Sorry maar ik heb nog nooit zo een onzin verhaal gelezenangelique 1979 schreef:Goedeavond,
wat een vreselijke camping is de hengelhoef.
Heb nog nooit zo'n onvriendelijke personeel meegemaakt.Ik ben een week geweest en heb geen een keer goedemorgen,goedemiddag of goedeavond gehoord.Zelfs niet bij het inchecken.
We kwamen aan en alles in de tent was vies en geen enkele tent bij ons in het straatje was compleet.
En als je erom vroeg werdt je afgebekt.
Er is een meertje die vorige week dinsdag werd afgezet ivm een house party op de camping????????niemand die dit wist ,maar we hebben wel betaald voor het meer + zwembad.dat zwembad was elke keer vol omdat mensen van buitenaf ook naar binnen mochten,normaal zou dat niet zo erg zijn maar wel in dit geval omdat het meer werd afgesloten.
jonge lui zijn elke avond lam en vervelend en staan de volgende dag gewoon te werken op de camping.
Jongeren die s'avond staan te hangen en drugs gebruiken op plekken waar de kinderen kunnen spelen.Ook hier wordt niets van gezegt.Ja de ouders die moeten gaan klagen.
Als mensen gaan klagen krijgen ze te horen van de MANAGER ik ben koning en keizer en jullie mogen blij zijn dat je hier op de camping mag verblijven.
Maar we staan niet alleen afgelopen vrijdag was alberto Stegeman van redt mijn vakantie op het terein dus hopen maar dat er wel iets gaat veranderen daar.
Nu denk ik het niet want de oostappengroep reageerd niet inhoudelijk op mijn e-mail,Maar wat ik wel weet is dat bijna de gehele camping een klacht ging of gaat indienen.
we blijven hopen maar heb echt een *** vakantie gehad.
Ten eerste staat er op de borden rond het meer dat er zowiezo niet gezwommen mag worden en hier betaal je ook hellemaal niet voor.
Je kon de dagen voor en na neverland nog gewoon overal zwemmen alleen moest je even om de hekken heen lopen.
(jonge lui zijn elke avond lam en vervelend en staan de volgende dag gewoon te werken op de camping) Ik weet niet over welk personeel u het heeft maar personeel van hengelhoef is alleen op werkdagen aanwezig met uitzondering van Het entertainement en techische dienst.
En u kunt geen MANAGER gesprokken hebben want dat is Peter Gilles en die is heel soms aanwezig en ik kan niet geloven Dat Lambert (de parkbeheerder) u niet heeft willen helpen die man lost elke klacht serieus en snel op Behalve als je een grote bek gaat geven tegen deze man dan zegt ie je bent niet verplicht om hier te zijn dat klopt en dat zal bij u ook wel het geval zijn geweest