LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Vangpagina code 2000

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: KPN Vangpagina code 2000

Ongelezen bericht door tennis »

Misschien kan je hier eens je klacht neerleggen:


http://www.klachtenoplossing.nl/kpn/kla ... verbroken/

Gringolio
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 sep 2010 11:32
Locatie: Lelystad

Re: KPN Vangpagina code 2000

Ongelezen bericht door Gringolio »

Thanks Tennis, heb zojuist gereageerd op dat bericht, gevraagd of het bij die mensen wel ooit opgelost is. Hoop dat ze een simpele oplossing hebben, maar ben er bang voor... Zelf had ik ook al een onderwerp gepost op die site, http://www.klachtenoplossing.nl/kpn/kla ... code-2000/

Heb het idee dat dit forum meer invloed heeft dan die bij KlachtEnOplossing, maar aangezien het publiek maken de enige manier lijkt te zijn om aandacht van KPN te krijgen denk ik hoe meer hoe beter...

Ook bij Consuwijzer is deze klacht inmiddels geregistreerd, de Geschillencommissie kan pas na een bepaalde tijd dus die komt waarschijnlijk over een maandje in het spel. Helaas. Liever zou ik gewoon internet hebben :(

Gringolio
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 sep 2010 11:32
Locatie: Lelystad

Re: KPN Vangpagina code 2000

Ongelezen bericht door Gringolio »

:evil: Gaat 'm weer niet worden vandaag denk ik... KPN pleeeease bel me nou terug en typ mijn adres even in het systeem zodat deze stress en ontzettende overlast afgehandeld kan worden... Of laat me tenminste weten wat er al allemaal gedaan is en nog gaat worden, dat zou ook al wat onbegrip weghalen...

Mocht het op miraculeuze wijze toch nog allemaal goedkomen zal ik dat meteen posten hier (dan kan het vanaf thuis, oeh wat klinkt dat heerlijk). Maar mijn (alweer 29 dagen) groeiende ongeloof zegt..: Tot maandag, prettig weekend!

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: KPN Vangpagina code 2000

Ongelezen bericht door tiptoo »

:mrgreen: nou van mij kon kpn de hik krijgen hoor er zijn denk wel in de provincie waar je zit meer providers?? dit is toch aso.

Gringolio
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 sep 2010 11:32
Locatie: Lelystad

Re: KPN Vangpagina code 2000

Ongelezen bericht door Gringolio »

Dag 32 met melding "Probeer het over 4 uur nog eens, als het dan nog niet werkt bel dan 0900-0244"...

Nog niet teruggebeld door KPN... Wanneer zou ik zelf weer moeten gaan bellen..? Zucht snik... :cry:

Kennelijk zijn er geen andere aanbieders die niet via het KPN kopernetwerk gaan op mijn adres Tiptoo, dus vooralsnog blijf ik hopen op een helder moment van een medewerker die ook nog een minuut de tijd neemt om het juiste adres in te typen... Hoop doet leven..?

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: KPN Vangpagina code 2000

Ongelezen bericht door tiptoo »

nou mag het voor je hopen dat is echt naadje zoals het gaat zeg , hoop dat je het ken terugvorderen althans dat ze het vergoeden dat je al die tijd zonder zit.

Gringolio
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 sep 2010 11:32
Locatie: Lelystad

Re: KPN Vangpagina code 2000

Ongelezen bericht door Gringolio »

Over 't algemeen doet KPN daar niet zo moeilijk over hoor ik overal, maar het moet wel eerst opgelost zijn voordat ze overgaan op tegemoetkomingen... Beetje jammer...

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: KPN Vangpagina code 2000

Ongelezen bericht door tiptoo »

:lol: nou heb wel anders gehoord hoor , tis gewoon rot dat TS zo lang op internet moet wachten siert kpn niet.

Gringolio
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 sep 2010 11:32
Locatie: Lelystad

Re: KPN Vangpagina code 2000

Ongelezen bericht door Gringolio »

Dank voor je opbeurend berichtje Tiptoo... :lol:
De meeste extra kosten die ik nu extra heb krijg ik toch niet vergoed (iedere dag 150 km reizen ipv thuiswerken, 's avonds naar andere werkplek rijden om snel prive-mail te lezen, dagelijks buitenlandse telefoonkosten wat eerst met Skype kon (waar KPN nu goed aan verdient, want de telefoonlijn die ik heb geannuleerd is toch aangesloten, snap nu ook waarom))... Het onterechte abonnementsgeld en misschien nog wat belkosten met 0900-0244 verwacht ik wel terug te krijgen als het ooit nog opgelost wordt :evil: maar de echte grote kosten, het ongemak en de frustratie zullen niet makkelijk vergoed worden... Kan me er al niet meer zo druk om maken, valt in het niet bij de frustratie over de omgang van KPN met deze situatie...

Gringolio
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 sep 2010 11:32
Locatie: Lelystad

Re: KPN Vangpagina code 2000

Ongelezen bericht door Gringolio »

Dag 33 op de KPN Vangpagina - dag 33 waarin KPN mijn oude adres gaat proberen te vervangen door mijn nieuwe.

Gisteravond tegen beter weten in toch nog maar eens met 0900-0244 gebeld om de status van de terugbelafspraak van vorige week dinsdag te achterhalen.

Ze zijn er ècht mee bezig, en ze bellen me ècht terug. Dat was alle informatie die beschikbaar was.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: KPN Vangpagina code 2000

Ongelezen bericht door tiptoo »

Gringolio schreef:
Ze zijn er ècht mee bezig, en ze bellen me ècht terug. Dat was alle informatie die beschikbaar was.
:mrgreen: en dat zal echt niet gebeuren fijn he kpn :mrgreen:

Gringolio
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 sep 2010 11:32
Locatie: Lelystad

Re: KPN Vangpagina code 2000

Ongelezen bericht door Gringolio »

tiptoo schreef: :mrgreen: en dat zal echt niet gebeuren fijn he kpn :mrgreen:
:lol: Gelukkig kunnen we altijd terugvallen op TNT Post :?

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: KPN Vangpagina code 2000

Ongelezen bericht door tiptoo »

Gringolio schreef:

:lol: Gelukkig kunnen we altijd terugvallen op TNT Post :?
:lol:
die is zeker sneller dan kpn :mrgreen:

Gringolio
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 sep 2010 11:32
Locatie: Lelystad

Re: KPN Vangpagina code 2000

Ongelezen bericht door Gringolio »

't Is dat er een trosje katten bij me woont, anders zouden postduiven de meest betrouwbare oplossing bieden :)

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: KPN Vangpagina code 2000

Ongelezen bericht door tiptoo »

Gringolio schreef:'t Is dat er een trosje katten bij me woont, anders zouden postduiven de meest betrouwbare oplossing bieden :)
:lol: :mrgreen: al met al zit je dus nog met de vangpagina , vraag me af waar Brammetje blijft die hier van kpn was :mrgreen:

Gringolio
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 sep 2010 11:32
Locatie: Lelystad

Re: KPN Vangpagina code 2000

Ongelezen bericht door Gringolio »

tiptoo schreef: :lol: :mrgreen: al met al zit je dus nog met de vangpagina , vraag me af waar Brammetje blijft die hier van kpn was :mrgreen:
De weg kwijt geraakt..?
Nog steeds de vangpagina jah, nog een avondje zonder internet dus :cry:

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: KPN Vangpagina code 2000

Ongelezen bericht door tiptoo »

Gringolio schreef:, nog een avondje zonder internet dus :cry:

eigenlijk te gek voor woorden denk dat je gewoon schrikt als je ineens internet hebt :mrgreen:

het siert kpn niet hoe een zooitje ze er van maken. :wink:

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: KPN Vangpagina code 2000

Ongelezen bericht door tennis »

@Gringolio

Je ben nu toch op internet.
Kan je dan vanavond niet van deze verbinding gebruik maken?

Gringolio
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 sep 2010 11:32
Locatie: Lelystad

Re: KPN Vangpagina code 2000

Ongelezen bericht door Gringolio »

Nee, dit is vanuit m'n werk... Maar het is gedetacheerd werk, en bij deze klant zijn sociale sites (waaronder ook hotmail, mijn privémail) afgeschermd. Gelukkig deze Radarsite nog niet. Omdat mail ook streng gescand wordt is het geen goed idee alle privé-mail door te sturen, omdat daar nogal eens spam tussenzit waarvoor ik niet op het matje wil komen.

Nu ga ik sinds mijn verhuizing 1 à 2 keer per week na werktijd naar een kantoor van mijn werkgever, daar kan ik m'n hotmail scannen en de belangrijkste dingen doorsturen naar m'n werkmail.

Houdt dus in dat ik na werktijd naar m'n werk kan rijden om mail te lezen, is niet waar ik op zit te wachten na een werkdag. Lijkt me efficiënter als een KPNner tijdens zijn normale werkdag even m'n oude adres vervangt door het nieuwe (technisch is de verhuizing kennelijk geslaagd, alleen administratief nog niet).

Heb het te druk voor de gevangenis, toch nog een voordeeltje van dit KPN-gelazer :mrgreen:

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: KPN Vangpagina code 2000

Ongelezen bericht door tiptoo »

Gringolio schreef: Lijkt me efficiënter als een KPNner tijdens zijn normale werkdag even m'n oude adres vervangt door het nieuwe (technisch is de verhuizing kennelijk geslaagd, alleen administratief nog niet).

tis toch te gek voor woorden heb je geen juristen in je kennissenkring of anders naar het juridisch loket gaan want zover ik heb begrepen betaal je wel al voor internet wat je niet hebt toch?

ben blij dat ik binnenkort bij kpn weg ben.

Gesloten