LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Fletcher/Karweibon
Fletcher/Karweibon
Hallo allemaal,
lees hier meer over de moeilijkheden met boeken van een hotel met een bon. Ik heb vorig jaar een bon gekocht via de Karwei om een keer een weekend samen weg te kunnen. De bon is nog tot 1 november geldig, maar de weekenden die wij konden/kunnen zijn/waren steeds vol . Dit terwijl als je gewoon wilt boeken voor de volle prijs dat wel kan, maar niet via de actie. Nu kunnen wij alleen maar de weekenden en hebben dus een probleem. Ik heb al een aantal mails naar de gastensupport van Fletcher gestuurd, maar zij komen je op geen enkele wijze tegemoet. Zijn zelfs zo klantonvriendelijk dat ze je niet eens met je naam die je onder je mail hebt staan, aanschrijven. Maar oké dat tot daaraan toe. Maandag zag ik opeens dat er aankomend weekend (het enige weekend voor november dat voor ons nog mogelijk is) een plekje was. Toen ik dat meteen ging boeken, ontbijtje, dinertje erbij...duw op de knop. Krijg ik de melding dat het hotel al niet meer mogelijk is. Ik vind het ONGELOFELIJK !!! Ik zit ieder uur weer te kijken of er iets vrij is gekomen, dat lijkt me niet helemaa normaal. Is er wat vrij heb je nog pech, net voor je neus weer weg... Als je de bon koopt krijg je er een mooi boekje bij met keuze uit 36 hotels, wat keuze??? Aangezien ze bij Fletcher helemaal NIKS doen, gaan we Radar benaderen om te kijken of we dit in het programma kunnen krijgen. Voor ons in ieder geval nooit meer een Fletcher hotel!
Via hen komen de bonnen bij vakantieveiling, Karwei enz. wel in de verkoop. Als je dan iets wilt boeken is het niet mogelijk en kun je je bon weggooien. Kan me niet voorstellen dat Fletcher blij is met deze reclame.
Groetjes
MJ
lees hier meer over de moeilijkheden met boeken van een hotel met een bon. Ik heb vorig jaar een bon gekocht via de Karwei om een keer een weekend samen weg te kunnen. De bon is nog tot 1 november geldig, maar de weekenden die wij konden/kunnen zijn/waren steeds vol . Dit terwijl als je gewoon wilt boeken voor de volle prijs dat wel kan, maar niet via de actie. Nu kunnen wij alleen maar de weekenden en hebben dus een probleem. Ik heb al een aantal mails naar de gastensupport van Fletcher gestuurd, maar zij komen je op geen enkele wijze tegemoet. Zijn zelfs zo klantonvriendelijk dat ze je niet eens met je naam die je onder je mail hebt staan, aanschrijven. Maar oké dat tot daaraan toe. Maandag zag ik opeens dat er aankomend weekend (het enige weekend voor november dat voor ons nog mogelijk is) een plekje was. Toen ik dat meteen ging boeken, ontbijtje, dinertje erbij...duw op de knop. Krijg ik de melding dat het hotel al niet meer mogelijk is. Ik vind het ONGELOFELIJK !!! Ik zit ieder uur weer te kijken of er iets vrij is gekomen, dat lijkt me niet helemaa normaal. Is er wat vrij heb je nog pech, net voor je neus weer weg... Als je de bon koopt krijg je er een mooi boekje bij met keuze uit 36 hotels, wat keuze??? Aangezien ze bij Fletcher helemaal NIKS doen, gaan we Radar benaderen om te kijken of we dit in het programma kunnen krijgen. Voor ons in ieder geval nooit meer een Fletcher hotel!
Via hen komen de bonnen bij vakantieveiling, Karwei enz. wel in de verkoop. Als je dan iets wilt boeken is het niet mogelijk en kun je je bon weggooien. Kan me niet voorstellen dat Fletcher blij is met deze reclame.
Groetjes
MJ
Re: Fletcher/Karweibon
Ik heb ook zo'n Fletcher/Karwei bon. Eerst het hotel gebeld of er kamers vrij waren en dit was geen enkel probleem. Toen via de site proberen te boeken, en volgens de site had het betreffende hotel geen kamers vrij. Het hotel weer gebeld en telefonisch geboekt/// last minute aanbieding zei men///. De Fletcher/Karwei bon wel meegenomen en dit verhaal even aangekaart. De medewerker van het hotel die ons te woord stond zei letterlijk "zulke bonnen kun je beter niet kopen, je kunt beter een last minute aanbieding reserveren"
Nou vraag ik je.... Karwei verkoopt Fletcher bonnen, en Fletcher medewerkers vertellen je dat je zo'n bon beter niet kunt kopen. Mooie actie.........
1 1/2 week na de vakantie worden we gebeld door iemand van Fletcher met een mooie aanbieding omdat we in een Fletcher hotel hebben overnacht.. Weer zo'n mooie actie zeker, nee bedankt.
Later gebeld met Karwei of ik mijn geld terug kan krijgen, want Karwei heeft mij toch iets verkocht waar ik niks mee kan. Medewerker van Karwei zegt dat ze niet terug betalen, maar dat er twee medewerkers van Karwei zijn met het zelfde probleem. Karwei gaat voor mij en de twee medewerkers contact opnemen met Fletcher, en even later word ik teruggebeld dat Fletcher mij gaat bellen.
Nou ik ben teruggebeld. Nee hoor, terugbetalen doen we niet maar ik kan nu wel een kamer voor U reserveren. Mag ik bedanken??? mijn vakantie is al voorbij.
Wat een WAARDELOZE actie, zo'n bon kost maar een paar euro's maar het gaat mij om het idee.
Als Karwei een beetje klantvriendelijk is betalen ze alle gedupeerden terug, zij zijn immers de verkopers van deze bonnen. Als Karwei verstandig is verkopen ze nooit geen Fletcher bonnen meer.
Fletcher???? Nooit meer !!!!!!
BAH!!!!!!
Nou vraag ik je.... Karwei verkoopt Fletcher bonnen, en Fletcher medewerkers vertellen je dat je zo'n bon beter niet kunt kopen. Mooie actie.........
1 1/2 week na de vakantie worden we gebeld door iemand van Fletcher met een mooie aanbieding omdat we in een Fletcher hotel hebben overnacht.. Weer zo'n mooie actie zeker, nee bedankt.
Later gebeld met Karwei of ik mijn geld terug kan krijgen, want Karwei heeft mij toch iets verkocht waar ik niks mee kan. Medewerker van Karwei zegt dat ze niet terug betalen, maar dat er twee medewerkers van Karwei zijn met het zelfde probleem. Karwei gaat voor mij en de twee medewerkers contact opnemen met Fletcher, en even later word ik teruggebeld dat Fletcher mij gaat bellen.
Nou ik ben teruggebeld. Nee hoor, terugbetalen doen we niet maar ik kan nu wel een kamer voor U reserveren. Mag ik bedanken??? mijn vakantie is al voorbij.
Wat een WAARDELOZE actie, zo'n bon kost maar een paar euro's maar het gaat mij om het idee.
Als Karwei een beetje klantvriendelijk is betalen ze alle gedupeerden terug, zij zijn immers de verkopers van deze bonnen. Als Karwei verstandig is verkopen ze nooit geen Fletcher bonnen meer.
Fletcher???? Nooit meer !!!!!!
BAH!!!!!!
-
Ik zit met hetzelfde.
Bon kado gehad.
Wil van 16/10 _______17-10 een nachtje weg.
Wat zitten uitpluizen via vakantie reiswijzer wat een beetje leuk fletcher hotel is.
Heb ik wat leuks gevonden na een kleine 2 uur scrollen.
Wil via www.hotelgeschenk.nl/karwei dat hotel boeken, kan dat niet....
Hotel vol? Nee bij niet 1 van de 40+ hotels kan ik boeken.... uhh....
Los boeken kan wel....
Dan is de lol er snel af.
Was het enige weekend dat ik nog kon...............
Bon kado gehad.
Wil van 16/10 _______17-10 een nachtje weg.
Wat zitten uitpluizen via vakantie reiswijzer wat een beetje leuk fletcher hotel is.
Heb ik wat leuks gevonden na een kleine 2 uur scrollen.
Wil via www.hotelgeschenk.nl/karwei dat hotel boeken, kan dat niet....
Hotel vol? Nee bij niet 1 van de 40+ hotels kan ik boeken.... uhh....
Los boeken kan wel....
Dan is de lol er snel af.
Was het enige weekend dat ik nog kon...............
Aan Fletcher
Heden 12-10 getracht via Uw speciale Fletcher website met een hotelbon een kamer voor de 16de te reserveren. Edoch bij veel hotels is de zaterdag de 16de als niet beschikbaar aangegeven ondanks bij controle er overal kamers genoeg beschikbaar zijn. Dit blijft gewoon naar oplichting rieken.
Dit is geen stijl.
Zal dan ook TROS Radar hier ook weer op attenderen.
Wacht Uw reactie spoedig per omgaand af.
Groetend,
Arno
Antwoord van Fletcher 12-10:
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Wij zullen zo spoedig mogelijk een inhoudelijke reactie geven op deze e-mail.
Afhankelijk van de inhoud hiervan zullen wij binnen maximaal 2 weken reageren.
Met vriendelijke groet,
Gastensupport Fletcher Hotels
Iedereen mag invullen wat die er van denkt!!!!!!!!
Heden 12-10 getracht via Uw speciale Fletcher website met een hotelbon een kamer voor de 16de te reserveren. Edoch bij veel hotels is de zaterdag de 16de als niet beschikbaar aangegeven ondanks bij controle er overal kamers genoeg beschikbaar zijn. Dit blijft gewoon naar oplichting rieken.
Dit is geen stijl.
Zal dan ook TROS Radar hier ook weer op attenderen.
Wacht Uw reactie spoedig per omgaand af.
Groetend,
Arno
Antwoord van Fletcher 12-10:
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Wij zullen zo spoedig mogelijk een inhoudelijke reactie geven op deze e-mail.
Afhankelijk van de inhoud hiervan zullen wij binnen maximaal 2 weken reageren.
Met vriendelijke groet,
Gastensupport Fletcher Hotels
Iedereen mag invullen wat die er van denkt!!!!!!!!
@Marijnissen, DHC bedoelt iemand anders.
Het is heel simpel. Op al die "bonnenklanten" zitten ze niet te wachten. Die kosten alleen maar geld als ze op komen dagen. Komen ze niet dan hebben ze toch wat (kleinigheidje) via de Gamma binnengekregen zonder kosten gemaakt te hebben.
Niets is gratis in deze wereld. Iemand moet het betalen.
Het is heel simpel. Op al die "bonnenklanten" zitten ze niet te wachten. Die kosten alleen maar geld als ze op komen dagen. Komen ze niet dan hebben ze toch wat (kleinigheidje) via de Gamma binnengekregen zonder kosten gemaakt te hebben.
Niets is gratis in deze wereld. Iemand moet het betalen.
-
Ja maar dan moeten ze het gewoon niet doen.
Ik heb daar niks mee te maken.
Gaat me niet eens om het geld maar om het principe.
Het enige wat karwei er mee van doen heeft is dat het daar verkocht is of bij de gamma, kruidvat etc etc.
Voor de rest is het een doosje met fletcher hotel geschenk erop,
De 37 fletcher hotels boekje en dat je daar een nacht kan boeken.
Nadeel is:
Je kan maar 4 weken van tevoren boeken oke dat kan.
Hoe is het nu gegaan?
Ik open die box, 37 hotels, ik google 2 uur naar een leuk hotel, kom ik bij dat hotel uit, zit vol, nee want er is nog te boeken via internet.
Die kamers worden niet vrijgesteld...
Alle andere 36 hotels ook.......... Dus kan er geen ruk mee en is een beetje een soort van misleiding.
Op 37 hotels moeten er dan toch altijd wel 20+ te boeken zijn of elke kamer moet vol zijn omdat NL is overstroomt....
Ik heb gemailt en ze zeggen:
Geachte heer Marijnissen,
Helaas hebben wij gaan kamers meer beschikbaar voor hotel Zeeduin voor 16 oktober met de Karwei voucher, Dit komt omdat wij per dag een aantal kamers hiervoor beschikbaar stellen en helaas is komend weekend niet meer mogelijk via de Karwei actie,
En het klopt inderdaad dat er nog enkele kamers nog wel gewoon boekbaar is, maar dus niet met actie te boeken is.
Helaas kunt u alleen komend weekend, misschien dat u een andere keuze voor hotel kunt maken.
Helaas is het niet mogelijk in Hotel Zeeduin.
Met vriendelijke groet,
Ander hotel? Nee alles ,maar dan ook alles zit vol dus dat kan niet.
Heb ze terug gemailt+ CC naar het hoofdkantoor.
Is net zoiets als een 4 gangen menu voor 30€ bon die in te leveren is bij het desbetreffende restaurant.
Sorry meneer de tafels om zon korting bon bij in te leveren zitten vol.
U kunt wel plaats nemen aan een van die andere 20 tafels en een menu nemen dat gewoon 60€ kost......Dat pik je ook niet.
Fletcher verkoopt een hotelovernachting waarbij jezelf mag kiezen in een van de 37 hotels maar in de praktijk is er nouwelijks plek omdat ze de kamers niet beschikbaar stellen om de kamers voor het volle pond te verkopen.
Is best maar dan moeten ze geen actie verpakking verkopen.
In elk geval was de 1e reacktie snel, nu niks meer gehoort.
Laat nog wel weten hoe ze het oplossen.
Ik heb daar niks mee te maken.
Gaat me niet eens om het geld maar om het principe.
Het enige wat karwei er mee van doen heeft is dat het daar verkocht is of bij de gamma, kruidvat etc etc.
Voor de rest is het een doosje met fletcher hotel geschenk erop,
De 37 fletcher hotels boekje en dat je daar een nacht kan boeken.
Nadeel is:
Je kan maar 4 weken van tevoren boeken oke dat kan.
Hoe is het nu gegaan?
Ik open die box, 37 hotels, ik google 2 uur naar een leuk hotel, kom ik bij dat hotel uit, zit vol, nee want er is nog te boeken via internet.
Die kamers worden niet vrijgesteld...
Alle andere 36 hotels ook.......... Dus kan er geen ruk mee en is een beetje een soort van misleiding.
Op 37 hotels moeten er dan toch altijd wel 20+ te boeken zijn of elke kamer moet vol zijn omdat NL is overstroomt....
Ik heb gemailt en ze zeggen:
Geachte heer Marijnissen,
Helaas hebben wij gaan kamers meer beschikbaar voor hotel Zeeduin voor 16 oktober met de Karwei voucher, Dit komt omdat wij per dag een aantal kamers hiervoor beschikbaar stellen en helaas is komend weekend niet meer mogelijk via de Karwei actie,
En het klopt inderdaad dat er nog enkele kamers nog wel gewoon boekbaar is, maar dus niet met actie te boeken is.
Helaas kunt u alleen komend weekend, misschien dat u een andere keuze voor hotel kunt maken.
Helaas is het niet mogelijk in Hotel Zeeduin.
Met vriendelijke groet,
Ander hotel? Nee alles ,maar dan ook alles zit vol dus dat kan niet.
Heb ze terug gemailt+ CC naar het hoofdkantoor.
Is net zoiets als een 4 gangen menu voor 30€ bon die in te leveren is bij het desbetreffende restaurant.
Sorry meneer de tafels om zon korting bon bij in te leveren zitten vol.
U kunt wel plaats nemen aan een van die andere 20 tafels en een menu nemen dat gewoon 60€ kost......Dat pik je ook niet.
Fletcher verkoopt een hotelovernachting waarbij jezelf mag kiezen in een van de 37 hotels maar in de praktijk is er nouwelijks plek omdat ze de kamers niet beschikbaar stellen om de kamers voor het volle pond te verkopen.
Is best maar dan moeten ze geen actie verpakking verkopen.
In elk geval was de 1e reacktie snel, nu niks meer gehoort.
Laat nog wel weten hoe ze het oplossen.
Maar meneer Marijnissen U verwacht iets onmogelijks. U wilt niets of weinig betalen voor iets wat echt geld kost. Dit weet je toch als je die bon in ontvangst neemt ?
Sinterklaas bestaat niet.
-
Maar meneer Marijnissen U verwacht iets onmogelijks. U wilt niets of weinig betalen voor iets wat echt geld kost.
1 . Nee, want ik heb dit kado gehad.
2. Nee ze bieden dit zelf aan, hun verkopen het, niet ik!
En wat dan nog. Als een krat bavaria bier 8€ kost en met kortingsbon
kost hij de helft dan nog moet je gewoon een krat bavaria bier krijgen.
En niet: tja we hebben nog wel die kratten bavaria en de bon geld ook nog.
Maar de kratten die bij die actie horen verkopen we alleen tegen de volle mep.
Als ik geen bon had en ik wou weg dan boekte ik normaal.
Maar dat is het punt niet, ze verkopen iets, wat uiteindelijk niet te boeken is.
Als jouw garage je aanbied een bon: grote beurt voor maar... €.
En zij zeggen sorry komende 10 jaar geen tijd wat dan?
Maar als je normaal betaald dan wel?
Of je doet de actie goed, of helemaal niet.
Dit is eerder oplichting.
Dit weet je toch als je die bon in ontvangst neemt ?
Nee had zon bon nog nooit gezien of wetende wat hij kost.
Was zoals vermeld kado.
Verder verloopt de bon eind deze maand....
Echt wel, hij geeft en neemt:
http://www.youtube.com/watch?v=bV94tch4dMQ
1 . Nee, want ik heb dit kado gehad.
2. Nee ze bieden dit zelf aan, hun verkopen het, niet ik!
En wat dan nog. Als een krat bavaria bier 8€ kost en met kortingsbon
kost hij de helft dan nog moet je gewoon een krat bavaria bier krijgen.
En niet: tja we hebben nog wel die kratten bavaria en de bon geld ook nog.
Maar de kratten die bij die actie horen verkopen we alleen tegen de volle mep.
Als ik geen bon had en ik wou weg dan boekte ik normaal.
Maar dat is het punt niet, ze verkopen iets, wat uiteindelijk niet te boeken is.
Als jouw garage je aanbied een bon: grote beurt voor maar... €.
En zij zeggen sorry komende 10 jaar geen tijd wat dan?
Maar als je normaal betaald dan wel?
Of je doet de actie goed, of helemaal niet.
Dit is eerder oplichting.
Dit weet je toch als je die bon in ontvangst neemt ?
Nee had zon bon nog nooit gezien of wetende wat hij kost.
Was zoals vermeld kado.
Verder verloopt de bon eind deze maand....
Echt wel, hij geeft en neemt:
http://www.youtube.com/watch?v=bV94tch4dMQ
-
Via google het bestaan van dit topic gevonden hier ook een slachtoffer.
En dat kan allemaal maar.
En dat kan allemaal maar.
Mijn ouders hadden ook deze bon van de Karwei. Ze hebben begin vorige week geboekt en hebben afgelopen zondag op maandag de overnachting gehad. Is allemaal prima verlopen, reservering verliep via internet. Hotel was enigzins gedateerd maar wel schoon.
Naam van het Hotel weet ik zo niet meer maar het was in het Oosten van het land vlak bij de duitse grens.
Naam van het Hotel weet ik zo niet meer maar het was in het Oosten van het land vlak bij de duitse grens.
Wij waren heel tevreden over fletcher hotel en de behandeling met de bon.
Ook wij hadden 4 bonnen, die half oktober nog niet waren besteed. We hadden besloten de laatste dinsdag , woensdag en donderdag van oktober naar Ameland te gaan. Op de Fletcher Karwei site was alleen de woensdag nog vrij. Naar het hotel gebeld, deze hebben toen de andere bon op een andere datum gezet, waar nog wel plaats was voor een karweikamer en na boeking over geboekt naar de gewenste datum. Toen hadden we nog 2 bonnen over. Op de Bonnefooi onze dochter meegenomen. Neen, karweiplaatsen waren er niet meer, maar bonnen weer ingeleverd en zij hebben het weer op openstaande data ingepland en daarna gewijzigd naar de gewenste data, dus hadden we toch nog onze bonnen besteed.
Vervolgens hadden we 3 vakantieveiling dinerbonnen voor fletcher hotel. Deze konden we inleveren en mijn dochter kon met deze ene bon voor 2 twee avonden eten. Petje af voor deze oplossing. Eigenlijk moet je iets verder denken. Als het hotel de kamers vrij heeft dacht ik, willen ze graag die bezetten met de bonhouders, wat logisch is, anders gaan ze naar ander hotel. Gelukkig werkte het ook zo.
Ook wij hadden 4 bonnen, die half oktober nog niet waren besteed. We hadden besloten de laatste dinsdag , woensdag en donderdag van oktober naar Ameland te gaan. Op de Fletcher Karwei site was alleen de woensdag nog vrij. Naar het hotel gebeld, deze hebben toen de andere bon op een andere datum gezet, waar nog wel plaats was voor een karweikamer en na boeking over geboekt naar de gewenste datum. Toen hadden we nog 2 bonnen over. Op de Bonnefooi onze dochter meegenomen. Neen, karweiplaatsen waren er niet meer, maar bonnen weer ingeleverd en zij hebben het weer op openstaande data ingepland en daarna gewijzigd naar de gewenste data, dus hadden we toch nog onze bonnen besteed.
Vervolgens hadden we 3 vakantieveiling dinerbonnen voor fletcher hotel. Deze konden we inleveren en mijn dochter kon met deze ene bon voor 2 twee avonden eten. Petje af voor deze oplossing. Eigenlijk moet je iets verder denken. Als het hotel de kamers vrij heeft dacht ik, willen ze graag die bezetten met de bonhouders, wat logisch is, anders gaan ze naar ander hotel. Gelukkig werkte het ook zo.
-
Wij zitten ook met 6 bonnen waarmee we met kinderen niets kunnen omdat er geen kamers beschikbaar zijn op dagen dat de kinderen vrij zijn.
MAAR ik heb een leuke suggestie met het oog op de feestdagen:
reserveer op een doordeweekse dag een kamer en doe deze een DAKLOZE kado.
Kan die ook eens lekker in bad.
MAAR ik heb een leuke suggestie met het oog op de feestdagen:
reserveer op een doordeweekse dag een kamer en doe deze een DAKLOZE kado.
Kan die ook eens lekker in bad.
Wij hebben hartstikke goede ervaringen met de bonnen van zowel Kruidvat als van Karwei. Mijns inziens kun je geen hoge eisen stellen als je zulke goedkope bonnen koopt. Natuurlijk gooien zij hun hotels niet volledig open voor dit soort acties, die zijn er juist om lege dagen op te vullen.