LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hotelgoldcard

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
lourensl
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 jul 2010 14:30

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door lourensl »

Hoi Shania88, enige weken geleden heb ik ook een incassobrief van IncassoDirect ontvangen. Vervolgen heb ik ze bestookt via de e-mail en reguliere post met al mijn correspondentie mailjes e.d. met Hotegoldcard-e-mailadressen en Sell-It. Uiteindelijk heb ik een brief ontvangen van IncassoDirect dat de aanmaning onterecht verstuurd was en dat het dossier gesloten is.
Laat merken dat je niet bang bent voor deurwaarders of één of ander gerechtelijk bevel. Hoe dan ook zullen ze echt geen gerechtelijke procedure opstarten voor 150 euro. De rechtbank ziet ze al aankomen!! :lol:
Niets aan de hand, niet kwaad worden of zenuwachtig en in ieder geval nooit iets betalen!
lourensl

Shania81
Berichten: 27
Lid geworden op: 29 sep 2010 10:01

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Shania81 »

Bedankt voor jullie antwoord! Hier kan ik zeker wat mee. Consuwijzer gemaild en ook de Consumentenbond, nu naar het juridisch loket + Sell it bellen. Wat een moeite allemaal voor dit soort oplichters zeg, kan mezelf wel voor me kop slaan dat ik gezegd heb dat ze pakketje ter info wel kunnen versturen en dan ook mn rekeningnummer heb gegegeven maar goed er komt een dag dat ze zullen boeten voor dit soort praktijken denk ik dan maar!!

En Lourens wat een geruststelling, zat er namelijk wel over te denken om het te betalen omdat ik er toch wel zenuwachtig van wordt maar je geeft aan echt niet te betalen. Heb jij ook telefonisch kontakt met Direct Incasso gehad? Ik ga ze zeker nog een keer mailen en aanschrijven want dit maakt me weer sterk om toch niet te betalen. Ik was zo ontzettend boos op die eikel die ik aan de telefoon had hij was zo brutaal en haalde het bloed onder mn nagels vandaan. Hij gaat nu mijn gesprek wat is opgenomen versturen naar mijn mail. Zullen nog weleens zien wie er gelijk heeft.
En idd ik heb ook tegen hem gezegd jullie doen nogal wat moeite voor zo weinig geld maar ja hij zei die kosten zijn dan voor jouw dus maakte hun niet uit.

Dus nog maar afwachten denk ik, ook al ben ik nog niet helemaal gerust....

debteun
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 sep 2010 17:06

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door debteun »

Hoi Shania,
Je verhaal is exact het zelfde als dat van mij...
Wat een drama! Ik heb toevallig vandaag een aangetekende brief gestuurd met opzegging, je hebt daar 10 maanden voor!
Fijn dat je ook contact hebt opgenomen met de anders instanties, wie weet helpt het...

Misschien een idee voor iedereen, ik zag net op SBS6 een oproep voor Das je goed recht van John v/d Heuvel. Hierin werd een oproep gedaan, dat je een mail kon sturen als je onrecht was aangedaan. Ik heb direct een mail gestuurd, wie weet helpt het. Als er nou meerdere aanmeldingen zijn, is de kans groter dat er iets mee wordt gedaan....
Hierbij iedereen stuur AUB je verhaal naar: [email protected]
Hoe dan ook ik zal die mensen een hak zetten en iedereen die daarbij wil helpen is welkom.

Groet,
Debbie

Shania81
Berichten: 27
Lid geworden op: 29 sep 2010 10:01

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Shania81 »

Hi Debbie,

Heb jij wel gewoon betaald dan? En ook brieven van Direct Incasso ontvangen? Ik ga dat programma ook maar eens mailen dan want deze mensen verdienen echt het slechtste!!! Bedankt voor de tip. Ik geef niet zomaar toe.

jojobanjer
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 sep 2010 13:12

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door jojobanjer »

hoi shania81

ben erg benieuwd of jij wel de bandopname via de mail krijgt.
tegen mij hadden ze dat ook beloofd maar nooit iets gezien !
ik heb wel betaald uiteindelijk en daarna opgezegt en bevestiging gehad. en hoop
dat hiermee dit gezeik is opgelost .
want jeetje wat een pokke hotelgoldcard zooi.
ze kunnen je flinke slapenloze nachten bezorgen.
hopelijk komt er aan dit bedrijf snel een eind.

gr jojobanjer

Shania81
Berichten: 27
Lid geworden op: 29 sep 2010 10:01

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Shania81 »

Owkee ik verwacht het ook niet maar ik heb gezegd dat ik zeker niet eerder betaal of gewoon helemaal niet. Hij zei je hebt zelf overal 20x JA opgezegd dus toen zei ik tegen hem is dat zo bewijs het maar en tot die tijd krijg je geen cent van me....en dat heb ik ze per mail ook nog even uitgelegd. Zoals hierboven door Lourens wordt gezegd ze proberen je gewoon bang te maken in de hoop dat je betaald en ik geef nog niet toe ze krijgen me zomaar niet klein. Ik kan niet bewijzen dat ik het teruggestuurd heb helaas maar moet dat wel volgens hun en dan vind ik dat hun ook bewijslast moeten aantonen. Laat ze maar bewijzen dat ik toestemming heb gegeven echt de kaart te hebben gekocht en dan zullen we wel zien. Hij zei dat de opname opvragen een week of 2 duurt en tot die tijd ga ik ze stalken met mails dat ik de kaart heb teruggestuurd en niet ga betalen!!

Het brengt idd stress met zich mee maar verwacht niet dat ze een gerechtelijke procedure gaan starten en zowel dan heb ik pech denk ik...maar doe er wel alles aan om dit bedrijf zo negatief mogelijk op de kaart te zetten. Snap niet dat je 's avonds na een dag werken met een goed gevoel je bed in stapt om te slapen als je zo'n bedrijf hebt....nou ja bedrijf mensen oplichten kun je beter zeggen want meer is het niet. Maar met mij zijn ze nog niet klaar.

debteun
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 sep 2010 17:06

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door debteun »

Ik heb jammer genoeg wel betaald! Na een erg vervelend gesprek met een kerel van Direct Incasso, durfde ik het risico niet te nemen, had ook wat geïnformeerd bij een vriend die bij een incasso bureau werkt, die adviseerde om te betalen, om een rechtszaak te voorkomen. Maar als ik zo lees, had ik het net zo goed niet kunnen doen, maar ja. Ik ga er alles aan doen om me geld terug te krijgen en in ieder geval om ze in slecht daglicht te zetten.
Heb ook geprobeerd om nog contact te zoeken met Hotelgoldcard, telefonisch, via mail en via de post, maar krijg geen enkele respons. Ik wilde namelijk ook mijn gesprek opvragen, daar is volgens mij duidelijk mijn twijfel op te horen.
Kreeg gister wel een reactie van de Consuwijzer, heel fijn, als er meer dan 2 klachten zijn wordt er een onderzoek gestart, iedereen mailen aub.
Hoop ook dat iedereen een mail stuurt naar [email protected], zodat ze worden onderzocht en worden gestopt met deze oplicht praktijken.
Groet Debbie

Shania81
Berichten: 27
Lid geworden op: 29 sep 2010 10:01

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Shania81 »

Ik had dus ook zo'n onwijze eikel aan de telefoon van Direct Incasso, echt ik kookte nadat ik had opgehangen wat een bijdehand ventje zeg volgens mij dacht hij dat hij de king himself daar was maar ik trap er niet in. Hij probeerde me echt te intimideren en wist heel veel over/van Hotelgoldcard en dat vond ik opzich al vreemd, dacht op een gegeven moment volgens mij krijgen jullie gewoon iets van hun om zo je best te doen om het geld binnen te trekken. Het was zo onredelijk niet normaal maar goed hij gooide allemaal termen met bewijslast aan mijn kant naar mijn hoofd dat ik dacht ja maar wacht eens even als ik dat heb moeten zij dat ook hebben dus kom maar op.
Jammer inderdaad dat je betaald heb kan het me voorstellen want na het gesprek dacht ik ook echt zo van nou jammer dat geld zijn we kwijt maar toen hier een bericht geplaatst en er nog eens over nagedacht en tot de conclusie gekomen dat ik niet zomaar toegeef. Ik heb die rotkaart niet in huis en ik moet hem ook echt niet, heb geen eens de tijd om naar hotels te gaan. Weet je wat hij trouwens nog zei dat ik dan toch iemand anders blij kan maken met de kaart, nou zeker hoor niemand wil dat ding toch hebben en volgens mij is tie ook nog eens persoonsgebonden las ik in de algemene voorwaarden dus ja hoor maak er echt iemand blij mee...NOT!!!!
Misschien maak ik nu wel een verkeerde beslissing maar goed dan heb ik wel mijn hart gevolgd door het er niet zomaar toe te geven.

Ik heb ook SBS6 al gemaild en ook Consuwijzer + Consumentenbond maar nog geen reactie van de laatste 2, duurde dat bij jouw lang???

Hotelgoldcard moet ten onder hoe dan ook!!!!

Jesscindyka
Berichten: 25
Lid geworden op: 15 sep 2010 16:24

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Jesscindyka »

he allemaal,

mijn incassobureau heeft de pleitvaart genomen,die stuurden ineens een mail nadat ik contact met vd Berg had gehad dat hun de samenwerking met hotelgoldcard hebben beeïndigd en dat ik mijn dossier maar verder met hotelgoldcard moest afhandelen heb tot op heden niets meer gehoord.Ik heb wel ook zojuist naar dasjegoedrecht gemaild,ik hoop dat ze er wat mee gaan doen,heb het ook benadrukt hoe belangrijk het is en dat er steeds meer slachtoffers vallen.dus afwachten maar.

Shania81
Berichten: 27
Lid geworden op: 29 sep 2010 10:01

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Shania81 »

Dat is opzich ook wel vreemd toch? Welk incassobureau was dat dan? En hoelanbg heb je al niets gehoord?

Ik heb net weer een mail gehad van Bas v/d Heuvel dat ik wel erg zwak sta omdat ik geen bewijs heb dat ik de brief teruggestuurd heb. Heb teruggemaild dat dat wel zo kan wezen maar dat zij dan ook maar moeten bewijzen wat ik aan de telefoon gezegd heb want naar mijn weten heb ik niets gekocht zoals hij van wel zegt.

Ik wordt hier zo moe van zeg. Ik heb helaas de tijd nog niet gehad om Dhr. van den Berg en Consuwijzer te bellen maar ga het zeker z.s.m. doen want dit schiet ook niet op. Ze blijven het gewoon proberen maar ik blijf erbij ik heb die kaart binnen 7 dagen teruggestuurd en ik wil dat kreng niet, nu niet, nooit niet!!! Ik heb al diverse vragen aan die Bas gesteld maar krijg steeds geen antwoord alleen maar dat ik moet betalen wat een organisatie zeg dat dit soort bedrijven mogen bestaan.

Wordt vervolgd.....tenminste daar ga ik wel vanuit helaas.

Jesscindyka
Berichten: 25
Lid geworden op: 15 sep 2010 16:24

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Jesscindyka »

ja het is een raar zaakje dat was incassobureau credifin nederland b.v.
ik zou me niet meer bezighouden met die bas vd heuvel,maar probeer contact te leggen met die vd berg,hopelijk komt het dan op zijn pootjes terecht
laat je niet van de wijs brengen he?

Dutchrunner
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 okt 2010 13:13

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Dutchrunner »

Ook ik was er bijna ingetrapt. Ben 2 geleden opgebeld door een mevrouw dat ik een week lang gratis een vakantie gewonnen zou hebben en dat ik ook nog eens kans maakte op een minicooper. Het gesprek werd op een gegeven moment opgenomen waarbij ik alleen ja op de door haar gestelde vragen moest antwoorden. Tijdens de opname heb ik haar meerdere malen onderbroken omdat ik het niet helemaal vertrouwde. Zij heeft me meerdere malen gezegt dat als ik niet tevreden zou zijn over de "verrassingspakket", wat inhield 2 pasjes goldcard, ik ze binnen 7 WERKdagen kon terugsturen. Mocht ik de pasjes willen behouden dan zal er na 7 werkdagen het geldbedrag van E139,95 pas afgeschreven worden van me bankrekening. Na onderzoek op internet, bleek dat het hier om oplichting gaat. Hierop ben ik direct naar me bank gegaan en heb ik verschillende bankrekeningen laten blokkeren zodat er geen geld van me bank kan worden afgeschreven. 3 dagen daarna krijg ik een brief thuis waarin staat dat Hotelgoldcard geld heeft proberen af te schrijven maar dat het niet gelukt is. Moet nu binnen 4 dagen betalen en anders schakelen ze een incassobureau in.

Bij deze hotelgoldcard: "JULLIE KRIJGEN GEEN ENE CENT VAN MIJ!!!

Ik laat me niet naaien waar ik zelf bij sta! Heb verschillende malen contact proberen op te nemen maar krijg geen reactie via de mail of hun telefoon.

Bij deze wil ik jullie gedupeerden allemaal oproepen om ook NIET te betalen aan deze OPLICHTERS.
Ik laat me gewoon dagvaarden en zullen we zien wie er gelijk zal krijgen. Heb genoeg bewijs dat ik de pasjes voortijdig heb teruggestuurd namelijk binnen
7 werkdagen. Maar zoals jullie al weten beweren ze dat ze niks ontvangen hebben.

Heb bij consuwijzer een klacht ingedient en dasjegoedrecht, en raad jullie met klem aan allemaal een mail te sturen naar deze zodat er met spoed wat mee gedaan word. Hoe meer klachten er worden ingedient, hoe sneller zij hiermee aan de slag gaan!
Ik verwacht deze week nog een reactie van hun, ik hou julllie op de hoogte ervan.

Word vervolgt..

Shania81
Berichten: 27
Lid geworden op: 29 sep 2010 10:01

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Shania81 »

Join the club Dutchrunner;-)!!

Ik ga ook zeker met die Ton proberen kontakt te leggen. Dat van jouw is idd een raar zaakje hoor, maar goed ik hoop dat je nu niets meer hoort. Enne ik laat me niet van de wijs brengen hoor door die Bas in tegendeel!!

Ik blijf erbij dat ze je alleen maar proberen bang te maken met dreigingen van rechtzaken e.d. maar dat lukt ze niet, laat ze maar komen, dan zal ik wel laten zien wat voor bedrijf het is en hoeveel mensen al klachten hebben gepost op internet kijken wie er dan "zwak" staat...!!!!
Is er trouwens ooit iemand gedagvaard??

Dus voor mij geldt ook: Hotelgoldcard krijgt geen ene cent van mij!!!!

Kom op mensen allemaal mailen naar zoveel mogelijk instellingen/programma's om zsm een nog meer negatief beeld te geven aan dit bedrijf.

Voor mij geldt ook wordt vervolgd...

Dutchrunner
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 okt 2010 13:13

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Dutchrunner »

Hoi Shania81

Ik kan niet wachten todat ik gedagvaard word. Naar mijn weten is er nooit gedagvaard. Ze proberen met hun incassobureau('s) alleen mensen bang te maken zodat ze alsnog tot betalen overgaan. Laat je niet gek maken door hun bedreigingen en intimidaties.

Heeft iemand het (woon)adres van die Ton de eigenaar van hotelgoldcard??
Zal ik even een kop koffie bij hem thuis drinken en nogmaals duidelijk maken dat hij met de verkeerde persoon F*C*T. Graag zie ik zijn adres hier op de forum.

Deze oplichters moeten hard aangepakt worden.

Shania81
Berichten: 27
Lid geworden op: 29 sep 2010 10:01

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Shania81 »

Naar mijn weten is er ook nooit iemand gedagvaard tenminste ik kan het hier niet teruglezen. Dus laat me zeker niet bang maken. Laat ze maar met het opgenomen telefoongesprek komen.

Die Ton is niet de eigenaar dat is Bas van der Heuvel volgens mij want daar heb ik reeds enkele malen mee gemaild en die heeft hier ook diverse keren een bericht neergezet (lees maar een aantal pagina's terug). Geen idee waar hij woont maar als je het weet ga ik zeker mee een bakkie koffie drinken, he gezellig lekker babbelen over het onstaan van de Hotelgoldcard en hoe je nou het beste mensen oplicht enz. heb er nu al zin!!!

Heb jij wel bewijs dat je het pakket hebt teruggestuurd?

Dutchrunner
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 okt 2010 13:13

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Dutchrunner »

Ik heb via tracktrace.nl mijn verzending van de Hotelgoldcard proberen te volgen maar de site gaf aan dat mijn barcode niet bestaat :s Heb het wel 30x geprobeerd maar zonder resultaat. Hierop ben ik naar de postkantoor gegaan en aangegeven dat ik graag wil weten waar mijn verzending is omdat ik het niet via tracktrace kon zien. Ik moest TNT post bellen en zij zouden het voor mij uitzoeken waar het is gebleven. Er werd mij verteld dat de Hotelgoldcard in ontvangst genomen is en heb gelijk gevraagd of zij hiervan een bewijs naar mij toe willen sturen. De mevrouw deelde mij mee dat het max 4 weken kan duren voordat ik het bewijs heb. Dat maakt mij niet uit zolang ik het maar ontvang. Heb momenteel alleen de verzendbewijs met de barcode ervan. Hopen dat de ontvangstbewijs snel naar mij toegestuurd word, dat geeft toch een stukje zekerheid. Voor de rest reageer ik niet op hun brieven en hun incassobereau dan houden ze wel zelf op met het toesturen van brieven naar mij.

Op internet heb ik gezocht op Bas van der Heuvel maar heb jammer genoeg heb ik zn adres niet kunnen vinden. Op kvk site staat alleen deze info over Hotelgoldcard:
Naam: Hotel Express Nederland Ltd
Vestigingsadres: Stationsplein 8 K
Vestigingsplaats: 6221BT Maastricht
Internetadres: http://www.hotelexpressnederland.nl
KvK-nummer: 14123151 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging

Ik geef niet op, zal één van me contacten inschakelen om zijn persoonsgevens voor mij te achterhalen. Dan kunnen wij mooi een bakje koffie bij hem drinken en vragen hoe hij dat toch voor elkaar krijgt om zoveel mensen op te lichten.. ;)
Kan niet wachten totdat hij voor me staat..

Heb jij nog wat gehoord van deze oplichters?

Anouk010
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 okt 2010 12:54

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Anouk010 »

Ook ik ben opgelicht! Ik heb mijn pasjes op tijd teruggestuurd..maar moet toch betalen (brief inscassobureau)..terwijl ik nu dus helemaal geen kaartjes meer heb. Nu moet ik kunnen bewijzen dat ik de kaartjes verzonden heb..maar heb het helaas niet aangetekend verzonden. Erg dom natuurlijk! Ik heb hun gegoogled en zag dat ze al verschillende keren op de tv zijn geweest wegens oplichting. Omdat ik ze telefonisch niet meer te pakken kreeg..heb ik een email gestuurd met het verzoek mij niet meer lastig te vallen omdat ik anders aangifte doe wegens oplichting en gerechterlijke stappen onderneem. Nu vraag ik me af of deze zet eigelijk wel slim is geweest? Heeft iemand een beter idee wat ik nu kan doen? Ik wil echt niet betalen..maar ik wil ook geen deurwaarder ofzo aan de deur.

debteun
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 sep 2010 17:06

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door debteun »

Hoi Anouk,
Welkom bij de club.
Goed dat je hotelgoldcard een mail hebt gestuurd, maar ik acht de kans nihil dat je hier reactie op krijgt. Mijn verhaal is eigenlijk identiek aan dat van jou. Ik heb alles geprobeerd om contact te krijgen, bellen, mailen en ik heb brieven gestuurd, tot nu toe heb ik op geen enkele manier reactie gehad. Uiteindelijk heb ik het incasso bureau betaald, jammer genoeg. Als je verder terug leest, zul je zien dat er een aantal zijn die niet betalen, en dat daar tot nu toe nog steeds geen gerechtelijke stappen zijn ondernomen, voor i.p zo'n klein bedrag starten ze geen gerechtelijke procedure. Ik heb er serieus spijt van dat ik toch heb betaald. Maar wat je kan doen, wat er al veel meer hebben gedaan is een mail sturen of bellen naar de bijv. Consuwijzer en [email protected], en meerdere consumentenbonden. Hoe meer meldingen er worden gedaan, hoe sterker we staan me z'n allen.
Nou heel veel succes en houdt ons op de hoogte van de vorderingen.
Groet Debbie

JesseG
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 okt 2010 16:34

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door JesseG »

dag lotgenoten,
wat een sukkel ben ik zeg.... ik zei nog tegen die dame aan de telefoon dat ik het liever toch maar niet wou en zij maar door ratelen dat het gemakkelijk opgezegd kon worden enz. ok we starten de bandopname opnieuw en toen met mijn domme kop wel overal ja op gezegd.
daarna begon het bij mij natuurlijk ook allemaal kriebelen.. wat heb ik gedaan?!
ik googelen en toen vond ik jullie allemaal..
heb gelijk met mijn bank gebeld.. en 2 rekeningnummers laten blokkeren namelijk:
116537353 & 126579482
ook heb ik gelijk [email protected] & [email protected] gemailed en van [email protected] het volgende mailtje terug gekregen

[email protected] aan mij
details weergeven 16:52 (0 minuten geleden)
Dit emailadres is niet langer in gebruik.

Voor vragen over Hotelgoldcard kunt u uw bericht doorsturen naar [email protected].

Voor telefonisch contact kunt u bellen met 0900-7770001.

nu maar hopen dat ik voldoende actie heb ondernomen om deze oplichterij tegen te gaan.. hebben jullie nog tips omdat ik iets ben vergeten dan hoor ik het graag.

Thanks! groeten

jesse

Dutchrunner
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 okt 2010 13:13

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Dutchrunner »

Beste medegedupeerden,

Vandaag ben ik gebeld door de consuwijzer. Deze heeft mij meegedeeld dat ik (en anderen gedupeerden) in ons recht staan om niet te betalen, (natuurlijk als je de Hotelgoldcard geretourneerd hebt). De consuwijzer adviseerde mij tevens niet meer te reageren op hun (Incasso)brieven! Er zal waarschijnlijk op niet al te lange termijn actie worden ondernomen tegen deze malafide bedrijf.

Niet betalen aan deze OPLICHTERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gesloten