LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MyCityDeal.nl

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Rotterdam010
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jan 2010 10:07

MyCityDeal.nl

Ongelezen bericht door Rotterdam010 »

Iemand ervaring met het bestellen van deze zeer goedkope tickets op deze site.
http://www.MyCityDeal.nl

Wat mij opvalt is het volgende:
eerst staat het aantal deelnamers aan de dag deal op 1100.
5 minuten later staat het aantal deelnemers op 911!????

Wij heeft tickets bestelt en ontvangen?

armiva
Berichten: 124
Lid geworden op: 20 sep 2006 16:36

Re: MyCityDeal.nl

Ongelezen bericht door armiva »

Er staat bij dat je het ticket over 1 week krijgt.
Zo lang is de site er nog niet, dus zal nog wel niemand iets hebben ontvangen. :wink:

MyCityDeal_NL
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 apr 2010 14:13

Re: MyCityDeal.nl

Ongelezen bericht door MyCityDeal_NL »

Hallo,

De Nationale bioscoopbon word deze week verstuurt en is binnen een paar werkdagen in jullie brievenbus. Op onze website stond dat wij de bon binnen 15 werkdagen na afloop van de actie versturen (veel werk om bijna 30.000 postzegels te plakken) :wink:

Bij vragen kunnen jullie ons altijd mailen: [email protected]

Groeten,

Tom Dalic
Directeur MyCityDeal B.V.

JasperdeKas
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 mei 2010 11:33

Re: MyCityDeal.nl

Ongelezen bericht door JasperdeKas »

Wie zegt dat de aantallen op de teller van die site kloppen? Sorry hoor, maar volgens mij is het 1 grote promotie stunt en klopt er weinig van.

meijer3
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 mei 2010 16:37

Re: MyCityDeal.nl

Ongelezen bericht door meijer3 »

Ik had mijn bioscoopbon binnen de afgesproken termijn. Ook heb ik al van 2 andere acties gebruik gemaakt. Heel jammer dat die bonnen niet werden toegestuurd want ik heb geen printer en dacht omdat de bioscoopbon werd opgestuurd dat deze ook zouden worden verstuurd per post. Gelukkig heb ik ze via via kunnen printen en er gebruik van gemaat. Ik ben een tevreden gebruiker van mycitydeal.

Kruimel83
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mei 2010 15:29

Re: MyCityDeal.nl

Ongelezen bericht door Kruimel83 »

Ik heb op 30 maart bevestiging gehad van mijn deelname aan de bioscoopbonactie, tot op heden nog niets ontvangen.

Vorige week gemaild met een vraag naar de oorzaak, ik wacht nog op antwoord.

Ziet er naar uit dat ik er zelf achteraan zal moeten bellen...
en dan wordt je voordeel toch minder....beetje jammer

MyCityDeal_NL
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 apr 2010 14:13

Re: MyCityDeal.nl

Ongelezen bericht door MyCityDeal_NL »

@JasperdeKas: de getallen op de website kloppen bijna 100%. Het kan zijn dat mensen zich na afloop van de deals bedenken en afstand nemen van de aankoop. Dus soms word het aantal deelnemers vermindert na afloop van of zelf tijdens de deal.

@meijer3: wij zijn niet van plan om de vouchers per post op te sturen. Tegenwoordig is thuisprinten bijna standaard voor vouchers/ tickets (zie treintickets, concertkarten) :mrgreen:

@Kruimel83: Graag je gegevens sturen naar [email protected] onder vermelding TROSRADAR. Wij gaan dit uitzoeken. Een zeer klein deel van bioscoopkaartjes is onderweg "verdwenen". :shock:

Groeten,

Tom

Suusjeb
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mei 2010 12:42

Re: MyCityDeal.nl

Ongelezen bericht door Suusjeb »

Ik ben zeer tevreden over Mycitydeal. De bioscoopkaartjes hebben wij al vrij snel ontvangen, ook heb ik meegedaan aan een actie voor foto's op canvas. Ook prima geregeld en snel de voucher ontvangen.

Zeer positief dus!

birdie84
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jun 2010 00:00

Re: MyCityDeal.nl

Ongelezen bericht door birdie84 »

ik heb inmiddels al van 5 acties ofzo gebruik gemaakt, ben over allemaal zeer tevreden! Het lijkt soms te goed om te waar te zijn (bijv. een slipcursus voor maar een fractie van de echte prijs), heb ook al meerdere malen op internet een zoektocht gedaan of de originele prijs niet zwaar overdreven werd (want dan kan je makkelijk 60% korting bieden), maar dat bleek totaal niet zo te zijn. En alle bonnen binnen een paar dagen via de mail ontvangen. Kortom, ik ben tevreden.

smiggels
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 nov 2006 09:08

Re: MyCityDeal.nl

Ongelezen bericht door smiggels »

Ik ben ook ingegaan op de bioscoopbon van 1 euro. Ik durfde die gok wel te nemen. Ik heb de bon ook netjes ontvangen, hoewel het wel wat leter was dan beloofd, maar goed, beter laat dan nooit en ik had er geen haast mee.
Nou ben ik ook ingegaan op een andere actie van hen, een behandeling bij een schoonheidssalon in rotterdam voor de helft van de prijs. Ik kreeg netjes een mail dat mijn bestelling was ontvangen, en dat ik na afloop van de actie een mail met voucher zou krijgen. Nou wacht ik daar nog steeds op en de actie was al op 12 juni afgelopen...is dit normaal? Zijn er meerdere personen die heel lang hebben moeten wachten op de voucher?
Ik denk nu soms: hebben ze nu voor 1 euro mijn vertrouwen gekocht en me daarna bijna 30 euro door de neus geboord? Ik heb ze een mail gestuurd, hopelijk krijg ik daar reactie op. Ze zeggen op de site dat ze tijdens kantooruren bereikbaar zijn, maar bij het mobiele telefoonnummer krijg ik de voicemail, die heb ik ook ingesproken. Misschien dat ze nog terugbellen.
Ik hoop dat het allemaal een kwestie is van 'geduld is een schone zaak' want ik moet zeggen dat ik meer positieve dan negatieve verhalen hoor over MyCityDeal.

justme46
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 mei 2010 22:12

Re: MyCityDeal.nl

Ongelezen bericht door justme46 »

Pfff vandaag een NS kaartje besteld en betaald en zou ik morgen per mail ontvangen en zou ik de voucher uit kunnen printen.

Ik vandaag met mijn zoontje van 9 een hele trip uitgestippeld krijg ik net een mail met de mededeling :



Hartelijk dank en gefeliciteerd! Mede door jouw aankoop hebben we de deal 19,95 Euro ipv 90,80 - dagkaart voor 2 personen, 1 dag onbeperkt treinreizen door heel Nederland! KORTING 78%! binnengehaald.

Je ontvangt je persoonlijke vouchercode dit keer niet per e-mail maar op een andere manier. Je hoort snel meer van ons.



Het Groupon-Team wenst je veel plezier met nieuwe & spannende deals


Het is nu toch wel te hopen dat we vrijdag kunnen gaan zeg!!! De bon zou tot 5 september geldig zijn, maar ik kan alleen maar vrijdag!!!

Redje
Berichten: 58
Lid geworden op: 02 mar 2006 09:18

Re: MyCityDeal.nl

Ongelezen bericht door Redje »

Ik heb ook eens zo'n mailtje gehad dat ik op een andere manier info zou krijgen, ging niet om een ns kaart, maar iets anders weet zo niet meer wat. In ieder geval een dag of twee later krijg ik alsnog een gewoon mailtje met voucher. Beetje vreemd.

justme46
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 mei 2010 22:12

Re: MyCityDeal.nl

Ongelezen bericht door justme46 »

Had na hun mailtje te hebben ontvangen zelf ook meteen een mailtje verstuurd met de vraag of ze toch wel op tijd mijn voucher kunnen opsturen. Vanmorgen ook nog eventjes gebeld, er werd direct opgenomen en ik werd netjes te woord gestaan dat ze de voucher vandaag zouden mailen. Waarom ze mensen toch een beetje onzeker maken door zo'n raar mailtje de nacht ervoor weet ik niet maar ....... ik heb mijn voucher!!! Keurig hoor, wilde dit toch eventjes kwijt, want ik kan hier wel een paniekverhaal vertellen en later niks laten horen, maar als het goed geregeld is dan moeten we het toch ook even laten weten he :D

Morgen dus lekker met de trein weg!!!!

smiggels
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 nov 2006 09:08

Re: MyCityDeal.nl

Ongelezen bericht door smiggels »

Volgens mij sturen ze bijna nooit meer mailtjes met vouchers. Je hebt gewoon een eigen pagina, waarop je al je bestellingen kunt zien en daar kun je dan je voucher printen. Op zich niks mis mee op deze manier, maar ik had het fijn gevonden als ze dat even zouden melden!
Uiteindelijk heb ik netjes een mailtje gekregen met deze info, dus ik weet nu waar ik moet zijn als ik wat besteld heb! En ik ben nog steeds positief! :D

Sjaakvandevelde
Berichten: 21
Lid geworden op: 21 apr 2010 14:23

Re: MyCityDeal.nl

Ongelezen bericht door Sjaakvandevelde »

Ik zie hier dat de directeur Tom Dalic zelf reageert dus dan maar via deze site want volgens de normale kanalen reageert er niemand.

Bij deze de e-mail die is gestuurd op vrijdag 17 september 2010 naar naar het algemene info e-mail adres en naar Monique haar e-mail adres die de kontakten behandeld

Snap niet dat het zo moet omdat er op jullie site staat :

Wat het probleem ook is: Wij lossen het op ! [email protected]

Waarom reageren jullie niet, komen jullie de afspraken totaal niet na en bedonder je mensen met een teller die gefixt is en altijd standaard bij 3 begint of zelfs hoger ?

Lees mijn mail en wellicht dat je even kan reageren

Vriendelijke groet Sjaak van de Velde
...
..
.

17 september 2010, Strijen
Beste Monique,

bedankt voor het toesturen !

We hebben wat vragen wat we hebben al aangegeven dat het niet is gegaan zoals er is afgesproken met jullie regio manager die ons de advertentie (contractje) heeft laten tekenen.

We willen graag via het hoofdkantoor een klacht indienen over hoe Groupon deze hele zaak heeft behandeld. Graag een adres waar ik heen kan schrijven want volgens mij gaat er heel veel fout en wordt en niet gehandeld conform gemaakte afspraken en Groupon voorwaardes.

Hoop het op een nette manier af te kunnen handelen en verwacht een reactie van Groupon voordat ik eventuele verdere stappen onderneem. Neem aan dat wij dit kunnen oplossen.

Vriendelijke groeten

Sjaak van de Velde
Voorzitter Musashi sportscholen
Voorzitter Nederlandse Kyokushin Karate Organisatie
Adviseur sport aangelegenheden diverse gemeenten Zuid Holland Zuid


U schrijft : de deal is 2 x verkocht !!
Op de Groupon website staat duidelijk te lezen dat de deal 5 x is verkocht we hebben een printscreen gemaakt van de deal. Hoe kan er een verschil zijn van 3 ?

U schrijft : hierbij de vouchercodes van de deal van 15 en 16 september
Dit is niet het geval want u mailt ons op 15 sept : Hierbij de template van de advertentie die we graag binnen de komende 5 dagen online zetten in Rotterdam. Op 15 september 17.54 uur mailt u ons dat de redactie de advertentie nog aan het aanpassen is. De advertentie heeft dus niet op 15 september op Groupon gestaan. Onze vraag is waarom schrijft u dit ?

In uw voorwaarde en zoals afgesproken staat :

1) Voordat de deal online gaat wordt er een voorbeeld naar u gestuurd
De deal stond al online terwijl we nog commentaar gaven en nog GEEN toestemming hadden gegeven. De deal zou alleen online gaan na uitdrukkelijk toestemming van ons !!

2) Uw deal gaat gedurende 24 uur online als een maindeal
De deal heeft nooit als maindeal op Groupon gestaan en is ook niet onder de aandacht gebracht via een mailing. Waarom niet als dit is afgesproken ? We hebben dit al via de mail op de dag zelf onder de aandacht gebracht.

3) Als bonus komt u nogmaals 24 uur online als side-deal voor extra exposure
De deal heeft slechts 24 uur online gestaan als Side-deal en nooit als hoofddeal en niet 48 uur zoals hier staat. Waarom wordt daar eenzijdig van afgeweken zonder enige vorm van communicatie vooraf?

Sjaakvandevelde
Berichten: 21
Lid geworden op: 21 apr 2010 14:23

Re: MyCityDeal.nl

Ongelezen bericht door Sjaakvandevelde »

Heb een telefoontje gehad en hoorde alleen van een mevrouw dat MyCitDeal gehandeld heeft zoals het hoort en iedereen kan hierboven lezen dat het pertinent niet zo is. Werd gewoon voor leugenaar uitgemaakt, goed dat we het gesprek bij het afsluiten hebben opgenomen en zo kunnen we het tegendeel bewijzen.

Zo lossen hun dat gelijk op.

Ga even de consumentenbond en nog wat forums inlichten over hun praktijken en het manipuleren van de teller. Ik heb hier keihard bewijs over.

Bedankt voor jullie reactie MyCityDeal, ik zal wat reclame voor jullie maken. Een ding weet ik wel, maak geen afspraken met hun want ze verdraaien alles naar hun eigen waarheid en liegen over diverse zaken.

Ik ga hier werk van maken

Sjaak van de Velde

Watnuweer
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2010 07:12

Re: MyCityDeal.nl

Ongelezen bericht door Watnuweer »

Commercie gaat dus boven zorgvuldigheid.

Vandaag: Deal van de dag:
9,90 Euro ipv 25 - jouw foto als een poster, canvas, fotoboek of kalender op posterXXL!

Hiervoor betaal je dus 9,90. Ga je naar de website van PostersXXL zie je dezelfde prijs :(

Lekkere deal....eerst laten betalen voor iets dat niets kost. Ik begrijp het niet helemaal.

pienokio
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 sep 2010 15:21

Re: MyCityDeal.nl

Ongelezen bericht door pienokio »

Via de mail mijn ervaring aan Groupon gemaild, maar reageren via de mail doen ze blijkbaar niet....

Voor iedereen ter info, en verwacht er verder niet te veel van je 50% korting waarmee Groupon adverteerd...

vorige maand een voucher gekocht voor Boro Balkan grill in Utrecht

de deal "34 Euro ipv 68 - TWEE-persoons driegangen menu à la carte
Highlights
Driegangen menu à la carte: vrije keuze uit alle gerechten van de kaart!

Wij hebben daar dus vrijdag gegeten.
Over het eten niets op aan te merken. Dat was erg lekker, en zijn zeker van plan om nog eens langs te gaan in het restaurant;
Maar met het afrekenen voel ik me toch een beetje bekocht.

ik moest namelijk voor het eten nog 11,- extra afrekenen vanwege het feit dat we 'duurdere' gerechten hadden gekozen.
Maar in de highlights staat toch duidelijk vrije keuze uit alle gerechten van de kaart! dus daar versta ik niet onder dat ik dus ook extra zou moeten betalen voor het eten!

Als we niet de duurdere gerechten zouden nemen, dan nog is de aanbieding mooier voorgesteld dan hij is.
Normaal betaal je
3 - gangen menu voor € 20,25
(dus 40.50 voor 2 personen)
Terwijl de aanbieding is van 68 voor 34
In plaatst dat we dus 34 korting zouden krijgen krijg je dus maar 6,50 korting...

Als ik deze ervaring afzet tegen het geen jullie op de website schrijven:

Wij willen graag dat Groupon echt gewaardeerd wordt. Onduidelijke en vreemde voorwaarden zijn nare manieren om een mooie ervaring te verpesten. Wij hebben een hekel aan afzetterij en kat in de zak aanbiedingen. Ons doel is dat elke deal te goed lijkt om waar te zijn, vanaf het moment van aankoop tot gebruik. Wij bieden de beste activiteiten aan tegen de beste prijs.

Dan heb ik op dit moment zeker het gevoel van de kat in de zak...

Nogmaals, niks ten nadele van het eten, Restaurant is super en ga zeker weer, maar bovenstaande vind ik geen manier van doen, en hoop dat het voor andere gebruikers van deze bon duidelijk wordt gemaakt dat je voor bepaalde gerechten extra dient te betalen!

pienokio
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 sep 2010 15:21

Re: MyCityDeal.nl

Ongelezen bericht door pienokio »

vandaag toch reactie via de mail gehad op mijn bovenstaande klacht:
Ik heb 11 euro aan credits aan uw account toegevoegd.
Onze excuses voor het ongemak.
Deze credits kunt u voor een volgende deal gebruiken binnen 3 maanden.

Vriendelijke groet,
MyCityDeal Support

Ondanks dat het bovenstaande niet de 'schuld' was van Groupon hebben ze mij toch geholpen...
nu toch weer tevreden gesteld...

A me Retto
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 nov 2010 11:02

Re: MyCityDeal.nl

Ongelezen bericht door A me Retto »

TIP: CONTROLEER ALTIJD DE WEBSITE VAN DE ZAKELIJKE PARTIJ!!!

Immers, meestal staat daar de "werkelijke prijs" en die wijkt meer dan eens af van de prijs die door GROUPON / MyCityDeal in haar deal wordt weergegeven.

In dit soort gevallen is de "werkelijke prijs" bijna altijd lager dan GROUPON / MyCityDeal aangeeft - en - dit betekent dat Uw voordeel kleiner (in dit bedoelde gevallen vaak zelfs "veel kleiner") is dan het lijkt.

Een werkelijk prijs van 20,25 euro voor een drie-gangen-menu ten opzichte van de 34 euro die GROUPON / MyCityDeal aangeeft, betreft natuurlijk zowel absoluut (afwijking 13,75 euro) als ook relatief (afwijking ruim 40%) een belachelijk grote afwijking in het nadeel van de klant!

En dit voorbeeld is niet uniek - nee, zo zijn er velen!

Nog maar eentje dan: Een beauty-deal bestaande uit 6 behandelingen met een totale waarde volgens GROUPON / MyCityDeal van 780 euro - blijkt na controle van de website van de zakelijke partij slechts een totale waarde te vertegenwoordigen van 240 euro (40 euro per behandeling) - afwijking in het nadeel van de klant >>> 540 euro!!! ofwel bijna 70%!!!

WEES DUS GEWAARSCHUWD en controleer altijd de website van de zakelijke partij!!!!!

Gesloten