LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Offerte rotpunkt keuken, graag jullie mening

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
lien

Offerte rotpunkt keuken, graag jullie mening

Ongelezen bericht door lien »

Hallo allemaal,
Na een tijd lang keukens bekijken, offertes laten maken en veel op het forum zitten lezen heb ik nu eindelijk een offerte waarvan ik denk dat het een goeie is maar nu wil ik graag jullie mening.
De keuken is L-vormige rotpunkt keuken, met gelakte zwarten frontjes. Al het apparatuur is van zanussi. Ik wil er wel even bij vermelden dat dit een budget keuken is.
De opstelling is 45cm ladenkast 9lades), oven/inductie kookplaat, vaatwasser, hoekkast met twee uitrekbare plateaus, 90 cm spoelbak kast met deurtjes, koelvriescombi kast. Boven de hoekkast en spoelbak komen dan 3 bovenkastjes 1 van 90cm en de andere iets kleiner, maar dat de lijnen doorlopen.
Zoals ik had gezefd is alle app, dus de inductie kookplaat, oven, afzuigkap, vaatwasser, koel/vries. Er zit ook nog een daalderop quooker bij.
Ik heb een kunstof grijs/zilver werkblad en alles bij elkaar kost de keuken 7500 (meubels 2925, blad 1170, app 2745). Dat zal dan ook inclusief montage zijn omdat ik ook mijn vloer daar koop en laat leggen (vloer zit niet bij de prijs)
Over het algemeen ben ik tevreden over de opstelling en de keuken ik twijfel alleen nog of ik onder mijn spoelbak een lade kast moet nemen want in de originele offerte zat of een gewoon kastje. Lade kast is wel mooier maar kost ook weer 600 euro meer en ik vroeg me af of dat wel zo praktisch is met de spoelbak en chiffon enzo.

Wat vinden jullie ervan?

Met vriendelijke groet Lien en alvast bedankt voor de reactie

zelfstandigste

Re: Offerte rotpunkt keuken, graag jullie mening

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

De keuken is L-vormige rotpunkt keuken, met gelakte zwarten frontjes. Al het apparatuur is van zanussi. Ik wil er wel even bij vermelden dat dit een budget keuken is.
Had u niet hoeven te vermelden, kenners weten dat aan de hand van de opsomming... 8)

Ik zou u wel adviseren de ladekast voor het spoeldeel er te pogen "bij te praten". Vraag wel even na of de plaatsing er echt bij zit en of dit "plaatsen en aansluiten" is, daar wordt vaak vaag over gedaan :wink:

Kortom ziet er uit als een nette prijs...

p.s. de lade-spoel-kasten van Rotpunkt hebben een uitsparing in de lade voor de syphon, is netjes te doen qua plaatsing, maar 600 euro zou ik voor de minimale ruimtewinst niet over hebben!

Gesloten