Hallo beste mensen
Paar weken geleden heb ik mijn abonnement verlengd bij t-mobile. Hierbij kreeg ik een blackberry bold. Na een tijdje deed het beeldscherm het in een keer niet meer. Ik heb hem nooit laten vallen of ergens tegen aangestoten dus ging er vanuit dat het een fabrieksfout was. Dit werd door een verkoopmedewerker bevestigd toen ik de telefoon terug wou brengen naar de t-mobile winkel. Hij vertelde mij dat hij de blackberry moest opsturen maar hier was de aankoopbon voor nodig. Ik was er heilig van overtuigd dat ik deze goed had weggelegd maar blijkbaar dus niet want ik kan hem nergens vinden.
Toen heb ik naar t-mobile gebeld hoe ik dit kon oplossen en hier werd mij verteld dat het geen probleem was mits ik de telefoon in een t-mobile winkel had gekocht en niet bij een andere aanbieder. Ze zouden mij dan een nieuw aankoopbewijs sturen. Maar dat moest via een andere afdeling en daar was het op dat moment te druk dus was er een veel te lange wachtijd en werd mij gevraagd terug te bellen op een ander tijdstip. Dit herhaalde zich een keer of 4 totdat de laatste keer mij werd aangeboden om terug gebeld te worden. Toen dit naar anderhalve week nog neit gebeurd was heb ik zelf maar weer gebeld, en plots was het in een keer niet meer mogelijk. De verantwoordelijkheid lag bij mij zelf en ze konden niks meer voor mij doen. Ze hadden 3 weken nodig om mij dit te vertellen en deze mederwerker spreekt dus alle eerder gebelde medewerkers tegen.
Ik heb ooit eens gehoord dat een bankafschrift ook voldoende is als garantie bewijs maar of dit klopt weet ik niet.
Kan iemand mij mischien handige tips geven hoe ik dit verder kan afhandelen of moet ik mij erbij neerleggen?
groetjes Levien
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] geen garantie zonder aankoopbon (t-mobile)
-
CaptainSlow
Re: geen garantie zonder aankoopbon (t-mobile)
Nog niet zo lang geleden was er zo'n leuk spotje van een jochie wat een speelgoedauto terug kwam brengen zonder bon.
Volgens mij is dat wettelijk geregeld, een bankafschrift in combinatie met een kopie van je verlengde contract zou voldoende moeten zijn.
Misschien is er op Google het een en ander te vinden?
In ieder geval het er niet bij laten zitten, je staat in je recht.
Volgens mij is dat wettelijk geregeld, een bankafschrift in combinatie met een kopie van je verlengde contract zou voldoende moeten zijn.
Misschien is er op Google het een en ander te vinden?
In ieder geval het er niet bij laten zitten, je staat in je recht.
-
Roytheslayer
Met een bankafschrift kun je vergeten.
Doodsimpele reden dat het het reparatiebedrijf, en dus niet t-mobile het toestel meteen weer terug zal sturen als er geen geldige aankoopbon bijzit waarop het imei nummer van het toestel vermeld staat.
Wel moet t-mobile jou gewoon een kopie van de factuur kunnen sturen.
Doodsimpele reden dat het het reparatiebedrijf, en dus niet t-mobile het toestel meteen weer terug zal sturen als er geen geldige aankoopbon bijzit waarop het imei nummer van het toestel vermeld staat.
Wel moet t-mobile jou gewoon een kopie van de factuur kunnen sturen.
-
Ik zeg T-Mobile op
t-mobile iets aan jou sturen???? in welke eeuw leef jij?
wanneer? waar? wereldnieuws als dat zou gebeuren
er staan nog 10849387473948 wachtenden voor je in de rij voor die `andere afdeling waar het op dat moment te druk was´ en dus zul je nog veel keren geld aan dat 0900 nummer betalen om ´op een ander tijdstip terug te bellen´.
wanneer? waar? wereldnieuws als dat zou gebeuren
er staan nog 10849387473948 wachtenden voor je in de rij voor die `andere afdeling waar het op dat moment te druk was´ en dus zul je nog veel keren geld aan dat 0900 nummer betalen om ´op een ander tijdstip terug te bellen´.
Gewoon nog een keer de klantenservice bellen.
30% van de medewerkers daar doen weinig voor je.
De eerste keren had je 1 van die 70% aan de lijn gewoon nog een gokje wagen
Succes
ATESLI
30% van de medewerkers daar doen weinig voor je.
De eerste keren had je 1 van die 70% aan de lijn gewoon nog een gokje wagen
Succes
ATESLI
@atesli
hmmm. Mijn ervaring is dat er 70% werkt dat weinig voor je doet. Daarom moet je zo lang wachten op doorverbinden.
En weer proberen ze te bellen is niet gratis, want ook al bel je een 0800 nummer, dan nog hoor je 'plus de kosten van uw mobiele telefoon' ... dus je betaalt t-mobile voor de service om in de wacht te staan bij de t-mobile klantenservice.
hmmm. Mijn ervaring is dat er 70% werkt dat weinig voor je doet. Daarom moet je zo lang wachten op doorverbinden.
En weer proberen ze te bellen is niet gratis, want ook al bel je een 0800 nummer, dan nog hoor je 'plus de kosten van uw mobiele telefoon' ... dus je betaalt t-mobile voor de service om in de wacht te staan bij de t-mobile klantenservice.
Afhankelijk van je abonnement.
Bellen naar klantenservice :
Oude relax = gratis
Oude flex = gratis
Relax = beltarief tussen de 8 en 16 cent
Iphone = gratis
Prepaid = 25 cent
bel & sms = beltarief
Dus het is niet altijd betalen.
Maar is wel jammer als je wel moet betalen voor een service als t-mobile de fout heeft gemaakt.
Gr
Atesli
Bellen naar klantenservice :
Oude relax = gratis
Oude flex = gratis
Relax = beltarief tussen de 8 en 16 cent
Iphone = gratis
Prepaid = 25 cent
bel & sms = beltarief
Dus het is niet altijd betalen.
Maar is wel jammer als je wel moet betalen voor een service als t-mobile de fout heeft gemaakt.
Gr
Atesli