Anderhalve maand geleden bestelde ik een aantal artikelen bij Wehkamp. Ik liet ze bezorgen bij een DHL-punt om ze daar op te halen. Door leveringsproblemen werden ze echter tijdens mijn vakantie bezorgd en kon ik ze niet direct ophalen. Na een aantal dagen kreeg ik een mail dat ze nog 6 dagen beschikbaar waren en daarna teruggestuurd werden naar Wehkamp. Op de vierde dag was ik in de buurt van DHL en wilde het pakketje ophalen. Echter: deze was reeds teruggestuurd!
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Toen heb ik Wehkamp een mail gestuurd (u krijgt binnen 48 uur antwoord!) dat ik het redelijk zou vinden dat ze me de verzendkosten zouden vergoeden als ik de bestelling nogmaals liet bezorgen, aangezien ik er niets aan kan doen dat de boel vroegtijdig werd teruggestuurd. Helaas: nooit meer iets van gehoord.
Nu kreeg ik twee weken geleden een rekeningoverzicht voor een bedrag van 40 euro. Prima, geen probleem: ik betaal altijd via de machtiging op de site. Dit wilde ik dit keer ook doen, maar de functie gaf aan dat "het bedrag niet hoger mag zijn dan het openstaande bedrag". Ook dit keurig gemeld bij Wehkamp en eergisteren werkte de functie weer en heb ik de machtiging alsnog gegeven.
Nu kreeg ik zojuist een mail over mijn "Betalingsachterstand".
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
Ik heb nog nooit te laat betaald en geef ze keurig op tijd toestemming om af te schrijven, maar ik hoor alleen maar wat als het niet goed gaat met hun eigen systeem. Maar reageren op mijn mails als er iets foutgaat in mijn nadeel? Nee, dan krijg ik helemaal niets te horen. Sterker nog: omdat hun betaalfunctie niet werkte krijg ik nu opeens een flinke rente in rekening gebracht (4 euro over een totaal bedrag van 40 euro, zonder enige uitleg?)
Lekker, als vaste en goed betalende klant ben je dus helemaal niets waard voor Wehkamp.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)