LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BM air reizen

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
custumerincontent

BM air reizen

Ongelezen bericht door custumerincontent »

Op de site van BM air reizen 5 vliegtickets besteld.
Tot nu 2 dagen later op woensdagmiddag 11/08, geen steeds enkele reactie venomen!
Je zou toch zeggen "leuk, een flinke order" zeker in deze slechte economische tijd. Maar nee hoor, no replay! Nog even gebeld naar dat kantoor, waar een zeer slecht geinformeerde medewerker van niets wist, hij kon echt niets vinden in de enorme email puinhoop, zoals hijzelf opmerkte.
Ik was pissig en heb direct een ander boekingskantoor gebeld, binnen 30 minuten had ik de bevestiging binnen en nog totaal € 400,- goedkoper ook!

Thanks, but no thanks BM air!

tennis

Re: BM air reizen

Ongelezen bericht door tennis »

Ik was pissig en heb direct een ander boekingskantoor gebeld, binnen 30 minuten had ik de bevestiging binnen en nog totaal € 400,- goedkoper ook!
Je moet niet pissig zijn, anders was je € 400,00 mis gelopen.
Misschien toch iets met de boeking mis gegaan, dan vind de medewerker natuurlijk niets.
Of BM Air dan de schuld heeft, is niet bewezen!
Trouwens had je van tevoren ook beter kunnen rechercheren, dan was je vermoedelijk ook goedkoper uit geweest!

henk51

Ongelezen bericht door henk51 »

Heb je wel om een schriftelijke bevestiging gevraagd dat er niets ontvangen is door BMair en dat ze ook niets gaan boeken voor jou, anders krijg je misschien over een paar dagen alsnog tickets van BM air.Probeer daar maar eens vanaf te komen.
Altijd eerst goed indekken alvorens snel ergens anders te gaan boeken.Daar zijn al zoveel mensen mee in de problemen gekomen.
Je hebt dan niets zwart op wit van de annulering maar is er wel de aanvraag
van de boekings aanvraag.

gr Henk

Tom24

Ongelezen bericht door Tom24 »

Ha custumerincontent,

Hoe was het uiteindelijk gegaan? Hopelijk kun je hierover berichten in dit topic?

Als je kijkt naar ervaringen over BM Air Reizen krijgen ze toch een dikke voldoende. Was het in jouw geval toeval of was er iets anders aan de hand?

Gesloten