Ook bij mij word sinds enige tijd ineens € 15,95 per maand afgeschreven terwijl ik in december 2009 een brief heb gekregen van Caiway dat tot 1 januari 2012.. het bedrag € 8,95 zou blijven.
Bij navraag blijkt dat ze daar niets mee te maken hebben. Je moet maar een klacht indienen....
Je lijkt wel een roepende in de woestijn als het om Caiway in Krimpen gaat. Niemand doet echt wat. Is ook moeilijk als het maar om 7 euro per maand gaat.
Ik heb echter bij Xs4all gezien, maar er zullen ook andere internetproviders zijn, dat zij eind dit jaar, begin 2011 ook een compleet pakket incl TV gaan aanbieden over VDSL, het nieuwe ADSL.
Dat lijkt me een stuk beter dan in zee gaan met Caiway. Xs4all heeft doorgaans haar zaakjes goed op orde. Zowel administratief, technisch en service.
Ik betaal nu opeens ipv 14.90 E , 23.85 E.
Ongespecificeerd + 60%
Dit soort gekkigheid klopt voor geen meter, maar naar ik hoor schijnen hier al vragen over gesteld te zijn in de gemeenteraad.
Ik zal kijken of ik dat boven water krijg.
Bellen met Caiway is zinloos, stond gisteren 25 minuten in de wacht, met 2 wachtenden voor mij, maar heb het maar opgegeven...