook niet.

kied

Ongelezen bericht door kied »

Wij hebben excact dezelfde ervaringen als iedereen hierboven. Wél kreeg ik uiteindelijk een brief waarin werd gezegd dat wij niet konden opzeggen totdat wij ons KPN abonnement zouden opzeggen.

nanko55

Ongelezen bericht door nanko55 »

Wij hebben exact hetzelfde probleem met Freetel.
Telefonisch is de helpdesk niet te bereiken, op aangetekende post en email wordt niet gereageerd.
Ik heb een klacht ingediend bij de Geschillen commissie, dit loopt nog.
Freetel beloofd de laagste gespreks-tarieven en geen startkosten.
Onbeperkt bellen voor een vast bedrag per maand met alle vaste nummers in NL buiten de piek uren.
Dit is aantoonbaar onjuist.
Freetel rekent aparte tarieven indien het een vast nummer betreft van niet KPN abonnees.
Ook brengt Freetel onterecht kosten in rekening voor Betaalde Service Nummers terwijl deze nummers nooit gebeld zijn.
Dat is in de specificaties te zien.
Tevens beloofd Freetel terugbetaling als een andere provider goedkoper is, ook dit is niet juist, er wordt gewoon nergens op gereageerd.
Hoogste tijd voor een Tros Radar onderzoek !

Deze prijslijst is nog steeds te vinden op de Freetel site:
http://www.freetel.nl/content/tarieven/ ... buiten.asp
http://www.freetel.nl/content/tarieven/ ... ijking.asp
Laatst gewijzigd door nanko55 op 21 sep 2010 08:21, 2 keer totaal gewijzigd.

atesli

Ongelezen bericht door atesli »

Wist helemaal niet dat FREETELL nog aktief was.
En die prijslijst :D , orange is al lang niet meer.

Maar hoe kan het dat je zo lang aan FREETELL bent blijven hangen?

Gr
ATESLI

Gesloten