LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kwantum " verdien met je kassabon" Schaam je!!!

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
yogibear
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 mei 2008 19:29

Kwantum " verdien met je kassabon" Schaam je!!!

Ongelezen bericht door yogibear »

Als je bij de Kwantum iets koopt kun je je kassabon bij " verdienmetjekassabon.nl" invoeren om punten te sparen. Voor iedere 100 punten ontvang de een waardebon van €5,-.
Vanmorgen een mailtje van Kwantum: Per 1 november worden de spelregels veranderd!! Uiteraard ( duh!) zouden de nieuwe regels meer spaarvoordeel opleveren.
Ja......voor Kwantum ja!!!
Want volgens de nieuwe regels spaar je nu voor korting.........
Vanaf 100 punten krijg je 5% korting op je volgende aankoop!
Vanaf 600 punten zelfs 10% korting op je volgende aankoop!
Hoezo meer voordeel????
Even een rekensommetje:
Ik heb 500 punten gespaard, dat is € 25,- aan waardebonnen.
Ik koop een dekbed van € 50,- en hoef dan nog maar € 25,- te betalen.
Met de nieuwe spelregels krijg ik 5% korting en betaal ik € 37.50.
De punten die je tot nu toe hebt gespaard blijven tot 1 november geldig, en anders komen ze te vervallen!!! Kwantum....ga je een verschrikkelijk potje schamen!!!!
Das eerstegraads oplichting naar je klanten toe!!
Maahaaar......om een vriendelijk ( :twisted: ) gebaar naar de klant te maken, verdubbelt Kwantum de waarde van je huidige punten. ( voor 1 november besteden uiteraard!!)
Leuk gebaar.......ware het niet dat je eerst voor € 100,- moet kopen om vervolgens van je € 5,-...€ 10,- te maken.
Het schijnt slecht te gaan met de kwantum filialen.
Ahum.......raar he....Kwantum. Nog meer van deze zotte acties en je wordt gemeden als de pest! Ik ben er tegenwoordig zo ver mee heen, dat ik zulke winkels boycot!! Van mijn portemonnee wordt niet meer ge(vr)geten!!

Marco37
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 nov 2010 11:00

Re: Kwantum " verdien met je kassabon" Schaam je!!!

Ongelezen bericht door Marco37 »

Ik heb een soortgelijke klacht betreffende "verdien met je kassabon".

Vorig jaar zijn mijn partner en ik gaan samenwonen en zijn we in nieuw huis gaan wonen. Omdat het een nieuw huis betreft moet er natuurlijk vanalles aan gebeuren. Wanden vloeren verlichting etc etc.

Uiteraard moesten we dit doen in een niet al te groot budget en dan kom al snel terecht bij winkels zoals o.a. Kantum. Voor hetgeen wat zij bieden en de markt waarop zij zijn gericht een redelijk goede winkel.

Bij de kwantum slaagde we nogal snel en hebben daar een legio aan spullen aangeschaft. En zo zagen wij "verdien met je kassabon" en dachten wij als we eraan meedoen kunnen we ook een voordeeltje pakken.

Dus trouw hebben we elke keer de bonnen ingevoerd tot ongeveer september dit jaar. Daarna hebben we aankopen voor in het huis uitgestelt door andere kosten. Nu staan we weer voor een aantal aankopen en dachten we laten we eens ons voordeel pakken maar echter komen we nu van een kouwe kermis thuis.

Nu blijkt ons mailaccount een probleem gehad te hebben en hebben we niet alle mail naar behore ontvangen inmiddels is dat opgelost. En daarin kwam ik de nieuwsbrief van Kwantum tegen. Deze was op 23 september en had ik een puntenaantal van 782. Wat op dat moment neerkwam op een tegoedbon van € 39,10. Maar doordat door een technisch probleem de nieuwsbrief te laat hadden gelezen waren onze punten weg. Zelfs onze inlognaam en wachtwoord was veranderd.

Nu hebben wij afgelopen zondag hierop een mail verzonden naar Kwantum en maandag kregen wij netjes een mail terug (wat dat betreft zijn ze snel en netjes). Met de uitleg dat zij tijdig de mail hadden verzonden en dat in hun opgenomen is dat zij niet verantwoordelijk zijn voor het wel of niet aankomen van de mail.

Maar desondanks willen ze ons wel een kadobon sturen t.w.v. € 20,-.
Daardoor voelen we ons genaait want zo word ons wel 50% van het spaar tegoed door de neus geboort.

Nu de vraag, is dit coulant van Kwantum of kopen ze zich hier vrij?
Mogen zij ongevraagt de spelregels veranderen en mogen zij ongevraagt het spaartegoed laten verdwijnen?
Ik heb de voorwaarden doorgelezen en volgens hun voorwaarden mag het. Maar, zijn er geen wetten en regels die hun voorwaarden overtreffen en ze daarmee ongedaan maken?
En zijn er meer klanten van Kwantum die hetzelfde probleem hebben met "verdien met je kassabon"?
Misschien dat radar (bij voldoende klachten) ons kan helpen onze verloren punten weer terug te krijgen?

Nu hebben wij hun voorstel met tegenzin geacepteerd.
Daardoor shoppen we nu weer in andere winkels. En zullen we grote aankopen bij de kwantum 3x overdenken en verder kijken of we elders kunnen krijgen voordat we tot aankoop overgaan. Als vaste/trouwe klant van de kwantum zijn wij hierover zeer ontevreden.

Marco

Gesloten