LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht over Lexa.nl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
hairwassers
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 sep 2010 11:15

Klacht over Lexa.nl

Ongelezen bericht door hairwassers »

Ik heb me een maand geleden aangemeld en in de eerste paar dagen 36 berichten verstuurd. In ieder bericht stelde ik de vraag of ze me konden laten weten of het bericht ontvangen was. Wat blijkt: niemand reageerde. Waarom ? Niemand krijgt de mail ! Mijn mail wordt gebruikt om hen te laten betalen om mijn mail te mogen lezen. Als ze eenmaal betaald hebben, kunnen ze nog niet reageren. Om te mogen reageren moeten ze nog meer betalen. Lexa beloofd dus je in contact te brengen met singles maar doet eigenlijk precies het omgekeerde. Toen ik een klacht indiende hebben ze zonder overleg mijn account gesloten. Ik ben nu al een maand bezig om te proberen mijn geld terug te krijgen.

Vertel het door om Lexa te stoppen.

Groet,

Hugo

Remster
Berichten: 535
Lid geworden op: 04 sep 2005 09:22

Re: Klacht over Lexa.nl

Ongelezen bericht door Remster »

De meeste vrouwen op zo'n relatiesite krijgen behoorlijk veel reacties (eentje met een leuke profielfoto krijgt er zo tientallen per dag). Veel te veel om allemaal op te reageren. Dat je geen reactie krijgt, wil dus niet perse zeggen dat ze je mail niet hebben ontvangen, maar kan ook iets zeggen over de inhoud (of de inhoudsloosheid) van je profiel of van je mail.
Op zich is het vrij logisch dat er wederzijds betaald moet worden om daadwerkelijk contact met elkaar te krijgen.

Met alle respect, als je in een paar dagen maar liefst 36 berichten hebt verstuurd dan ben je niet bepaald kieskeurig. Een beetje vrouw prikt daar zo door heen, en reageert dus niet. Misschien ligt daar ook het probleem, en niet alleen bij Lexa.
Ik neem aan dat de spelregels gewoon op de site staan.

lexa.nl
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 sep 2008 16:47

Re: Klacht over Lexa.nl

Ongelezen bericht door lexa.nl »

Op Lexa.nl wordt niemand opgelicht. Uiteraard zijn wij niet verantwoordelijk voor het feit dat u geen antwoorden terug ontvangt van Lexa members. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Een origineel geschreven profiel in combinatie met een leuke foto kan al het verschil maken bijvoorbeeld. Wat betreft het sluiten van uw account, dat doen wij niet zomaar. Daar is dan wellicht een gegronde reden voor geweest. Voor meer informatie hierover kunt u contact opnemen met onze customer care afdeling op gratis nummer 0800 350 3500.

Succes!

Lexa.nl

Spots
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 okt 2010 12:40

Re: Klacht over Lexa.nl

Ongelezen bericht door Spots »

Ik ben ook een halfjaar lid geweest van Lexa.nl In het begin kreeg ik een aantal berichten en heb ik ook een aantal mails gestuurd. Op sommigen kreeg ik ook antwoord. Dus wat dat betreft geen klagen.
Wat mij echter opviel was dat na een paar weken ik geen enkel teken van leven meer kreeg, terwijl ik zelf wel vrij actief was op de site. Mijn profiel was goed gevuld, er stonden foto's bij, ik reageerde regelmatig op andere profielen enz.

Pas toen ik me aangegeven had mijn betaling niet meer te willen verlengen kreeg ik spontaan dagelijks berichten dat mijn profiel bekeken was, kreeg ik berichten van die bezoeksters enz.
Het kwam bij mij iets te toevallig over.....
Trek je conclusies, zou ik zeggen.

Mvg.

Spots

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Klacht over Lexa.nl

Ongelezen bericht door tiptoo »

misschien een optie om naar de stad of wat dan ook te gaan, ? of je loopt tegen iemand aan of niet , ik vind die sites allemaal oplichters.

noujahzeg
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 dec 2010 18:58

Re: Klacht over Lexa.nl

Ongelezen bericht door noujahzeg »

sterker nog, ik zit niet eens op lexa, nooit geweest, ga ik ook nooit doen, en ze halen zomaar geld van m'n bankrekeing, ik noem dat diefstal!
hoe is zoiets mogelijk? en wat kun je ertegen doen?

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Klacht over Lexa.nl

Ongelezen bericht door tiptoo »

noujahzeg schreef: en wat kun je ertegen doen?

storneren alleen vraag ik me af hoe ze aan je rekeningnummer komen. en ook je bank/giro effe inlichten om een blokkade in te stellen.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Klacht over Lexa.nl

Ongelezen bericht door seconds-out »

lexa.nl schreef:Op Lexa.nl wordt niemand opgelicht. Uiteraard zijn wij niet verantwoordelijk voor het feit dat u geen antwoorden terug ontvangt van Lexa members. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Een origineel geschreven profiel in combinatie met een leuke foto kan al het verschil maken bijvoorbeeld. Wat betreft het sluiten van uw account, dat doen wij niet zomaar. Daar is dan wellicht een gegronde reden voor geweest. Voor meer informatie hierover kunt u contact opnemen met onze customer care afdeling op gratis nummer 0800 350 3500.

Succes!

Lexa.nl
Tja, Lexa schuimt de consumentenforums af om de schade te beperken.
Lees dit maar eens.
Zeg nou zelf>>> wie geloof je nou?
De ervaringen van vele andere consumenten of de leugenachtige verkooppraatjes van Lexa...?
... :mrgreen:

Lexa is gelegaliseerde oplichting.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 8&start=80

noujahzeg
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 dec 2010 18:58

Re: Klacht over Lexa.nl

Ongelezen bericht door noujahzeg »

hoe ze aan m'n rekeningnummer komen?
ik heb geen flauw idee....
ik heb nog nooit aan internetdaten gedaan of iets dergelijks, nergens voor ingeschreven, helemaal niks...dus ik snap het niet....ik ben echt woedend, zomaar geld van me incasseren, ja zo kan ik ook een bedrijf beginnen zeg.... :evil:
ik zal ze meteen laten blokkeren, en als ik m'n geld niet terugkrijg hebben ze aan mij een hele verkeerde....

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Klacht over Lexa.nl

Ongelezen bericht door tiptoo »

noujahzeg schreef: ik zal ze meteen laten blokkeren, en als ik m'n geld niet terugkrijg hebben ze aan mij een hele verkeerde....

geen idee wanneer ze voor het laatst bij je afgeschreven heb maar als je internet bankiert , dan ken je het zelf terug storneren, succes.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Klacht over Lexa.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

In aanvulling op bovenstaande:

Ga naar je bank (of bel) en laat hen een selectieve blokkade op Lexa zetten - en geef aan dat het wegens incassofraude is.

Zomaar geld afschrijven zonder dat jij lid bent, danwel een machtiging hebt afgegeven - is diefstal. Simpel zat.

Oorzaak zal wel een tikfout van een lid zijn, of van een 'tiepmiep' bij lexa - maar dat neemt niet weg dat er ergens een controle misgaat.

lexa.nl
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 sep 2008 16:47

Re: Klacht over Lexa.nl

Ongelezen bericht door lexa.nl »

Ik raad u aan even met onze customer care afdeling contact op te nemen over deze onterechte incasso. Zij helpen u graag dit probleem op te lossen.

Groeten,

Lexa.nl

noujahzeg
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 dec 2010 18:58

Re: Klacht over Lexa.nl

Ongelezen bericht door noujahzeg »

Heb al contact via mail, hopelijk wordt het allemaal uitgezocht,
iig mijn excuses voor m'n boosheid, het kan natuurlijk per ongeluk zijn gegaan, maar ik ben er vandaag achtergekomen dat dit dus al een paar maanden aan de gang is, (ja, ik weet, ik ben wat onoplettend wb m'n administratie :oops: , maar dit verwacht je ook niet) er wordt dus elke maand geld afgeschreven, terwijl ik niet eens lid kan zijn, ik was voor gisteren nog nooit op de website van lexa geweest, onmogelijk dus dat ik mij ooit heb aangemeld.
misschien een abonnee die een verkeerd rekening nummer heeft opgegeven? en de bank zo slordig is om de betalingen door te laten gaan?
of iemand die loopt te frauderen met m'n bankrekening?
Ik hoop echt dat dit snel ophoudt.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Klacht over Lexa.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

noujahzeg schreef: misschien een abonnee die een verkeerd rekening nummer heeft opgegeven? en de bank zo slordig is om de betalingen door te laten gaan?
of iemand die loopt te frauderen met m'n bankrekening?
Ik hoop echt dat dit snel ophoudt.
Zowiezo dan een klacht bij de bank neerleggen - want los van de reden, zij doen geen naam/nummer controle.

In deze tijd met techniek zoals die is, is dat eigenlijk een basiseis.

noujahzeg
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 dec 2010 18:58

Re: Klacht over Lexa.nl

Ongelezen bericht door noujahzeg »

Nou we zijn weer wat wijzer, heb met de klantenservice van lexa gebeld...
het gaat om iemand die met onze bankrekening aan het frauderen is....
dus in dit geval in het niet de schuld van lexa, iemand heeft dus een profiel aangemaakt met onze bankrekening, ongelooflijk :evil: wie en hoe weten we nog niet, maar het profiel is iig meteen gesloten, heb al contact opgenomen met de politie, dus het balletje ligt nu daar, hopelijk krijgen ze de dief te pakken....

EnyaMae
Berichten: 29
Lid geworden op: 27 aug 2009 21:10

Re: Klacht over Lexa.nl

Ongelezen bericht door EnyaMae »

Weer een gevalletje van "te snel oordelen" ? :) Misschien netjes om even je excuses aan Lexa aan te bieden?

wiseger
Berichten: 509
Lid geworden op: 10 nov 2010 16:29

Re: Klacht over Lexa.nl

Ongelezen bericht door wiseger »

Onzin, Lexa schrijft herhaaldelijk onterecht geld van een bankrekening af. Dit is volle verantwoordelijkheid van Lexa. Lexa behoort te controleren of de gegevens van iemand die zich aanmeld correct zijn. Lijkt me ook zeer wenselijk voor al die mensen die datingafspraakjes maken via Lexa.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Klacht over Lexa.nl

Ongelezen bericht door tiptoo »

EnyaMae schreef:Weer een gevalletje van "te snel oordelen" ? :) Misschien netjes om even je excuses aan Lexa aan te bieden?
:lol: goeiegrutten over oordelen gesproken :mrgreen:

safje
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jan 2011 11:06

Re: Klacht over Lexa.nl

Ongelezen bericht door safje »

Bij mij zijn ff 13 bedragen van mijn zakelijke rekening afgeschreven. Ze kijken gewoon op sites van bedrijven (naar bankrekeningnummers) en gaan deze truckjes doen. Ga vandaag ook aagifte doen bij de politie. Lexa laat via de mail weten dat het om fraude gaat.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Klacht over Lexa.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

safje schreef: Lexa laat via de mail weten dat het om fraude gaat.
Ze geven toe dat ze fraude plegen??
Nou, printen en meenemen bij de aangifte :)

Gesloten