LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kleur mijn Interieur
Kleur mijn Interieur
Een aantal weken geleden bij: Kleur Mijn Interieur; fotobehang besteld, inclusief bezorgkosten € 45,-
Absoluut niet zonder scheuren en beschadigen aan te brengen,als je het papier insmeert begint het al uit elkaar te vallen.
Ik heb daarover gemaild naar Kleur Mijn Interieur; maar zoals verwacht lag het niet aan de kwaliteit maar aan mij.
Nou valt het mij moeilijk te zeggen maar ik heb als bouwvakker ook behoorlijk wat ervaring met behangen opgedaan en durf ik te beweren dat ik goed kan behangen.
Maar daar wilde Kleur Mijn Interieur; niet aan, ik moest maar goed de gebruiksaanwijzing op hun site lezen ( wat ik overigens had gedaan ) want het lag echt aan mij,en dan stuurden ze mij wel een nieuw setje op en daar kreeg ik dan 15% korting op, wat ik niet gedaan heb.
Ik heb nog een mailtje gestuurd maar heb nooit meer antwoord gehad.
Blijkbaar is het motto van Kleur Mijn Interieur; de centen zijn binnen en de klant kan doodvallen!
Absoluut niet zonder scheuren en beschadigen aan te brengen,als je het papier insmeert begint het al uit elkaar te vallen.
Ik heb daarover gemaild naar Kleur Mijn Interieur; maar zoals verwacht lag het niet aan de kwaliteit maar aan mij.
Nou valt het mij moeilijk te zeggen maar ik heb als bouwvakker ook behoorlijk wat ervaring met behangen opgedaan en durf ik te beweren dat ik goed kan behangen.
Maar daar wilde Kleur Mijn Interieur; niet aan, ik moest maar goed de gebruiksaanwijzing op hun site lezen ( wat ik overigens had gedaan ) want het lag echt aan mij,en dan stuurden ze mij wel een nieuw setje op en daar kreeg ik dan 15% korting op, wat ik niet gedaan heb.
Ik heb nog een mailtje gestuurd maar heb nooit meer antwoord gehad.
Blijkbaar is het motto van Kleur Mijn Interieur; de centen zijn binnen en de klant kan doodvallen!
-
- Berichten: 32454
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Kleur mijn Interieur
het motto is: Kleur Mijn Bankrekening.Blijkbaar is het motto van Kleur Mijn Interieur;
Re: Kleur mijn Interieur
Ook ik ben niet tevreden met kleur mijn interieur.
Recent heb ik interieurstickers besteld. Helaas had ik niet goed gelezen dat het niet op behang blijft zitten. Een verpakking heb ik op kasten ed gebruikt en de andere is nog niet aangebroken. Ik nam contact op met het bedrijf en een zekere Mirelle vertelde me dat ik het niet retour kan sturen!!! Gezien de voorwaarden: http://www.kleurmijninterieur.nl/webwin ... 37&tips=on
De reden is dat het op maat besteld wordt. Lijkt mij altijd zo. Het is een standaard verpakking en het is niet zoals met gordijnen die op maat gemaakt worden. Slechte zaak!
Recent heb ik interieurstickers besteld. Helaas had ik niet goed gelezen dat het niet op behang blijft zitten. Een verpakking heb ik op kasten ed gebruikt en de andere is nog niet aangebroken. Ik nam contact op met het bedrijf en een zekere Mirelle vertelde me dat ik het niet retour kan sturen!!! Gezien de voorwaarden: http://www.kleurmijninterieur.nl/webwin ... 37&tips=on
De reden is dat het op maat besteld wordt. Lijkt mij altijd zo. Het is een standaard verpakking en het is niet zoals met gordijnen die op maat gemaakt worden. Slechte zaak!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 29 sep 2010 11:08
Re: Kleur mijn Interieur
reactie op robber:
Kleur mijn interieur verkoopt fotowanden in tal van kwaliteiten. Van duurdere vlieskwaliteiten die heel gemakkelijk aan te brengen zijn tot goedkopere posterkwaliteit (die ook in de bouwmarkten wordt aangeboden) welke wat meer aandacht vergen. Bij deze goedkoopste kwaliteit, die deze meneer besteld heeft, geven we nadrukkelijk aan dat het zeker niet verwerkt moet worden als gewoon behang. Als dit toch gedaan wordt gaat het mis. Op onze uitgebreide gebruiksaanwijzing op onze website, waarnaar we altijd verwijzen, staat duidelijk aangegeven waarop gelet moet worden.
Meneer geeft ook al aan goed te kunnen behangen maar juist daarin zit het gevaar. Dat het papier na het insmeren 'uit elkaar begint te vallen' blijkt wel dat hier waarschijnlijk te veel vocht is gebruikt zoals dat bij behangen wel gebruikelijk is. Het betreft een goedkope poster die niet aangebracht dient te worden als behang.
Alhoewel er een fout is gemaakt door de klant bieden wij uit coulance een korting aan op een nieuwe fotowand naar keuze. Het is uiteraard aan de klant om hier al dan niet gebruik van te maken.
Kleur mijn interieur verkoopt fotowanden in tal van kwaliteiten. Van duurdere vlieskwaliteiten die heel gemakkelijk aan te brengen zijn tot goedkopere posterkwaliteit (die ook in de bouwmarkten wordt aangeboden) welke wat meer aandacht vergen. Bij deze goedkoopste kwaliteit, die deze meneer besteld heeft, geven we nadrukkelijk aan dat het zeker niet verwerkt moet worden als gewoon behang. Als dit toch gedaan wordt gaat het mis. Op onze uitgebreide gebruiksaanwijzing op onze website, waarnaar we altijd verwijzen, staat duidelijk aangegeven waarop gelet moet worden.
Meneer geeft ook al aan goed te kunnen behangen maar juist daarin zit het gevaar. Dat het papier na het insmeren 'uit elkaar begint te vallen' blijkt wel dat hier waarschijnlijk te veel vocht is gebruikt zoals dat bij behangen wel gebruikelijk is. Het betreft een goedkope poster die niet aangebracht dient te worden als behang.
Alhoewel er een fout is gemaakt door de klant bieden wij uit coulance een korting aan op een nieuwe fotowand naar keuze. Het is uiteraard aan de klant om hier al dan niet gebruik van te maken.
Re: Kleur mijn Interieur
Ook wij waren niet tevreden.
Er werd een levertijd aangegeven, ik ben toen extra thuis gebleven... Kwam het pakket 3 dagen later. Ik had echt goed de balen ervan!
Geef gewoon dat het langer duurt dan aangegeven. Geen probleem!
Maar vond het erg klantonvriendelijk! Ook de reacties die ik kreeg als ik mailde.
Wij hebben de zelfde stickers (we hadden nog 3 pakketten nodig) maar ergens anders besteld!
Er werd een levertijd aangegeven, ik ben toen extra thuis gebleven... Kwam het pakket 3 dagen later. Ik had echt goed de balen ervan!
Geef gewoon dat het langer duurt dan aangegeven. Geen probleem!
Maar vond het erg klantonvriendelijk! Ook de reacties die ik kreeg als ik mailde.
Wij hebben de zelfde stickers (we hadden nog 3 pakketten nodig) maar ergens anders besteld!
Re: Kleur mijn Interieur
Geachte KmI
Bovenstaande reactie van u is ongeveer dezelfde die ik kreeg op mijn klacht; "het ligt niet aan de kwaliteit van ons product maar het ligt aan u"
Een standaard reactie van de meeste winkelbedrijven; ' de fout ligt ten alle tijde bij de consument!!
De gebruiksaanwijzing héb ik gelezen, én naar gehandeld, als ik nog minder water had toegevoegd was de lijm gaan stuiven.
Dat is 1,
punt 2, de poster wordt aangeduid als fotoBEHANG!!
punt 3, € 45 ( in echt geld fl. 100,- ) is niet goedkoop voor een paar velletjes gekleurd, vliesdun papier van inferieure kwaliteit!
Punt 4, Uw laatste zin getuigd van de arrogantie die ik in mijn tweede zin al behandel.
Fotobehang kopen bij KleurmijnInterieur is hetzelfde als € 45.- door de plee spoelen, je bent je geld kwijt en krijgt er niets voor terug.
En uit 'coulance' stelt KleurmijnInterieur voor om nog eens € 38.25.- door de plee te spoelen, vreemde redeneertrant.
Het zou u sieren als u nou gewoon toegeeft dat deze posters niet geschikt zijn om te behangen, maar hooguit met wat punaises is te bevestigen.
Grimmige Groet, R. Erisman
Bovenstaande reactie van u is ongeveer dezelfde die ik kreeg op mijn klacht; "het ligt niet aan de kwaliteit van ons product maar het ligt aan u"
Een standaard reactie van de meeste winkelbedrijven; ' de fout ligt ten alle tijde bij de consument!!
De gebruiksaanwijzing héb ik gelezen, én naar gehandeld, als ik nog minder water had toegevoegd was de lijm gaan stuiven.
Dat is 1,
punt 2, de poster wordt aangeduid als fotoBEHANG!!
punt 3, € 45 ( in echt geld fl. 100,- ) is niet goedkoop voor een paar velletjes gekleurd, vliesdun papier van inferieure kwaliteit!
Punt 4, Uw laatste zin getuigd van de arrogantie die ik in mijn tweede zin al behandel.
Fotobehang kopen bij KleurmijnInterieur is hetzelfde als € 45.- door de plee spoelen, je bent je geld kwijt en krijgt er niets voor terug.
En uit 'coulance' stelt KleurmijnInterieur voor om nog eens € 38.25.- door de plee te spoelen, vreemde redeneertrant.
Het zou u sieren als u nou gewoon toegeeft dat deze posters niet geschikt zijn om te behangen, maar hooguit met wat punaises is te bevestigen.
Grimmige Groet, R. Erisman
Laatst gewijzigd door robber op 05 okt 2010 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 3573
- Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37
Re: Kleur mijn Interieur
En de euro is geen echt geld?robber schreef:punt 3, € 45 ( in echt geld fl. 100,- ) is niet goedkoop voor een paar velletjes gekleurd, vliesdun papier van inferieure kwaliteit!
Hou toch eens op met dat omrekenen, wat win je er nu mee?
Re: Kleur mijn Interieur
Zo te zien waren de medewerkers van Kleur mijn interieur erbij toen Robber het op de muur ging plakken want ze weten precies wat hij fout heeft gedaan
Re: Kleur mijn Interieur
poespas;
Een kramp waar ze automatisch inschieten, leren ze allemaal op de handelsvakschool, net als; ' ik heb hem zelf ook thuis' .
VioletPrue;
Wat je er mee wint is een zekere prijsbewustheid, het zal u verbazen hoeveel mensen nog steeds omrekenen.
Als u het niet erg vind blijf ik dat doen.
Een kramp waar ze automatisch inschieten, leren ze allemaal op de handelsvakschool, net als; ' ik heb hem zelf ook thuis' .
VioletPrue;
En de euro is geen echt geld?
Hou toch eens op met dat omrekenen, wat win je er nu mee?
Wat je er mee wint is een zekere prijsbewustheid, het zal u verbazen hoeveel mensen nog steeds omrekenen.
Als u het niet erg vind blijf ik dat doen.
Re: Kleur mijn Interieur
Dan moet je ook de prijsindex niet vergeten.robber schreef: Als u het niet erg vind blijf ik dat doen.
Re: Kleur mijn Interieur
kleurmijninterieur
Het zit niet goed met uw bedrijfsvoering. Er zijn veel klachten over uw bedrijf op de verschillende consumentensites. En elke klacht kost u klanten én omzet én winst. Het zou een goede zaak zijn om uw hand in eigen boezem te steken en eens een consult aan te vragen bij een bedrijfsdeskundige.
Sukses en groeten, Maxiem.
Het zit niet goed met uw bedrijfsvoering. Er zijn veel klachten over uw bedrijf op de verschillende consumentensites. En elke klacht kost u klanten én omzet én winst. Het zou een goede zaak zijn om uw hand in eigen boezem te steken en eens een consult aan te vragen bij een bedrijfsdeskundige.
Sukses en groeten, Maxiem.
Re: Kleur mijn Interieur
Maxiem kan aan een paar berichten op het internet een bedrijfsanalyse doorvoeren én daaraan een eindconclusie verbinden. Knap.
Re: Kleur mijn Interieur
WARNING!!!!
I checked with them before ordering, if they had my items in stock. They said they did. Then they charged my credit card. A week later informed me they didn't have it in stock. No items, but they took my money and they stopped responding to emails! WARNING!!!!
This is now a legal matter for my bank!
I checked with them before ordering, if they had my items in stock. They said they did. Then they charged my credit card. A week later informed me they didn't have it in stock. No items, but they took my money and they stopped responding to emails! WARNING!!!!
This is now a legal matter for my bank!
Re: Kleur mijn Interieur
Ook ik heb slechte ervaringen met kleur mijn interieur. Ik heb enkele dagen geleden een blauwe rol behang besteld maar kreeg een witte thuis. Foutje moet kunnen maar nadat ik een mail had gestuurd kreeg ik het verzoek om een foto van het behang terug te sturen. Als antwoord hierop kreeg ik dat het serienummer overeen kwam met hetgeen ik besteld had. Met als detail dat ik een blauwe rol besteld had en een witte heb gekregen!
Ik heb hierna met de klantenservice gebeld en kreeg te horen dat mijn witte rol behang toch echt blauw was!? Wanneer ik een wit blaadje naast het behang zou houden zou ik duidelijk kunnen zien dat het witte behang toch een blauwe waas zou vertonen. Ik ben nog zo gek geweest om te doen wat ze vroegen maar het behang bleef wit.
Ik weet het niet hoor maar een interieurspecialist die kleurenblind is? Ik zou even verder zoeken als ik u was.
Ik heb hierna met de klantenservice gebeld en kreeg te horen dat mijn witte rol behang toch echt blauw was!? Wanneer ik een wit blaadje naast het behang zou houden zou ik duidelijk kunnen zien dat het witte behang toch een blauwe waas zou vertonen. Ik ben nog zo gek geweest om te doen wat ze vroegen maar het behang bleef wit.
Ik weet het niet hoor maar een interieurspecialist die kleurenblind is? Ik zou even verder zoeken als ik u was.
Re: Kleur mijn Interieur
En veel kleur kreeg de kamer er dus ook niet van....
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 26 sep 2011 18:44
Re: Kleur mijn Interieur
Kleur mijn interieur daar heb ik onlangs behang en en verf gekocht dat s'avonds licht moet geven. Het behang voldeed niet naar wat ik op de site had gezien, de kleuren kwamen niet overeen. Ik heb hiervoor contact opgenomen met de klantenservice, deze gaven aan dat ze het behang niet terug konden nemen omdat de kleur kennelijk volgens hun weinig scheelt als wat op de site te zien is. Kleur mijn interieur nemen hun klanten niet serieus en voldoen niet aan de eisen die gesteld worden voor handelen via de webshop. Ook het verf mocht ik niet meer terug sturen omdat volgens hun alles op maat is besteld (WAT EEN ONZIN). Ten eerste houden ze zich niet aan hun afspraak omdat het behang veel ste laat werd geleverd en ook nog eens bij de buren, wat ik duidelijk had aangegeven niet te doen. Daarnaast mogen de producten niet meer terug gezonden worden. Ook heb ik het gevoel dat ze niks met mijn klacht doen.
Ik heb de leidinggevende aan de lijn gehad (Bianka), hier viel niet mee te praten. Ze hield voet bij stuk dat zij gelijk had en ik de spullen niet terug mag sturen. Ik heb spijt dat ik het behang en verf bij kleur mijn interieur heb gekocht. Slecht webshop, ik denk dat ik maar eens met mijn klacht naar de winkel ga!!
Ik heb de leidinggevende aan de lijn gehad (Bianka), hier viel niet mee te praten. Ze hield voet bij stuk dat zij gelijk had en ik de spullen niet terug mag sturen. Ik heb spijt dat ik het behang en verf bij kleur mijn interieur heb gekocht. Slecht webshop, ik denk dat ik maar eens met mijn klacht naar de winkel ga!!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 25 okt 2011 20:15
Re: Kleur mijn Interieur
Ook ik heb via de website besteld.
Helaas kreeg ik de verkeerde producten thuis, terwijl dit ook al anderhalve week op zich liet wachten. Op de website stond dat de levertijd 2 tot 4 werkdagen was (de levertijd op de website klopt dus niet).
Na vele malen gemaild en gebeld te hebben, mocht ik de producten nog niet eens terug sturen. Daarentegen heb ik dezelfde dag dat ik ze thuis had gekregen al aangegeven dat het de verkeerde producten waren(retourneren is dus derhalve niet mogelijk!).
Mij werd gezegd dat ik mijn geld niet terug kreeg en dus de producten ook niet terug hoefde te sturen (klantenservice?).
Ik raad dus ook iedereen af hier iets te kopen, vanwege de slechte service (die geen service te noemen is) en retourneren zit er al helemaal niet in.
Deze zaak heeft maar één doel en dat is geld ontvangen. Als je het geld eenmaal betaald hebt zie je het van Kleurmijninterieur.nl nooit meer terug.
Slechte zaak, wij kopen hier nooit meer wat.
Helaas kreeg ik de verkeerde producten thuis, terwijl dit ook al anderhalve week op zich liet wachten. Op de website stond dat de levertijd 2 tot 4 werkdagen was (de levertijd op de website klopt dus niet).
Na vele malen gemaild en gebeld te hebben, mocht ik de producten nog niet eens terug sturen. Daarentegen heb ik dezelfde dag dat ik ze thuis had gekregen al aangegeven dat het de verkeerde producten waren(retourneren is dus derhalve niet mogelijk!).
Mij werd gezegd dat ik mijn geld niet terug kreeg en dus de producten ook niet terug hoefde te sturen (klantenservice?).
Ik raad dus ook iedereen af hier iets te kopen, vanwege de slechte service (die geen service te noemen is) en retourneren zit er al helemaal niet in.
Deze zaak heeft maar één doel en dat is geld ontvangen. Als je het geld eenmaal betaald hebt zie je het van Kleurmijninterieur.nl nooit meer terug.
Slechte zaak, wij kopen hier nooit meer wat.
Re: Kleur mijn Interieur
Ook ik heb 2 rollen via de website gekocht. De levering was vrij snel dat moet ik erbij zeggen (binnen een week had ik het spul hier in Spanje).
Maar goed eenmaal te werk, bleek dat het behang niet op de muur bleef zitten. Het laat gewoon los. En daarbij geeft het harstikke af. Roze behang, als je je hand erover heen haalt is die dus ook roze.
Ik dus een email gestuurt naar de klantenservice en dan wordt je dus gewoon aan het lijntje gehouden. Dat de ondergrond niet goed is, te veel kalk, geen goede lijm, etc. etc.
Ik had dus ook 8 rollen behang bij een andere winkel gekocht voor de gang en de wookamer en geen probleem, dus het licht gewoon aan de slechte kwaliteit van het behang die kleurmijninterieur.nl verkoopt.
Ik ben blij dat het maar om 2 rollen behang + verzendkosten gaat (95 euro) en dat ik niet al het behang bij hun heb bestelt.
Maar goed eenmaal te werk, bleek dat het behang niet op de muur bleef zitten. Het laat gewoon los. En daarbij geeft het harstikke af. Roze behang, als je je hand erover heen haalt is die dus ook roze.
Ik dus een email gestuurt naar de klantenservice en dan wordt je dus gewoon aan het lijntje gehouden. Dat de ondergrond niet goed is, te veel kalk, geen goede lijm, etc. etc.
Ik had dus ook 8 rollen behang bij een andere winkel gekocht voor de gang en de wookamer en geen probleem, dus het licht gewoon aan de slechte kwaliteit van het behang die kleurmijninterieur.nl verkoopt.
Ik ben blij dat het maar om 2 rollen behang + verzendkosten gaat (95 euro) en dat ik niet al het behang bij hun heb bestelt.
Re: Kleur mijn Interieur
1 Maart j.l. Behang besteld via de site en betaald met Paypal. Kreeg direct een bevestiging per mail met daarin keurig vermeld incl. bijlage wat ik had besteld. Op 5 maart het e-mail bericht dat het reeds was aangeboden bij DPD (transportbedrijf). Ik heb het behang gisteren (dus op dinsdag) 6 maart in ontvangst mogen nemen. Het zat keurig verpakt in een grote doos en was exact wat ik had besteld.
Ik ben dan ook verbaasd over alle onderstaande negatieve reactie's........
Ik ben dan ook verbaasd over alle onderstaande negatieve reactie's........
Re: Kleur mijn Interieur
Ik heb ook een tijd geleden 4 rollen behang bij hen besteld. De levertijd was volgens hen snel..... maar duurde echter enkele weken. Uiteindelijk hebben we het behang niet gebruikt en wilde ik het retourzenden en mijn geld terug krijgen. Echter kon dat niet, omdat ze het speciaal voor mij hadden besteld.... ik zit nu met 4 rollen behang (nog steeds in de doos) in mijn maag... heb het maar inmiddels op Marktplaats gezet om er toch wat aan over te houden.
Mijn tip; Koop maar niks meer bij kleurmijninterieur.nl ruikt naar oplichting!
Mijn tip; Koop maar niks meer bij kleurmijninterieur.nl ruikt naar oplichting!