| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort aanbieding
Telfort aanbieding
Ik ben al jaren klant bij telfort, al bijna 8 jaar nu. En iedere keer heb ik mijn mobiel abonnement verlengd, in de hoop uiteindelijk voordelig uit te zijn. Maar telkens werden de kosten hoger. Eerst betaalde ik nog 2,50 euro, uiteindelijk 7,95. Maar omdat ik altijd tevreden was over de service, heb ik nooit naar andere aanbieders gekeken. Dus ik heb ook afgelopen maand, toen mijn abonnement weer was afgelopen, verlengd. Ook deze keer geen echte aanbieding. Weer een euro duurder uit, nu dus 8,95, voor 200 belminuten en 100 smsjes. Nog steeds te doen natuurlijk. Alles keurig geregeld en het abonnement was weer voor 2 jaar verlengd. Een week later kwam Telfort opeens met een spectaculaire aanbieding! Hetzelfde abonnement nu voor maar 6.95 per maand, dus 2 euro goedkoper!!! Ik gelijk gemaild. Eerst geen reactie. Toen op de site met een medewerker gechat. Deze zei dat er niets meer aan te doen was, het was helaas allemaal al geregeld en aanbiedingen konden nu eenmaal verschillen voor verlengingen en nieuwe klanten. Ik was natuurlijk gefrustreerd hierover en zei dan ook dat ikzelf een makkelijke oplossing had: de andere diensten die ik bij Telfort heb, zoals internet en vaste telefonie, weg te halen en over te stappen naar een andere aanbieder. De chatmedewerker zei heel vriendelijk dat dan mijn eigen keus was. Meteen daarna opnieuw een mail gestuurd naar Telfort, want hier wilde ik het echt niet bij laten. Natuurlijk ook erbij verteld dat ik dit op het Radar forum zou plaatsen. En wat gebeurde er? Een dag later kreeg ik een mail waarin stond dat het inderdaad vervelend was. Uit coulance kreeg ik de 2 euro verschil voor een heel jaar in één keer vergoed. Ik ben hier wel blij mee, maar ik had dit toch wel sneller verwacht, vooral omdat je al zoveel jaren klant bent.
-
HTCHenk007
Re: Telfort aanbieding
Ik vind het netjes van Telfort dat ze hier in meegaan normaal gesproken is heb jij een contract ondertekend ook meteen bindend ik vind dit postief nieuws over Telfort (gaan ze het misschien toch leren?).
MVG,
Henk
MVG,
Henk
Ik heb zojuist mijn nieuwe rekening ingezien op telfort.nl, en wat bleek? Ze hebben zelfs 48 euro vergoed, i.p.v. de beloofde 24 euro. Daar ben ik dus heel erg blij mee. Ik moet zeggen dat ze het prima hebben opgelost! Veel beter dan ik aanvankelijk had durven hopen.
Hier mag je heel blij mee zijn. Zeer netjes van telfort. Het gaat er bij de KPN toch anders aan toe. zodra jij een vergoeding wil is er niemand thuis