LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dynafix

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Kunis
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 aug 2010 11:55

Re: dynafix

Ongelezen bericht door Kunis »

Even een update:

do 5 aug: telefoon opgestuurd naar Dynafix
vr 6 aug: telefoon afgeleverd
10 aug: navraag gedaan naar de telefoon, hij blijkt zoekgeraakt bij Dynafix
10 aug: bewijs gestuurd dat het bij Dynafix is afgeleverd per email.
11 aug: Dynafix: we kunnen het toestel nog steeds niet vinden.
12 augustus: Dynafix: wij zijn uw bewijs kwijt geraakt.
12 augustus: bewijs van verzending opnieuw gestuurd
13 augustus: bericht dat Dynafix nu een week (!) nodig heeft om te kijken of m'n telefoon toch ergens ligt.
16 aug 2010: Na 8 dagen is mijn toestel weer boven gekomen en is zichtbaar op de track & trace van Dynafix. Wel waardeloos dat je eerst moet bewijzen dat ie daar is aangekomen voordat ze gaan kijken daar.
18 aug 2010: toestel is aangekomen op de reparatieafdeling.
18 aug 2010: status is nu "wacht op omruil".
8 sept 2010: nog steeds niets gehoord. Status is nog steeds "Wacht op omruil". Vorige week nog gebeld. Er moet blijkbaar gewacht worden totdat HTC een nieuw printplaatje opstuurd. De ellende is dat ze niet over de doorloop tijd melden. Het kan dus morgen er zijn of over een maand. ze kunnen me niets melden... :-(

Nu ruim een maand zonder toestel. Jammer dat er zo veel tijd verloren is gegaan doordat het toestel zoek was geraakt en met interne logistiek.

Ik overweeg m'n overeenkomt met GSMWijzer te ontbinden. Nu al ruim een maand kan ik geen gebruik maken van het dure Vodafone abonnement. Als ze geen ze geen vergoeding gaan geven ontbind ik de overeenkomst.

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: dynafix

Ongelezen bericht door mich24 »

Kunis schreef:Ik overweeg m'n overeenkomt met GSMWijzer te ontbinden. Nu al ruim een maand kan ik geen gebruik maken van het dure Vodafone abonnement. Als ze geen ze geen vergoeding gaan geven ontbind ik de overeenkomst.
Jammer dat je het nog steeds niet begrijpt na de goedbedoelde adviezen.
Je hebt geen overeenkomst met GSMWijzer, nee die heb je met Vodafone, je betaalt tenslotte toch ook aan Vodafone.

Kunis
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 aug 2010 11:55

Re: dynafix

Ongelezen bericht door Kunis »

mich24 schreef:
Kunis schreef:Ik overweeg m'n overeenkomt met GSMWijzer te ontbinden. Nu al ruim een maand kan ik geen gebruik maken van het dure Vodafone abonnement. Als ze geen ze geen vergoeding gaan geven ontbind ik de overeenkomst.
Jammer dat je het nog steeds niet begrijpt na de goedbedoelde adviezen.
Je hebt geen overeenkomst met GSMWijzer, nee die heb je met Vodafone, je betaalt tenslotte toch ook aan Vodafone.
Ik heb het document er even bijgepakt, want ik ben bezig met een in gebreke stelling. Ik heb wel een contract met GSMWijzer.

Roytheslayer
Berichten: 432
Lid geworden op: 26 apr 2006 13:02

Re: dynafix

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Zoals al vaker aangegeven is.
Het abonnement en je toestel zijn 2 losstaande dingen.
Vodafone levert jou gewoon hun diensten door middel van de simkaart.
Dus het abonnement zullen ze niet gaan ontbinden.
GSM Wijzer is wel verantwoordelijk in deze voor je toestel.

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: dynafix

Ongelezen bericht door mich24 »

IK ben klaar Kunis.

Deze poster WIL het niet begrijpen en slaat de antwoorden van mij en Roytheslayer in de wind. :roll:

john2424
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 sep 2010 00:41

Re: dynafix

Ongelezen bericht door john2424 »

Kunis schreef:Even de status van vandaag:

M'n telefoon is vandaag op de reparatieafdeling beland.

Dynafix heeft er dus 11 dagen over gedaan om m'n telefoon na ontvangst daar naar de reparatieafdeling te brengen. Volgens mij gaat het daar niet helemaal lekker....

Wordt vervolgd
hey, ik zelf werk wel bij dynafix. het lange wachten komt door te (tegrote ) toestroom van toestellen. hierdoor word veel toestel langer in de wacht gezet vanwege capaciteits problemen. wat betreft de lange wachttijden als een toestel in behandeling is, veel onderdelen zijn niet in grote voorraad in het magazijn ( kosten) hierdoor moeten deze besteld worden en is dynafix afhankelijk van de leverancier.
mich24 schreef:Vochtschade kan ontstaan door condens he, dus hoeft niet perse in contact te zijn gekomen met vocht o.i.d.

En wederom, gelijk oplichters roepen.. Is niet zo,tot het tegendeel bewezen is!! :roll:
helemaal gelijk, een gsm word warm, warme dingen trekken vocht/condens aan. en vergis je niet vochtschade er hoeft maar een klein druppeltje vocht ergens op de print te komen en je hebt al kans dat toestel beschadigd is. bijv verkeerde opslag van toestel kan hier ook al an bijdragen. (als bijv vochtschade kort na aanschaf optreed) of het dragen van het toestel in je broekzak die ook vochtig kan worden door transpiratie

en vochtschade mag gewoon volgens de fabrikant niet gemaakt worden. ook al zo dynafix het toestel toch maken dan loop je kans dat dat hij binnen de kortste keren weer terug komt met een ander defect dus is het toestel economisch niet te repareren.
jlthkoch schreef:
Je mag er vanuit gaan dat een reparatiebedrijf weet waar ze mee bezig zijn. Dat zij kosten in rekening proberen te brengen vanwege vochtschade die er niet is noemen we in Nederland gewoon oplichting. Er is inmiddels bewezen dat dit een werkwijze is die men bij Dynafix vaker laat zien. Zo zit dat dus in elkaar.

Bedrijven die toch zaken doen met Dynafix (terwijl de reputatie van Dynafix bij de meeste mensen inmiddels wel bekend is) neem ik niet meer serieus.

dynafix verdient er niks aan om een toestel op vochtschade af te keuren want hierdoor moeten de onderzoekskosten meestal niet betaald. als echter het toestel gemaakt word onder de garantie dan betaald de de fabrikant de kosten inc onderzoekskosten. en geloof je het niet dan vraag je de vochtschade foto's op deze worden bij iedere val of vochtschade gemaakt.

en google ieder willekeur telefoon reparatie bedrijf en je zult zien dat over ieder bedrijf met betrekking tot vochtschade negatief gescheven word.

sommige mensen beseffen gewoon niet hoe snel er al vochtschade kan optreden. in de regen bellen. met nat haar bellen, toestel op de badkamer leggen noem het maar op hierdoor kan geleidelijk of snel vochtschade op trede. helaas voor de klant kan een reparatie bedrijf hier weinig aan doen die werken in opdracht van een fabrikant.

wat betreft de software update die altijd bij toestel gedaan word, dit word verplicht gesteld door de fabrikant omdat dit hier meestal aantal bugs uit verwijderd zijn of dat deze (meestal) beter werkt.

gr john

R0b1n
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 sep 2010 11:40

Re: dynafix

Ongelezen bericht door R0b1n »

Waar ik slecht over te spreken ben is dat er niet geluisterd wordt naar wat ik verteld heb, en afspraken worden niet nagekomen.

Het verhaal m'n telefoon is kapot, en functioneert niet goed meer. Dus ik naar de vodafone winkel in utrecht (in de stad zelf) met de mededeling dat m'n telefoon opgestuurd moest worden voor reparatie. Tot zover ging het goed (dit was overigens op 3 september 2010.

Vervolgens op 13 september werd ik opgebeld door de monteur in de winkel van dat m'n telefoon niet gerepareerd zou worden en dat ik de keuze had dat ik mijn telefoon terug wilde met de 37,50 voor onderzoekskosten of dat ze mijn telefoon daar hielden. Hierop heb ik 3x gezegd dat ik mijn telefoon terug wilde en dat ik die kosten zou betalen.

Vervolgens kijk ik de 14 september op internet waar m'n telefoon blijft, en tot mijn verbazing staat dit er:

Prijsopgave - Beantwoord; klant doet afstand
Logistiek - Afstand gedaan; product blijft bij repair center

dus ik gelijk een mail naar vodafone gestuurd van hoe en wat, ondertussen nog steeds niets over gehoord. en de volgende dag ben ik aan het bellen gegaan. eerst naar de vodafone klantenservice, toen werd ik doorgestuurd naar dynafix, waar ze mij doodleuk vertelde dat mijn telefoon al bij het afvoeren lag, dus moest ik maar contact opnemen met de winkel met hoe en wat.

Ik dus gebeld naar de winkel, die monteur zou dus het gelijk oplossen (k heb 's ochtends om half 10 gebeld) en k zou 's middags wat horen, uiterlijk de volgende dag. Ik heb de rest van de dag niets meer gehoord van die monteur.

Volgende dag (15 september 2010) heb ik gebeld naar de vodafone winkel, van wat de status van mijn telefoon was aangezien ik nog steeds niets had gehoord en mijn telefoon nog bij dynafix lag. De monteur zou contact opnemen wat de laatste status was, en zou me voor het einde van de dag laten weten waar m'n telefoon was. Ik heb het maar even gelaten zoals het was.

16 September heb ik weer 's ochtends opgebeld naar de vodafone winkel wat de laatste status van mijn telefoon was. De monteur hoopte dat hij die dag wat meer zou komen te weten en liet voor het einde van de dag weten waar mijn telefoon was... Niets gehoord, en begon het zat te worden want ik wist dus helemaal niets van mijn telefoon, omdat ik mijn telefoon terug wilde. Dus aan het einde van de dag ging ik naar de vodafone winkel met de vraag of ze al meer wisten. Tot mijn stomme verbazing was de monteur ziek naar huis gegaan en de medewerkers konden niet uitzoeken waar mijn telefoon was, en naar alle waarschijnlijkheid zou de monteur er maandag weer zijn.

17 September weer gebeld naar de vodafone winkel voor de laatste status, en er zat een vervangende monteur die hing mij het verhaal op dat ik het had afgewezen en dat mijn telefoon daar bleef en dat de huidige monteur er niet was. Toen ben ik boos geworden met dat ik direct wilde weten waar mijn telefoon was aangezien we aan het einde van de werkweek zaten, en daarbij zei hij ook van de monteur is niet aanwezig dus u zult moeten wachten, deze meneer heb ik toen duidelijk gemaakt dat hij dan maar die persoon op moest bellen of naar dynafix maar dat ik voor het einde van de dag wilde weten waar mijn telefoon was.

En om 5 uur 's middags eindelijk het verlossende telefoontje, meneer uw telefoon is weer aangekomen in de winkel. Maar daarna zei hij van ja maar u heeft nog niets betaald, nee dat klopt omdat ik mijn telefoon nog moet ophalen en dan ga betalen, dat snapte hij waarschijnlijk niet, maar in ieder geval ga ik morgen mijn telefoon ophalen en dan zie ik wel weer verder.
Mijn ervaring met Dynafix is nu dus zeer slecht om het kortaf te zeggen, aangezien ik 20 euro van m'n tegoed kwijt ben om te bellen waar mijn telefoon bleef, de afspraken niet werken nagekomen, en ik te vaak heb moeten vertellen wat het probleem was, hiermee bedoel ik dus dat er niet geluisterd werd naar wat ik verteld heb.

Edit: tijdens dit laatste gesprek is mij verteld dat ik 35,70 moet betalen in plaats van 37,50. Beetje apart opzich, maar dat zal wel aan mij liggen.

Donderwolk
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 sep 2010 15:35

Re: dynafix

Ongelezen bericht door Donderwolk »

Wat een K*T bedrijf zeg! Je bent maanden onderweg voordat je eindelijk eens een keer bereikt wat je wil en dan nog vergeten ze dingen!!! Hoe moeilijk kan het zijn?? (Ik zal het een en ander even nader toelichten)

Begin augustus ongelukje gehad met mijn BB, gelukkig zat ik nog in garantieperiode dus BB opgestuurd naar Dynafix en deze zouden onderzoeken hoe en wat. Kreeg bericht dat mijn BB omgeruild zou worden en dat omruilen heeft al met al 2 weken geduurd?! Jah, vanaf 18 augustus tot en met 5 september heeft er gestaan: 'product wacht op omruil'. Na 100 telefoontjes verder te zijn (wat ook nog eens giga veel kosten oplevert aangezien je minutenlang in de wacht staat) bleek dat mijn telefoon bij TNT zoek was geraakt?! Moest niet gekker worden. Onderzoek ingesteld door Dynafix (ondertussen 2 maanden verder) en ik zou een nieuwe BB krijgen. Nou dat was ook heel erg moeilijk, want duurde ook nog eens 2 a 3 weken en toen eindelijk, eindelijk was daar mijn BB (gebracht per koerier in een bubbeltjesenvelop)... zijn ze de oplader vergeten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe godganse moeilijk kan het zijn?!?!
Dus vandaag maar weer bellen, sta ik @#$%@ 15 min in de wacht en heb nog niemand aan de telefoon!!!!!!!!!! Zucht..

Wat een vervelend bedrjif echt waar. Snap niet dat ze zoiets nog kunnen verkopen. Ze zouden het moeten gaan onderzoeken wat daar mis is, zijn in ieder geval genoeg klachten over te vinden!

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: dynafix

Ongelezen bericht door mich24 »

Niet gelijk Dynafix uitkafferen!

Ik heb al eerder in een topic geplaatst dat de schuld voornamelijk bij RIM ligt, die leveren amper tot niet aan Dyna!

bertb007
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 okt 2010 19:58

Re: dynafix

Ongelezen bericht door bertb007 »

Ik wil bij deze ook graag een duit in het zakje doen (heb ik namelijk voor betaald, zie verderop) om duidelijk te maken dat Dynafix een onprofessionele firma is. Voorkom ten alle tijde dat je toestel door Dynafix geruïneerd wordt! Hoezo?
Ik had een qtek 8500 met een klein mankement: ca. 2x per dag werd de sim kaart niet herkend (het toestel was ca. 22 maanden uit, dus nog net binnen de garantie. Verder in onberispelijke staat)
Stap1:
Ik moest het toestel opsturen naar Dynafix: men heeft de software van het toestel bijgewerkt. Het lijkt mij als technicus sterk dat een dergelijke klacht die na bijna 2 jaar optreedt aan de software ligt. Inderdaad het heeft niet mogen baten. De eindcontrole bij Dynafix heeft het toestel gecontroleerd en vrijgegeven...
stap2:
Het toestel nogmaals opgestuurd (á ca. € 6) Nu is de sim-kaartlezer vervangen (blijkt achteraf, want communiceren over de reparatie ... huh crommeniekatie?) Natuurlijk ook weer via de befaamde eindcontrole... Ik ontvang het toestel retour en ben benieuwd... Het start niet eens meer op, het loopt vast en het scherm lijkt meer op een flakkerende neon reclame... (eindcontrole? wat doen die dan ter controle??)
Ok stap 3: Het toestel is nu in opdracht van HTC door een koerier opgehaald... Na enige weken (mijn vakantie) eens geïnformeerd naar de status: het toestel is al retour, er is voor getekend! Niet dus, later blijkt dat de geadresseerde onbekend is en dat het toestel weer terug is bij Dynafix!! Uiteindelijk ontvang ik het toestel retour en wat blijkt: er is NIETS mee gebeurd!
4 x scheepsrecht (of was dat nou bij 3 keer?)
Toestel weer in opdracht van HTC door een koerier afgehaald:
Nu ontvang ik het bericht dat reparatie niet binnen de dekking van de de garantievoorwaarden valt! Mag ik intussen een beetje teleurgesteld en boos zijn?
Hierop nog 15 min met Dynafix gebeld á € 0,35/min. Ik had het gevoel alsof ik tegen een muur praatte, kun je je besparen, levert alleen Dynafix iets op.

Conclusie: NOOIT , ECHT NOOIT je toestel voor reparatie naar Dynafix laten repareren. Had ik vooraf de fora maar beter gelezen dan had ik er ook vanaf gezien!!

Bert (iRMAHTCC8004111)

Hoewel ik uiteraard ontevreden ben over de kwaliteit van het HTC/Qtek toestel ben ik wel tevreden over de afhandeling door HTC, al was coulance hier best op zijn plaats geweest.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: dynafix

Ongelezen bericht door jlthkoch »

mich24 schreef:Niet gelijk Dynafix uitkafferen!

Ik heb al eerder in een topic geplaatst dat de schuld voornamelijk bij RIM ligt, die leveren amper tot niet aan Dyna!
Nou en? Vele anderen hebben al in een topic geplaatst dat Dynafix onbetrouwbaar is!

bertb007
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 okt 2010 19:58

Re: dynafix

Ongelezen bericht door bertb007 »

Inderdaad, als je de fora er op na leest had ik nooit mijn toestel naar Dynafix moeten brengen. Maar helaas, niet gelezen en nu dus telefoon afgeschreven.

Oftewel, zegt het voort!

sjekkie64
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 okt 2010 18:27

Re: dynafix

Ongelezen bericht door sjekkie64 »

Nadat ik eind augustus bij Bol.com een nieuwe Nokia 5230 met Navigatie had aangeschaft wat me wel makkelijk leek voor onderweg.
Bleek na 3 weken dat ik de telefoon niet meer kon opladen.

Via Dynafix contact gelegd om de telefoon ter reparatie aan te bieden.
Alles ingevuld en bijgevoegd en de telefoon naar hun reparatie afdeling gestuurd.

Na 3 weken krijg ik de telefoon van de reparatie afdeling terug met als opmerking "vochtschade geconstateerd".
Wat een afknapper en kort door de bocht van Dynafix. De telefoon is nooit in aanraking geweest met vocht.

Nog wat mailtjes aan hen gestuurd over deze reparatie omschrijving, maar dit is een eindeloze discussie welke je als consument niet kan winnen.

Al met al ben ik nu € 142.00 lichter door er even vochtschade van te maken wat niet binnen de garantie valt van het toestel. Dit had ik zelf wel in kunnen vullen.

Ik ben zeer teleurgesteld in Dynafix om zich er zo goedkoop van af te doen.
Heb dus nog steeds een Nokia 5230 welke niet oplaad.

iRMABOLC8107731

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: dynafix

Ongelezen bericht door jlthkoch »

sjekkie64 schreef: Na 3 weken krijg ik de telefoon van de reparatie afdeling terug met als opmerking "vochtschade geconstateerd".
Wat een afknapper en kort door de bocht van Dynafix. De telefoon is nooit in aanraking geweest met vocht.
Beste Sjekkie, dat komt wel vaker voor bij Dynafix!

Ik heb precies hetzelfde gehad: Een Siemens-toestel van één dag oud, dat na de eerste keer opladen al een flikkerende verlichting had. Had -volgens Dynafix- ook vochtschade. Reparatie kostte meer dan dat het toestel gekost had. Wat er bij Dynafix aan de hand is weet ik niet, maar ze hebben op zijn minst een monteur die aan een brilletje toe is of er met de pet naar gooit. :D Uiteindelijk van leverancier (AH) een nieuw toestel gekregen.

Ik adviseer je met je klacht terug te gaan naar bol.com, zij zijn de verkoper en moeten dit oplossen.

Ik zou een mailtje sturen aan [email protected], dat is de directeur Daniël Ropers.

Deze zorgt ervoor dat je klacht op een goede manier wordt opgelost!
(Zelf ervaring mee: Daar waar bij andere bedrijven de directeur niet zou reageren, doet hij dit wel vrijwel direct. En belangrijker: Je klacht wordt opgelost! en als het een beetje meezit staat er daarnaast volgende week een grote bos bloemen bij je op tafel! :wink: )

Laat even hier weten hoe het is opgelost!

sjekkie64
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 okt 2010 18:27

Re: dynafix

Ongelezen bericht door sjekkie64 »

Beste jlthkoch

Bedankt voor je reactie heb je advies opgevolgd en nu afwachten hoe Bol.com reageert. Echt niet normaal van Dynafix. Als ik zo met mijn klanten om zou gaan kon ik de deur wel sluiten.

Houd je op de hoogte. 8)

Gr Sjekkie

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: dynafix

Ongelezen bericht door jlthkoch »

sjekkie64 schreef:Beste jlthkoch

Bedankt voor je reactie heb je advies opgevolgd en nu afwachten hoe Bol.com reageert. Echt niet normaal van Dynafix. Als ik zo met mijn klanten om zou gaan kon ik de deur wel sluiten.

Houd je op de hoogte. 8)

Gr Sjekkie
Beste Sjekkie,

Fijn dat ik je op weg heb kunnen helpen met mijn advies en dat je dit even laat weten.

Uiteraard wel even rekening houden met het feit dat het nu weekend is en ik denk dat hij vandaag niet werkt. Je zal waarschijnlijk maandagochtend een reactie krijgen (tenzij Daniël vrij is of de hele dag in vergadering zit) en in de loop van de volgende week neemt men (telefonisch of via de email) contact met je op.

Het zou me verbazen als je in de loop van de volgende week niet komt melden hier dat je probleem is opgelost. Ik schat in dat je je toestel terug moet sturen en een nieuwe krijgt.

Als je zelf gewoon rustig en redelijk blijft dan komt het echt wel goed.

Met vriendelijke groet,
John.

Janneke1991
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 okt 2010 16:05

Re: dynafix

Ongelezen bericht door Janneke1991 »

ik heb dat dus ook.
mijn nokia n97 mini is al 3 weken weg en ik heb ze opgebeld krijg je de hele tijd een superirritant wachtdeuntje en na 15 minuten krijg je ze pas te pakken.
Melden ze me dat die naar nokia is gestuurd en dat ze neit weten wanneer ik hem terugkrijg.
Leuk nu krijg ik ook nog te horen dat t for telecom failliet is en dat ik misschien wel naar mijn telefoon kan fluiten!
FIJN!:S :evil: :evil: :evil:

sjekkie64
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 okt 2010 18:27

Re: dynafix

Ongelezen bericht door sjekkie64 »

nou john,

bijna inmiddels een week verder en nog geen reactie.

Daniel zal we vrij zijn :?:

Ik wacht nog maar ff er zit niets anders op.

Gr

MikiT
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 okt 2010 21:51

Re: dynafix

Ongelezen bericht door MikiT »

Ik heb tot nu toe gemengde gevoelens over DynaFix.
Eerste keer dat ik Blackberry 9700 opstuurde, was voor de levensduur van batterij. Vervanging van batterij verhielp het probleem niet.
Mij werd verteld door een medewerker van the Phonehouse dat ze een component hadde vervangen en software update gedaan.
Online (op de dynafix site) heb ik gecontroleerd of dat ook echt is gebeurd.
Er stond op het status formulier dat er alleen een software update is gedaan.
Ik had na een week mijn blackberry weer terug.

De week daarna blackberry weer opgestuurd, omdat klacht natuurlijk niet verholpen is.
Elke keer dat ik op internet zit, check ik de status van de reparatie.
Ik heb hem een week geleden opgestuurd.
Sinds vandaag staat er "wachten op omruil". Nu heb ik op meerdere forums gelezen dat dit een hele lange tijd kan duren (4 weken), voordat de omruil plaats vindt.

Heeft dit te maken met de levertijd van blackberry aan dynafix die dan de nieuwe toestel weer terug naar de phonehouse stuurt, waar ik het kan ophalen?
Het is toch logischer om me een nieuw toestel vanuit the phonehouse aan mij te geven?
Als ik er een van dynafix krijg, is dit een nieuwe of geven ze me een ander minder defecte toestel of een defecte blackberry die zogezegd gemaakt is?

Op de site staat namelijk dat ze aan recyclen doen, dus dat betekent ook het hergebruiken van defecte apparaten.

Ik ben nu heel benieuwd hoelang het gaat duren en waarom en wat voor toestel ik krijg na de reparatie. Alle verhalen die ik hier lees, heeft me niet veel hoop gegeven op een goede afloop...

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: dynafix

Ongelezen bericht door jlthkoch »

sjekkie64 schreef:nou john,

bijna inmiddels een week verder en nog geen reactie.

Daniel zal we vrij zijn :?:

Ik wacht nog maar ff er zit niets anders op.

Gr
Beste Sjekkie,

Jammer dat het nog niet is opgelost!
Ik weet dat Daniël niet vrij is deze week, hij heeft iemand anders (die ik in een ander topic ook naar hem hem doorverwezen) namelijk gelijk geholpen.... vreemd!
Ja, er zit niets anders op dan afwachten en anders desnoods nog een keer (hetzelfde) bericht sturen.

Gr., John.

Gesloten