Ook ik heb problemen gehad met bela vita, het begon toen ik steeds brieven kreeg met hele mooie verhalen over geldprijzen die ik kon winnen. Daar heb ik destijds aan mee gedaan, maar alleen met de prijzenfestijn (bestellen was namelijk niet verplicht). Na een tijdje kreeg ik een pakketje die bij de buren was afgeleverd, weet niet meer precies wat er aan pillen rotzooi in zat. Ik wilde hem terug sturen maar bij het postkantoor zeiden ze dat ik daarvoor moest betalen dus heb ik het weer mee terug genomen omdat ik niet wilde betalen voor iets waar ik niet om gevraagd had.
Toen heb ik een tijdje gewacht totdat ik weer een pakketje kreeg, ook die heb ik laten staan. Na nog weer een tijdje kwam er een derde pakketje en een week later een aanmaning. Ik ze een brief sturen met het verhaal dat ik dit niet besteld had en ook niet wilde betalen om het op te laten sturen dus dat ze het maar moesten komen halen. Niks op gehoord en weer een aanmaning gekregen. Even later kreeg ik een brief van ze terug dat ik iets had aangekruist dat ik met rekeningnummer wilde betalen en dat ik me daarmee automatisch had geabonneerd! En dat dat ook in de brief vermeld stond, blijkbaar had ik verkeerd gelezen en ik begon al te twijfelen aan mezelf. Maar nu ik hier zie staan dat veel mensen precies datzelfde probleem hebben neem ik aan dat niet ik maar hun fout zijn en dat ik wel degelijk goed gelezen heb! Ik had alleen iets aangekruist omdat dat moest om aan te geven hoe je een eventuele geldprijs wilde ontvangen.
Maar ik kon ten alle tijde het abonnement opzeggen en ik kon de pakketjes voldoende gefrankeerd terugsturen (terwijl ik had aagegeven niet te willen betalen voor terugzenden!) Ik heb er verder niet op gereageerd, kreeg ik afgelopen week een brief met een bedrag bovenop het huidige bedrag ivm te laat betalen en dat ik hun vertrouwen ernstig geschaad had
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
! Erger dan dit kan niet, wat een verschrikkelijke organisatie die niet meer zou mogen bestaan! Gelukkig kon ik bij een ander postkantoor de pakketjes gratis terugzenden en ik ga hun nog een brief sturen dat ik nooit meer wens lastig gevallen te worden met brieven en reclame van hun! En een mailadres of telefoonnummer hebben ze ook al niet
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)