LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort-valse voorwendselen
Telfort-valse voorwendselen
Alvorens mijn telefoonabonnement afliep, werd ik telefonisch benaderd door een medewerker van Telfort. Hij stelde mij de vraag of ik mijn abonnement bij Telfort wil verlengen. Ik heb het abonnement verlengd nadat mij een belofte is gedaan, die tot op de dag van vandaag niet is nagekomen. Inmiddels zijn wij zeven maanden verder en ben ik diep teleurgesteld in de betrouwbaardheid van de informatie die de werknemers van Telfort verstrekken.
Nu vroeg ik me af, waar kan ik mijn brief opsturen of is via mail handige om de klacht voor te leggen?
Alvast bedankt.
Nu vroeg ik me af, waar kan ik mijn brief opsturen of is via mail handige om de klacht voor te leggen?
Alvast bedankt.
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort-valse voorwendselen
Om wat voor belofte gaat dit?
Via een privebericht ontvang ik graag alvast uw NAW-gegevens, e-mailadres en uw Telfort 06-nummer.
Hugo
Via een privebericht ontvang ik graag alvast uw NAW-gegevens, e-mailadres en uw Telfort 06-nummer.
Hugo
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort-valse voorwendselen
Ik begrijp nu uit uw PB dat het u te doen is om de functionaliteit van het realtime inzage hebben in uw verbruik.
Toen u november vorig jaar contact had met mijn collega over de verlenging van uw abonnement, heeft hij u laten weten dat deze functie begin 2010 beschikbaar zou zijn.
Daarin is hij helaas te voorbarig geweest. Onze welgemeende excuses hiervoor. In juni 2010 hebben wij onze systemen ingrijpend aangepast om deze functionaliteit te kunnen faciliteren. Echter, deze functie werkt nog niet voor al onze klanten. Er is besloten te wachten met activeren totdat dit wel het geval is. Wij werken hard om dit alsnog zo snel mogelijk te realiseren. Onze excuses voor deze vertraging.
Om u tegemoet te komen heb ik 2 maanden abonnementskosten gecrediteerd.
Hugo
Toen u november vorig jaar contact had met mijn collega over de verlenging van uw abonnement, heeft hij u laten weten dat deze functie begin 2010 beschikbaar zou zijn.
Daarin is hij helaas te voorbarig geweest. Onze welgemeende excuses hiervoor. In juni 2010 hebben wij onze systemen ingrijpend aangepast om deze functionaliteit te kunnen faciliteren. Echter, deze functie werkt nog niet voor al onze klanten. Er is besloten te wachten met activeren totdat dit wel het geval is. Wij werken hard om dit alsnog zo snel mogelijk te realiseren. Onze excuses voor deze vertraging.
Om u tegemoet te komen heb ik 2 maanden abonnementskosten gecrediteerd.
Hugo
Re: Telfort-valse voorwendselen
Met uw aanbod kan ik helaas geen genoegen mee. De werknemer heeft mij misleidende en verkeerde informatie verstrekt, wat mij het abonnement heeft doen verlengen.(hij had daar niet voorbarig over moeten zijn). Dan had ik in eerste instantie geen overeenkomst met Telfort afgesloten. Er is sprake van een wanprestatie als een bedrijf niet kan leveren wat het belooft. Doordat jullie nu verzuimd zijn in de belofte die u medewerker met mij heeft gemaakt, heb ik recht op ontbinding van de overeenkomst.
Re: Telfort-valse voorwendselen
Wordt hier nog naar gekeken?
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Telfort-valse voorwendselen
@NajatC
U geeft aan dat wij een wanprestatie leveren. Graag wijs ik u erop dat realtime inzage van belminuten valt onder 'extra service'. Het gaat hier niet om een dienst zoals vermeld in onze Algemene Voorwaarden.
Wat verstaan wij onder een dienst?
Een door Telfort geleverde mobiele telecommunicatiedienst zoals vastgelegd in de Overeenkomst. Deze dienst betreft het directe transport van spraak en data van mobiele gebruikers van en naar aansluitpunten op het mobiele netwerk of naar aansluitpunten op het vaste telefoonnetwerk.
Natuurlijk vinden wij het het vervelend voor u dat een medewerker (misschien) wat enthousiast is geweest over een service waarover op dat moment niet veel bekend was, maar op grond daarvan wordt de Overeenkomst niet kosteloos ontbonden. Uiteindelijk bent u akkoord gegaan met onze Algemene Voorwaarden op het moment dat u de bestaande Overeenkomst heeft verlengd.
Daphne
U geeft aan dat wij een wanprestatie leveren. Graag wijs ik u erop dat realtime inzage van belminuten valt onder 'extra service'. Het gaat hier niet om een dienst zoals vermeld in onze Algemene Voorwaarden.
Wat verstaan wij onder een dienst?
Een door Telfort geleverde mobiele telecommunicatiedienst zoals vastgelegd in de Overeenkomst. Deze dienst betreft het directe transport van spraak en data van mobiele gebruikers van en naar aansluitpunten op het mobiele netwerk of naar aansluitpunten op het vaste telefoonnetwerk.
Natuurlijk vinden wij het het vervelend voor u dat een medewerker (misschien) wat enthousiast is geweest over een service waarover op dat moment niet veel bekend was, maar op grond daarvan wordt de Overeenkomst niet kosteloos ontbonden. Uiteindelijk bent u akkoord gegaan met onze Algemene Voorwaarden op het moment dat u de bestaande Overeenkomst heeft verlengd.
Daphne
Re: Telfort-valse voorwendselen
ja ik ben akkoord gegaan puur en alleen om het feit voor die extra dienst die u medewerker heeft beloofd. Ik heb het hem ook meerdere keren gevraagd.Het is tegen de wet verboden om diensten te beloven die u dan daarna niet levert. Hierdoor ben ik genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen.
Re: Telfort-valse voorwendselen
vraagje aan de telfort webcare:
jullie hebben alsnog 2 maanden gecrediteerd ondanks dat ik hier nadrukkelijk over was dat ik dit niet als oplossing zag. Waar kan ik het bedrag terugstorten?
jullie hebben alsnog 2 maanden gecrediteerd ondanks dat ik hier nadrukkelijk over was dat ik dit niet als oplossing zag. Waar kan ik het bedrag terugstorten?
Re: Telfort-valse voorwendselen
Ben je er nog uitgekomen met Telfort, laat het maar weten ik ben benieuwd.
Re: Telfort-valse voorwendselen
Was het abonnement voor een jaar?NajatC schreef:vraagje aan de telfort webcare:
jullie hebben alsnog 2 maanden gecrediteerd ondanks dat ik hier nadrukkelijk over was dat ik dit niet als oplossing zag. Waar kan ik het bedrag terugstorten?
Als dit zo is en u in november vorig jaar uw abonnement heeft laten verlengen, dan bent u er toch over 2 maanden vanaf? Tegen de tijd dat die "maatregelen" die u wilt gaan nemen effect hebben is het abonnement al beëindigd..........
(Overigens is het terecht dat u uw abonnement wilt beëindigen, Telfort is immers de belofte aan u niet nagekomen en deze belofte was wellicht aanleiding voor u om het abonnement af te sluiten: Ze hadden er dan ook niet mee weg gekomen, maar als u een jaarcontract heeft afgesloten is het toch al bijna ten einde)