Krijgt u ook geen kopy van bankafschriften en betalingen ik heb totaal geen inzicht van in en uitgaven
Ik word behandeld als klein kind ben 66 jaar en krijg leefgeld 42.50 euro ik ben roker heb je ook negatieve ervaring met Omega?meld je schaam je niet
R H
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] stichting omega beheer
stichting omega beheer
Laatst gewijzigd door roehart62 op 22 sep 2010 13:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: stichting omega beheer
Zoals mijn eerste bericht heb ik kleinkinderen en kinderen kan ze niets geven
ik heb een tegen budget ingediend waaruit blijkt dat mijn leefgeld stukken hoger kan maar ze leggen dat naast zich neer.
Heb je ook een probleem met dit bedrijf meld je schaam je niet .
R.H
ik heb een tegen budget ingediend waaruit blijkt dat mijn leefgeld stukken hoger kan maar ze leggen dat naast zich neer.
Heb je ook een probleem met dit bedrijf meld je schaam je niet .
R.H
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 5#p1030215
er is al een topic over Omega Beheer, neem maar eens contact op met Walter.
Als het niet lukt kan dat ook via mij, dan stuur ik het door.
er is al een topic over Omega Beheer, neem maar eens contact op met Walter.
Als het niet lukt kan dat ook via mij, dan stuur ik het door.
-
Walter Reupkes
Hallo Heer Roehart.
Ik heb de zelfde problemen en ik ben een rechtszaak begonnen tegen deze geld piraten.
Ik denk dat het handig is dat u mij een keer maild want ik wil op korte termijn alle gedupeerde bij elkaar laten komen en kijken wat we kunnen doen tegen omega beheer.
mail mij maar op [email protected] graag hoor ik spedig van u.
Vriendelijke groet Walter Reupkes
Ik heb de zelfde problemen en ik ben een rechtszaak begonnen tegen deze geld piraten.
Ik denk dat het handig is dat u mij een keer maild want ik wil op korte termijn alle gedupeerde bij elkaar laten komen en kijken wat we kunnen doen tegen omega beheer.
mail mij maar op [email protected] graag hoor ik spedig van u.
Vriendelijke groet Walter Reupkes