LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] COMFORT CARD, JE KOMT ER NIET VANAF

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
renewouda

COMFORT CARD, JE KOMT ER NIET VANAF

Ongelezen bericht door renewouda »

Mijn huidige vrouw heeft in het verleden een comfort card op haar naam gekregen. Deze vond ze destijds heel handig. Het was echter een lening van €5.000,-. Elke maand zagen we 2 x €136,- worden afgeschreven! Ik heb toen maar eens gebeld met comfort card. Na 3 dagen had ik eindelijk contact. De vraag waarom er €272,- per maand wordt afgeschreven, werd beantwoord dat er een achterstand is ontstaan. Echter was het openstaande bedrag €4400,-. Ik heb dus gezegt dat er geen achterstand is, omdat de lening €5.000,-is.
Ook zag ik op een gegeven moment dat de schuld hetzelfde bleef en de aflossing in een bodemloze put verdween. We hebben toen de lening volledig ingelost en een briefgestuurd dat we deze lening hebben ingelost en dat ze hem moeten afsluiten en afmelden bij de BKR te Tiel.

Nu krijgen we ineens een incasso van comfort card, betreffende de aflossing. Deze kunnen ze niet meer afschrijven, omdat we de automatisch incasso voor deze OPLICHTERS hebben geblokkeerd. Ze hebben geen brief ontvangen van ons dat de lening stop gezet moet worden en afgemeld moet worden bij de BKR. Ze zagen wel dat de lening is ingelost, maar ze willen een aangetekende brief dat deze ook moet worden stop gezet. Nu willen ze weer tig euro's omdat de card niet is stopgezet en er ook een crediet verzekering aan gekoppeld is van 41,- per maand!!!

WIE GAAT DEZE OPLICHTERS NU EENS AAN PAKKEN EN HOE KUNNEN WE VAN ZE AF????????? :oops: :oops: :oops:

renewouda

Re: COMFORT CARD, JE KOMT ER NIET VANAF

Ongelezen bericht door renewouda »

ow ja, de dame aan de telefoon van comfort card heeft tegen mij gezegt:

Ja, normaal kijken mensen niet wat er allemaal wordt afgeschreven van hun rekening!

Met andere woorden, we doen dit bij iedereen! Gewoon geld stelen, maar u bent de eerts die hierop reageert!

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als ze 16% rente rekenen heeft U een doorlopende schuld die niet afgelost word.

De verzekering, word wel vaker gedaan om boven de 16% te komen en als het niet duidelijk was bij afsluiten dat U verzekerd was en de voorwaarden pas achteraf kwamen mag U deze weigeren.

Dus de €5000,- betalen is meestal niet voldoende, hele kaart opzeggen en inleveren is noodzakelijk en doe dit aangetekend bij dit soort aanbieders.
Doe nooit zaken met makkelijk te krijgen leningen want meestal is makkelijk afsluiten moeilijk opzeggen...

Ze verdienen juist aan mensen die het al moeilijk hebben en lossen zelden iets op, meestal komen ze juist verder in de financiële problemen.

testcase

Ongelezen bericht door testcase »

Hoezo zijn het oplichters?
Hoe bent u de overeenkomst aangegaan? en wat waren de voorwaarden op het moment van afsluiten?. Het is algemeen bekend dat comfort card , maar ook alle credit cards hoge rente vangen voor de schulden.

Ik ben 2 maal een overeenkomst met ze aangegaan in het kader van uitgestelde betalingsregeling bij de leverancier. Beide keren prima verlopen. Op tijd afgelost en opgezegd(niet aangetekend), voordat de rentedragende periode begon. Is altijd prima verlopen ook de afhandeling bij BKR. Zijn wel traag met reageren maar verder geen problemen.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Afbeelding

essiebreda

Ongelezen bericht door essiebreda »

Ik heb een vraag en hoop dat iemand mij kan helpen.

Mijn vriend heeft een x aantal jaren geleden via een bedrijf een computer gekocht op afbetaling.
Ja zeker, via Comfort Card.
Nu wil ik hem met alle plezier helpen om het af te betalen, maar ik kan op de site van Comfort Card niet vinden of we dit boetevrij kunnen aflossen.

Overiggens lees ik allemaal verhalen van mensen die ellende met Comfort Card blijven houden.
Hoe komen we hier vanaf en ook van de BKR registratie?

Hopelijk kan iemand ons hiermee helpen en zijn we over een tijdje van heel deze ellende af.

Met Vriendelijk Groet,

Esther de Wit

Summer07

Ongelezen bericht door Summer07 »

Als je via comfort card een aankoop doet van zeg € 300,00 sta je bkr-geregistreerd voor een bedrag van € 2500,00 (hoeft niet persee een negatieve registratie te zijn aangezien een mobiel tel. abb. ook altijd geregistreerd wordt)
Veel mensen weten dat niet. Tevens ligt de rente van zo'n kaart toch al snel rond de 21% !!!!!!
Verstandig is het niet om op deze manier een aankoop te doen. Ik neem aan dat de meeste mensen dit inmiddels toch wel weten.
Mijn advies, spaar voor iets nieuws of koop het anders 2e hands als je het geld nu niet kan missen.
Door op afbetaling te kopen schuif je het te betalen bedrag alleen maar voor je uit en krijg je ook nog eens extra kosten zoals rente.

Gesloten