| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Eneco boete voor verbreking zegel
Re: Eneco boete voor verbreking zegel
Heb een klacht ingedient via de geschillencommisie. Hopelijk zal dit mij uitkomst bieden. Door dit soort dingen ga je dit soort bedrijven haten. Dit kost me gewoon erg veel tijd die ik liever elders aan besteed. Niet te geloven, wat een oplichters, Eneco.
