LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Verhuizing en Nieuw abonnement tegelijkertijd

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Joos Kemp
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 feb 2010 20:25

KPN Verhuizing en Nieuw abonnement tegelijkertijd

Ongelezen bericht door Joos Kemp »

Ik heb 3 jaar Digitenne gehad (tv, internet, vaste telefoon) van KPN. In september 2009 ben ik overgegaan naar een nieuw abonnement (Interactieve TV en internet), in oktober 2009 ben ik naar een andere stad verhuisd. Deze 2 wijzigingen waren blijkbaar te veel voor KPN. Ik heb tot een paar weken geleden een debiteurnummer gehad op beide adressen, werd gefactureerd voor beide abonnementen en gemaakte beloftes (€34,95 p/m ipv €44,95 p/m het eerste jaar + gratis Interactieve "receiver") zijn niet nagekomen. Voor bijna €100 heb ik gebeld met de "Klantenservice" waar ik vanwege de complexiteit van de wijzigingen door 3 afdelingen tegelijk geholpen moest worden. Afdelingen die geheel langs elkaar werken. Het overzicht in facturen, teruggaves, adressen is compleet zoek. Opnieuw bellen om opheldering kost me weer €10-€20... Wie heeft iets soortgelijks meegemaakt en heeft tips hoe ik KPN ertoe kan bewegen al mijn mutaties van de afgelopen 8 maanden op orde te krijgen, haar beloftes voor korting op het abonnement na te komen en te zorgen dat het voortaan niet meer misgaat? Of moet ik wachten tot september 2010 en snel wegwezen....? Welke aanbieder heeft zijn administratie eigenlijk wel op orde?

saasvriend
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mei 2010 18:05

Re: KPN Verhuizing en Nieuw abonnement tegelijkertijd

Ongelezen bericht door saasvriend »

Nou, jij hebt in ieder geval nog werkende zaken. Ik heb nl ook een verhuizing doorgegeven op 4 april van dit jaar. Van de ene provincie naar de andere. Ik wilde per se mijn huidige aansluiting langer laten doorlopen en op het nieuwe adres alvast iets eerder bellen en internet hebben, zodat we naadloos over konden gaan. Geen probleem volgens kpn.
Echter de allereerste bevestigingsbrief was al mis, ik zou op 10 mei (deze datum is uit de lucht komen vallen) worden afgesloten op het huidige adres en aangesloten op het nieuwe terwijl de goede datums zouden zijn 1 juni aansluiten en 7 juni afsluiten.
Gebeld, ok geen probleem we wijzigen dit, maar dan moet deze eerdere melding verwijderd worden. Na een paar dagen een zending van kpn, de experia box voor aansluiting die binnenkort wordt gerealiseerd. Weer gebeld, o, we zien niets in de systemen we gaan het nu wijzigen voor u.
Na een paar dagen een brief in huis, per 10 mei gaat u verhuizen.....
Nu toch onderhand boos geworden, weer gebeld, ja we gaan het regelen, sorry de computer genereerd de brieven automatisch maar hier staat het goed in het systeem hoor. Ik kan u verzekeren dat u op 10 mei nog gewoon kan internetten en bellen op uw oude adres.
Vandaag de bekende druppel, een brief in huis, helaas kan wegens technische oorzaken internet plus bellen niet op uw adres geleverd worden.
Ik enigzins bang weer gebeld, 5 afdelingen aan de lijn gehad en uiteindelijk bij multi support terecht gekomen (nou dan zit je al diep in de organisatie hoor) en nu kreeg ik te horen dat we "gewoon" per 10 mei inderdaad worden afgesloten op het oude adres (waar we dus nog een maand wonen) en aangesloten op het nieuwe (waar we dus niets aan hebben). Ja we zien dat u al heel vaak gebeld heeft maar we kunnen er niets meer aan doen, de systemen laten dat niet toe.....
Je snapt dat ik knap pissig ben op de kpn, moraal van het verhaal, laat je nooit verhuizen door kpn. Laat je afsluiten en een paar dagen later aansluiten op je nieuwe adres, volgens mij een stuk veiliger....

kate778
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 sep 2010 09:50

Re: KPN Verhuizing en Nieuw abonnement tegelijkertijd

Ongelezen bericht door kate778 »

Ik heb vanmiddag hetzelfde gehad, of tenminste... ook gezeik met kpn. Ik heb laatst dit internet abonnement afgesloten en gevraagd of het zonder alle extra's kon, want die heb ik niet nodig. Ja hoor dat kon wel (als ik maar lid word natuurlijk). Nou je merkt het, het abonnement kwam gewoon MET alle extra's waar ik dus ook gewoon voor moest betalen... Dus ik bellen, gelul! Al met al, wilde ik even zeggen dat ik zei tegen de klantenservice, wie betaalt deze gesprekskosten, en dat wilde zij wel doen, omdat zij fout zaten... dus tip, vraag dr om!! succes!

VENCO dropje
Berichten: 382
Lid geworden op: 08 mar 2008 02:41

Re: KPN Verhuizing en Nieuw abonnement tegelijkertijd

Ongelezen bericht door VENCO dropje »

Ga ook verhuizen en wil dus mijn abonnement opzeggen. Systeem ligt eruit. Kan dus niet. Ze beloven me terug te bellen (2 oktober). Dus niet. Bel zelf maar weer. Inmiddels is de datum van opzeggen weer verschoven. Ook is niet duidelijk of alles is opgezegd. kan een klacht indienen via betaald nummer. Uiteiondelijk: het kan ook via de site (zoeken op klachten levert vaak wel een emailadres op) --> wel verstuurd, maar geen reactie ontvangen. Misschien dat er nu iets gebeurd.
Ben benieuwd of ik telefoonkosten terugkrijg en of alles op het juist moment wordt afgesloten.

Gesloten